Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Janko

Luottopelaaja
Kävin viihdyttämässä itseäni ja onhan tämä huvittavaa kuinka vituiksi tämänkin tifon osasivat sössiä.

Pb3R6aorzZYRbBmV.jpg
2024_03_02_TPS-Tappara-23.jpg

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Rauma, Luulaja ja Turku.

Ja sit Tampere??
Erikoinen tapa kirjoittaa Ikaalinen tai Mouhijärvi.
Oon edelleen yrittänyt käsittää, että miksi juuri nämä paikat valikoituivat tähän tifoon :D Esim. mitä ihmeellistä jossain Raumassa on, että se pitää mainita tifossa?

Ja toki aina iso huutis tuolle toiselta, jo lopetetulta, ultragruppolta pöllitylle logolle.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Oon edelleen yrittänyt käsittää, että miksi juuri nämä paikat valikoituivat tähän tifoon :D Esim. mitä ihmeellistä jossain Raumassa on, että se pitää mainita tifossa?

Ja toki aina iso huutis tuolle toiselta, jo lopetetulta, ultragruppolta pöllitylle logolle.
Rauma voi tulla siitä, että sielä on muutama vuosi sitten pelattu aina pudotuspeleissä sarja tms? Näin ainakin itse muistelen.

Ozku

Rivipelaaja

Tuollahan on myös "tre crew" mikä ei tifoon liity, mutta on suora kopio kupsin fanien kpo crewistä.

Supin tukit

Luottopelaaja
Ymmärtääkseni nuo neljä ovat kohteita joihin Onssit/Fan Club on jotain isompia reissuja tehneet. Kuulemma joskus vuonna nakkijamuusi ovat tehneet jonkun vähän isomman John Deere-ristiretken Raumalle. Sinänsä kyllä mielenkiintoinen freudilainen lipsahdus, että Tampere lasketaan mukaan vieraskohteeksi :D

Valker

Vakiokokoonpanossa
Tuollahan on myös "tre crew" mikä ei tifoon liity, mutta on suora kopio kupsin fanien kpo crewistä.
Crew nyt ei ole niin omaperäinen osa kannattajaryhmän nimeä, että sen käyttäminen olisi a) kuopiolaisten keksintöä b) kopiointia.

Vaikutteita on ehkä otettu tai sitten ei, mutta ei tre crew ole mun mielestä mikään suora kopio kpo crew'stä toisin kuin "mouhon pää", joka on kähvelletty sellaisenaan.

Ylivoimainen

Rivipelaaja
Crew nyt ei ole niin omaperäinen osa kannattajaryhmän nimeä, että sen käyttäminen olisi a) kuopiolaisten keksintöä b) kopiointia.

Vaikutteita on ehkä otettu tai sitten ei, mutta ei tre crew ole mun mielestä mikään suora kopio kpo crew'stä toisin kuin "mouhon pää", joka on kähvelletty sellaisenaan.
Itseäni vähemmän häiritsee tuo Crew sanan käyttö kuin tuo kaupungin lyhenteen käyttö sen edellä. Se tuo sen fiiliksen, että on menty suoraan sieltä mistä aita on matalin ja vaihdettu vain KPO -> TRE.

Jos se olisi vaikka Tampere Crew, 1932/1955 Crew, Sinionssi Crew tms niin olisi sentään vähän erityylinen.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Itseäni vähemmän häiritsee tuo Crew sanan käyttö kuin tuo kaupungin lyhenteen käyttö sen edellä. Se tuo sen fiiliksen, että on menty suoraan sieltä mistä aita on matalin ja vaihdettu vain KPO -> TRE.

Jos se olisi vaikka Tampere Crew, 1932/1955 Crew, Sinionssi Crew tms niin olisi sentään vähän erityylinen.
Ja tähän vielä se, että Tre Crew kuulostaa ihan vitun tyhmältä :D