Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Never stop the madness

Luottopelaaja

Supin tukit

Luottopelaaja
Sillä lailla. Ensin vaasalaiset aiheuttaa omalla tifollaan kohun ja sitten perään RB:n alkeiskurssi siitä kuinka EI soihduteta. Enää tarvitaan yksi vastaava tapaus ja alkaa puheet Liigan laajuisesta tifokiellosta. Vitun hienoa.

Itse Lukon tifokiellosta: luulisihan se olevan tyhmällekin itsestään selvää, että RB soihdutteli tuossa ulkoilmamatsissa nimenomaan siksi koska se oli ulkoilmamatsi, eikä ole mitään syytä olettaa että ne toisivat johonkin Äijänsuon latoon niitä sisälle. RB itse demonstroi esityksellään, ettei heihin ole soihtujen kanssa luottamista, mutta overheadien kieltäminen on turha ylireagointi, jolla taas yksi suomalainen urheiluseura kusee oman kannattajakulttuurinsa päälle.

Hande

Rivipelaaja
Sillä lailla. Ensin vaasalaiset aiheuttaa omalla tifollaan kohun ja sitten perään RB:n alkeiskurssi siitä kuinka EI soihduteta. Enää tarvitaan yksi vastaava tapaus ja alkaa puheet Liigan laajuisesta tifokiellosta. Vitun hienoa.

Itse Lukon tifokiellosta: luulisihan se olevan tyhmällekin itsestään selvää, että RB soihdutteli tuossa ulkoilmamatsissa nimenomaan siksi koska se oli ulkoilmamatsi, eikä ole mitään syytä olettaa että ne toisivat johonkin Äijänsuon latoon niitä sisälle. RB itse demonstroi esityksellään, ettei heihin ole soihtujen kanssa luottamista, mutta overheadien kieltäminen on turha ylireagointi, jolla taas yksi suomalainen urheiluseura kusee oman kannattajakulttuurinsa päälle.
Nimenomaan näin. Tifo ei ollut edes se ongelma, vaan se että soihduilla sulatettiin tifoa.
Vähän kuin kieltäisi kännissä olemisen mutta alkoholi on ok.
Tässä on myös seuroilla mietittävää koska talviklassikossa ei ollut minkäänlaisia turvatarkastuksia. Sinne olisi voinut viedä mitä tahansa.

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Joo siis FC Luganon entisen ultra ryhmän tunnus. Tää on niin selkeä plagiaatti kuin olla ja voi. Värit vaihdettu Microsoft paint:lla. Kas kumma ku onssit ei tätä bandeen ottanut, kuitenkin omaa merchiä ja tifo on tehty kyseisellä logolla.

Mikä toi Mouhijärvi ja taajama-alue vedetty yli juttu on noilla? Vai Me ei olla Mouhijärvi?

Rantsukoff

Luottopelaaja

Soihduttelun takia mm. HJK - Ilves pelipäiväksi valikoitu maanantai. On hienoa.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
En tarkentanut sen kummemmin, minkä kaupungin skyline kyseessä. Myöhemmin, kun yritin, niin se sekos ihan täysin ja Sinioranssitkin oli SĨNIÕRANSIT.
Voi olla että se tunnisti tosta sun ekasta ohjeesta "Tampere". Sitten toi torni on joku irvikuva näsinneulasta ja vieressä oleva torni näyttää Arenan niiltä valkosilta toreilta.

Mut voidaan kai todeta et toi on iha itte tehty logo.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Ei se kyllä mistään soihdutteluista johdu, jos näin olisi niin hupilupi pelaisi kaikki matsinsa maanantaisin. Se riskiluokitus tulee ihan muista asioista, lisätietoja GruppaOF
Varmasti monen asian summa: gruppan sisältö, soihdutus ja sitten eikös meitä pidetty Boltilla pidempään, koska runkkarit oli venaillu meiän busseilla? En nähny heitä tietenkään, kun meitä pidettiin pitkään siellä ja sitten en muutenkan suunnannut busseille, mutta tällästä kuullut

Supin tukit

Luottopelaaja
Juu kyllä sen ihan omin kätösin väännetty vaikka täällä yllättäen halutaan pikseli kerrallaan kaikki viat löytää.
Tuskin se nyt tässä on se isoin juttu, olkoon vaikka kuinka omin pikku kätösin väännetty, kun siinä on kuvattuna paikkallisvastustajan mestaruuden "muistomerkki" :D

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Juu kyllä sen ihan omin kätösin väännetty vaikka täällä yllättäen halutaan pikseli kerrallaan kaikki viat löytää.
En kyllä ymmärrä miksi te foorumin sinionssit pyöritte täällä vastailemassa pilkkaviesteihin. Arvostan kyllä insighttia ja ei mitää antipatioita teitä kohtaa yksilönä, päinvastoin, mutta en vaa ite jaksaisi pyöriä paikassa, jossa saa koko ajan lukea haukkuja toiminnasta. Tai mitä iloa tosta ees saa :D

TreeniGretzky

Rivipelaaja
En kyllä ymmärrä miksi te foorumin sinionssit pyöritte täällä vastailemassa pilkkaviesteihin. Arvostan kyllä insighttia ja ei mitää antipatioita teitä kohtaa yksilönä, päinvastoin, mutta en vaa ite jaksaisi pyöriä paikassa, jossa saa koko ajan lukea haukkuja toiminnasta. Tai mitä iloa tosta ees saa :D
Toi nyt on ainoa "pilkkaviesti" /kritiikki mihin olen täällä itse vastannut. Syy siihen miksi hyppäsin tänne on yksinkertaisesti .Co:n paskuus.

FightBackIpa

Luottopelaaja
Toi nyt on ainoa "pilkkaviesti" /kritiikki mihin olen täällä itse vastannut. Syy siihen miksi hyppäsin tänne on yksinkertaisesti .Co:n paskuus.
Ottamatta yhtään kantaa Co:n sisältöön ym., niin itseäni järkyttää palstan ulkoasu, epäselvyys, puhelimella lukeminen jne. Tulee mieleen teknisiltä/käyttö ominaisuuksiltaan 90-luvun ensimmäiset nettisivut

TreeniGretzky

Rivipelaaja
Ottamatta yhtään kantaa Co:n sisältöön ym., niin itseäni järkyttää palstan ulkoasu, epäselvyys, puhelimella lukeminen jne. Tulee mieleen teknisiltä/käyttö ominaisuuksiltaan 90-luvun ensimmäiset nettisivut
Nimenomaan. Toi palsta käyttää Discoursea pohjana, mikä ei maksa mitään ja on verrattain helppo käyttää, (siis modejen tms toimesta). AMK:ssa tai jopa amiksessa porukka reenaa nettisivujen tekoa tolle pohjalle, mikä itsessään kertoo jo kaiken.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Itekki olen con tason takia nykyään täälä, mutta sen sanon että tykkään sen foorumin systeemissä enemmän. Täälä pitää vähän suunnistaa et löytää oikean ketjun, enkä tykkää et 20 viestin jälkeen ketjuun tulee uusi sivu.

Ja @TreeniGretzky jos oot sattumoisin lähellä SOta ni osaakko ny sanoa et onko se ilveshotelli mikä siinä päälistelee.

Toinen niin tuleeko uusi bandis meidän päätyyn?

Maalivahti - aina

Vakiokokoonpanossa
En sano että onssien logo olisi matkitu, mutta jotain tuttua siinä oli. Sitten Ilves-kaupasta löysin tämän kuosin jota on käytetty eri tekstiileissä. Erilainen toki kuin onssien, mutta tämä tuli mieleen kuviosta ekana.
katso liitettä 12306
Aika hyvin saa hakemalla hakea, jos haluaa yhteyden näiden välille kehittää. :D
Kuitenkaan Ilves ei omista kaupungin siluettia, vaikka se sitä Onsseja huomattavasti lähempänä onkin.