• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Luikaus

Luottopelaaja

Okei kuka tunnustaa tehneensä tämän? Vai onko tehneet tämän itse?

Ja mä mouhoon vaa, Ja mä mouhoon
Vaa, Ja mä mouhoon vaa, ja
Mä mouhoon vaa, Ja mä mouhoon
Vaa, Ja mä mouhoon vaa, ja mä mouhoon

Arvojohtaja Rauhalan tekeleitä.

Hyi saatana, olisiko Tappara kiinnostunut kustantamaan minulle kriisiapua tuon nähtyäni?

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Arvojohtaja Rauhalan tekeleitä.

Hyi saatana, olisiko Tappara kiinnostunut kustantamaan minulle kriisiapua tuon nähtyäni?
Kaikki alko ku sai louvoo taas
Ja mun vaimo pitää mua outona
Mut nä muut mimmit huutaa OMG
Sääntö ykkönen on show no love

Ydinarvot hyvin tiivistettynä kyllä.

Vito

Vakiokokoonpanossa

Okei kuka tunnustaa tehneensä tämän? Vai onko tehneet tämän itse?

Ja mä mouhoon vaa, Ja mä mouhoon
Vaa, Ja mä mouhoon vaa, ja
Mä mouhoon vaa, Ja mä mouhoon
Vaa, Ja mä mouhoon vaa, ja mä mouhoon

Nyt olis Juissille töitä maanantaille…

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
1743270457011.png

Tarviiko se sen kummoisempia selityksiä?

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
No kiitos Ilves vähä tällee kasuaalille kiekkokannattajalle kyllä :D

Edit: ei helvetti, oon kuuro, ne sanooki kiitos Ville :D
Villen menestys muutenkin pleijareissa on todella huono. Ei ihme että kannattajat käy kuumana kun hellan koukku.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
IFK hävisi Saipalle 3 kerran putkeen ja sarja 3-0. Lisäksi kun jo vuosia ovat kritisoineet, että Peltosen kykyä valmentaa pudotuspeleihin joukkue, niin nyt on tulossa taas puolivälierässä kylmää kyytiä joukkueelta, joka pelannut käytännössä 8 peliä 12 päivään ja toinen saanut huilata ennen näitä karkeloita 1,5 viikkoa.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Nyt kun vielä Katsomosta näkee tuon kokonaisen ottelutallenteen niin sunnuntaipäivän viihteeksi suosittelen maalikoosteen lisäksi kuuntelemaan mitä tapahtuu perjantain pelissä kun aikalailla tasan kolme minuuttia ottelua on jäljellä. Tuo vetää kyllä oikeasti sanattomaksi ja mielestäni summaa täydellisesti tuon touhun.

Tammelan Woima

Rivipelaaja

Eikös nämä ole ne samat kriminaali hulikaanit ton banden kanssa, jotka rikollisella toiminnallaan pilaa keski-ikäisten pelipaitajanarien (oikeitten fanien) tunnelman? Niillä oli mustat vaatteetkin ja jotain hulikaanimerkkejä takeissa :O. Eiköhän "oikeilta faneilta" tule taas joku tiedote tätä rikollisuutta vastaan.