IhanJuniori
Junioripelaaja
Hyvä traktori kannattajille.
Sataa ihan mukavasti lipputuloja Ipan puolelle noista mouhojen sääntöpelleilyistä. Tuntuu että lähes jokaisella ryhmällä on megamatkaa juuri meidän peleihin.Hifk tuuletin kerho & kingit tulossa isommin 20.1. peliin.
Hienosti kuului huutokin ennen 2-0 maaliaOli Jyväskylästäkin aika mukava määrä faneja paikalle tänään, ja liputki liehu jopa kesken pelin.
Noh "väkevää"Tapparan eilisessä pelissä ilmeisesti kokeiltu taas lippuja pelin aikana, Tappara.co:ssa väkevää keskustelua.
Areena: Kannustuslippujen käyttö Tapparan otteluissa
En itse ole lainkaan pelin aikaista liputtelua vastaan, vaikka olen joskus Stefanssissa ja Ilveksen pelin aitiossa saanut lippujen lievästä näköhaitasta nauttia. Pidän keski-Eurooppalaisesta kannatamiskulttuurista ja siihen kuuluvasta visuaalisesta kannattamisesta. Jotenkin kuitenkin tulee...tappara.co
Tapparan eilisessä pelissä ilmeisesti kokeiltu taas lippuja pelin aikana, Tappara.co:ssa väkevää keskustelua.
Areena: Kannustuslippujen käyttö Tapparan otteluissa
En itse ole lainkaan pelin aikaista liputtelua vastaan, vaikka olen joskus Stefanssissa ja Ilveksen pelin aitiossa saanut lippujen lievästä näköhaitasta nauttia. Pidän keski-Eurooppalaisesta kannatamiskulttuurista ja siihen kuuluvasta visuaalisesta kannattamisesta. Jotenkin kuitenkin tulee...tappara.co
Osaatko sanoa onko nää vastustajat SiniOranssien aktiiveita vai joitain jotka istuu jossain ihan muualla ja vastustaa tätä ihan niinkun huvin vuoksi?"Keskustelua". Melkoista ulinaahan tuo on lippuja vastustavalta taholta.
Itse veikkaan että ne ovat niitä jotka menevät seisomaan kädetpuuskassa ilmaisen kausarin perässä.Osaatko sanoa onko nää vastustajat SiniOranssien aktiiveita vai joitain jotka istuu jossain ihan muualla ja vastustaa tätä ihan niinkun huvin vuoksi?
Osaatko sanoa onko nää vastustajat SiniOranssien aktiiveita vai joitain jotka istuu jossain ihan muualla ja vastustaa tätä ihan niinkun huvin vuoksi?
Aika 50/50 näyttää tykkäykset menevän. Muutosta parempaan päin noinniinku fanikulttuurinäkökulmasta."Keskustelua". Melkoista ulinaahan tuo on lippuja vastustavalta taholta.
Aika raskasta keskustelua. Nyt siellä pelätään että SO:hon on pesiytynyt pelottavia ultriaAika 50/50 näyttää tykkäykset menevän. Muutosta parempaan päin noinniinku fanikulttuurinäkökulmasta.
Aika raskasta keskustelua. Nyt siellä pelätään että SO:hon on pesiytynyt pelottavia ultria
Helsingistä ilmeisesti lopulta tulossa lauantain peliin 600 megamatkalaista + omakyytiläiset.
Voi olla tunnelmaltaan ihan hieno ilta tiedossa.
"Toinen puoli huutakaa meille!"
Avaisivat nyt vaan koko hallin käyttöön, niin pääsisivät punaiset omaan päätyynsä!
Eikös niille ole jo tuo vieraspiippuhylly blokattuna?