sandelssi 42
Vakiokokoonpanossa
Itkistä, ja pärskistäkatso liitettä 8490
Onpa mouholla harhainen kuvitelma
Itkistä, ja pärskistäkatso liitettä 8490
No nyt on kyllä delusional..katso liitettä 8490
Juu kyllä se olis näkyvämmin huomioitu mediassa jos asiat olis ollut noin.katso liitettä 8490
Mulla menee kohta oikeesti tunteisiin näiden luulotkatso liitettä 8490
katso liitettä 8490
Mä en tiedä, mistä nää oli muuten repinyt sen, että Vaasan reissulla olisi ollut jotain hässäkkää, kun tuo ei ole ainoa, joka asiasta mainitsee.katso liitettä 8490
Mä en tiedä, mistä nää oli muuten repinyt sen, että Vaasan reissulla olisi ollut jotain hässäkkää, kun tuo ei ole ainoa, joka asiasta mainitsee.
Eipä tähän voi todeta muuta kuin että "jumalauta on tää vitsi teidän pumppu saatana" ei oo siis missään nimessä tarkoitus väheksyä ketään, mutta olihan toi marssista lähtien suhteellisen koomista katseltavaa siihen nähden mitä ois voitu tarjota
Mitä mun pitäs vetää että uskoisin tämänkatso liitettä 8490
katso liitettä 8490
On kyllä kumma asia että nämä tapahtumajärjestäjät eivät tätä tajua vaan sitä mökää on koko ajan soitettava. Mainokset ymmärrän kun niistä on seura ja Liiga sopineet ja rahaa vastaan soitetaan. Mutta että nämä tiskijukat ja ilmeisesti siellä on vielä hänenkin päällään joku tapahtumajohta yleenäs kuvittelevat että musiikki on se joka kiekkoon tunnelman luo eikä mahdollisesti se suht ainutkertainen katsojamäärä mikä siellä oli. Kummallista porukkaa.TPS nyt ei ainakaan arvostanut tapahtumaa kun musiikki soi jokaisella katkolla. Se mielestäni laski tapahtuman tasoa jo jonkin verran.
Iha hyvä reissu. Tifo meni pikkasen vituiks mut jutin sanoin. Mennään eteenpäinTäytyy kuitenki muistaa noiden idioottimaisten mustamaalaus yritysten takaa, että on niitä järkeviinki keskusteluihin kykeneviä naapurin kannattajia tälläkin foorumilla.
@SiniOranssi_Kolmospaita
@kirvesrinnassa
Mitä tykkäsitte reissustanne, oliko kaikinpuolin onnistunu ?
Joku meni nappiin, joku ehkä vois mennä paremmin ?
Yön yli oletetusti nukkuneena fiiliksen nyt ?