kirvesrinnassa
Luottopelaaja
On silti uutisen mukaan seisomakatsomossa.
Ja näin kerrottiin myös tuolla foorumeilla Äijänsuolla viihtyvien toimesta.
On silti uutisen mukaan seisomakatsomossa.
Joo siellä on useampi kannattajaryhmäOn silti uutisen mukaan seisomakatsomossa.
Joo siellä on useampi kannattajaryhmä
Tsekin divarin paikallisfinaalit
Ei taida kyllä tämäkään olla ihan joka päivästä Tsekissä. Yritin etsiä infoa tästä paikallisesta ja siinä varmaan extra latausta siitä kun nämä joukkueet eivät ole kohdanneet toisia yli kymmeneen vuoteen. Vsetin on Tsekin toisiksi menestynein seura, mutta ovat olleet yli kaksikymmentä vuotta pois pääsarjasta. Zlin taas putosi viime kaudella divariinTämä jos jokin on kaunista (pl. nuo värit ). Kenties joku päivä Suomessakin edes pääsarjatasolla saati divarissa, luotan että kyllä sekin kaunis päivä vielä koittaa. Tällaiset olosuhteet kun saataisiin meillekin odottamaan sitä hetkeä kun paikallisfinaalit toteutuvat.
Tsekin divarin paikallisfinaalit
Ei taida kyllä tämäkään olla ihan joka päivästä Tsekissä. Yritin etsiä infoa tästä paikallisesta ja siinä varmaan extra latausta siitä kun nämä joukkueet eivät ole kohdanneet toisia yli kymmeneen vuoteen. Vsetin on Tsekin toisiksi menestynein seura, mutta ovat olleet yli kaksikymmentä vuotta pois pääsarjasta. Zlin taas putosi viime kaudella divariin
Jonkisen aikaa sitten, mutta tahdon laittaa kumminki tänne
Nokian KrP:n fanit lauloivat tätä juuri salibandyfinaalissa. Ainoastaan Ilves oli muutettu KrP:ksi.Koko illan tulee
(Sävel: ?)
Taas koko illan tulee,
mä teille vannon sen
Mä katsomossa huudan,
on päivä Ilveksen
Taas meidän aika koittaa,
ja kaikki tietää sen
Kun meidän Ilves voittaa,
mä sytyn hurmokseen
Ole ole olee
Ole ole olee
Ole ole olee
Ole ole olee
Vetivät myös "katsomoita hallitaan" chanttia, jos en aivan väärin kuullutNokian KrP:n fanit lauloivat tätä juuri salibandyfinaalissa. Ainoastaan Ilves oli muutettu KrP:ksi.
Nyt ”Tunnusta väriä, Tue näätiä, Sini valkoista, Kanna ylpeenä”Vetivät myös "katsomoita hallitaan" chanttia, jos en aivan väärin kuullut
YlivoimaistaNyt ”Tunnusta väriä, Tue näätiä, Sini valkoista,Kanna ylpeenä”
”Meillä ei ole suoraa sanktiojärjestelmää soihdutukselle, mutta tarpeen vaatiessa näitäkin keinoja on mahdollista ottaa käyttöön.”