JärvisenPera
Luottopelaaja
Tapparalla näköjää erilaiset bussit kun heillä 21 bussiin mahtuu 2000 ihmistä
Ai, kulkue Turussa huomenna luvassa.
Kun katsoo tuota paikkaa, mihin bussit heidät infon mukaan jättävät, niin marssivat melko kirjaimellisesti vain parkkipaikan läpi Noh, voihan sitäkin marssiksi kutsua, kun siirtyy parkkipaikalta hallin oville.Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.
Tapparalla näköjää erilaiset bussit kun heillä 21 bussiin mahtuu 2000 ihmistä
Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.
Siä oli samanlaista dronekuvaa otettu hakamettästä ennen lähtöä.
Odotan näkeväni ”hyppää jos sä mouho oot” videota pelin jälkeen mikäli voittavat.
Luin foorumeilta, että tuossa oli silloin rajoitteina vierasbusseille määritellyt pysäköintipaikat. Ilmeisesti asiaan on sen jälkeen saatu jonkinlainen muutos.Kysyin ystävältäni, joka on menossa tuonne pari viikkoa sitten, että onko luvassa marssia tai kulkuetta niin vastasi että ei koska ainakin hän oli saanut tiedon että bussit menee suoraan hallille. Yhtäkkiä kulkue onkin järjestetty ja bussit pysähtyy 700m hallista.
Kaikissa kolmessa Tamperelaisessa.Onko isäs pelannut Ilveksessä? Tai kenties molemmissa tamperelaisissa?
Kaikissa kolmessa Tamperelaisessa.
Löytyy jopa mitali jokaisesta ainoana ihmisenä (pakko "fleksaus")
Siis kyllä. Olen sen täälä kyllä joskus ihan suoraan kertonutkin.MR nimikirjaimet isälläs? EDIT: Jos on niin meriittilistaan vielä, että on myös valmentanut (apukoutsi) kaikissa 3 seurassa. Eipä semmosiakaan montaa ole.
Pohjanmaalla kaikki on suurempaa - bussitkin.Tapparalla näköjää erilaiset bussit kun heillä 21 bussiin mahtuu 2000 ihmistä
Niin minäkin, mutta eri Lauantaina.Olen saatanan hienostofani. Ja Turussa lauantaina. Ylpeästi.
Ketän ei jättä yksi.Jokos rahkaiskaa kuttailusta-ryhmä on valmiina marssiin? En malta odottaa tifoa! Olisko mitään ”ketään ei jätetä yksin”-sanomaa Rönnin kuvalla?
Ketään ei jätata yrsKetän ei jättä yksi.
Ihan sama keltä se nyt on pois tai ei ole. Minä kommentoin tässä sitä että turha mouhojen on lesoilla tai muiden kommentoida että menivät meistä ohi jos on noin paljon ilmaislippuja jaettu mitä tiedetään. Tuo vertailu ei ole silloin tasapuolinen.Mutta niinkun olen jo moneen kertaan todennut.
Se ei ole Ilvekseltä pois, että koululaiset aktivoi noi otteluliput sen takia, että voivat käyttää niitä nysse-lippuina.
Pitäiskö Tapparan ilmoittaa tästä lähtien "Illan yleisömäärä Areenalla, Busseissa ja Ratikoissa 11000. Tappara ja Tampereen seudun joukkoliikenne kiittää"
Juu siis sulta tais mennä nyt ohi toi mun "lievä" vittuilu Tapparan yleisömääriä kohtaanIhan sama keltä se nyt on pois tai ei ole. Minä kommentoin tässä sitä että turha mouhojen on lesoilla tai muiden kommentoida että menivät meistä ohi jos on noin paljon ilmaislippuja jaettu mitä tiedetään. Tuo vertailu ei ole silloin tasapuolinen.
Joo laitan sarkasmitutkan päälleJuu siis sulta tais mennä nyt ohi toi mun "lievä" vittuilu Tapparan yleisömääriä kohtaan
Mää oon koulussa pidellyt niitä 100 lipun nivaskoja käsissäni ja jakanut niitä nuorille nysse lipuiksi.
Oikeasti?!Ainaki chanttikirjat on busseissa jaettu, joten luulis olevan mökää