Battery
Luottopelaaja
Jos kaipaat 4 minuuttia ihoa kananlihalle, niin tsekkaa video. Ranskalainen futisjoukkue Lens ja debyytti mestarien liigassa viime kaudella. Tuo UCL theme song koko versiona on kyllä ihan mielettömän huikea.
Jos kaipaat 4 minuuttia ihoa kananlihalle, niin tsekkaa video. Ranskalainen futisjoukkue Lens ja debyytti mestarien liigassa viime kaudella. Tuo UCL theme song koko versiona on kyllä ihan mielettömän huikea.
Onpas ollu kivan näköistä toi Oranje(hollannin) kannattaja joukon touhu Saksan em kisoissa!
Tämä kaveri on kyllä fanipuolelta kisojen MVP.
Kävin viihdyttämässä itseäni ja onhan tämä huvittavaa kuinka vituiksi tämänkin tifon osasivat sössiä.
Rauma, Luulaja ja Turku.Kävin viihdyttämässä itseäni ja onhan tämä huvittavaa kuinka vituiksi tämänkin tifon osasivat sössiä.
Oon edelleen yrittänyt käsittää, että miksi juuri nämä paikat valikoituivat tähän tifoon Esim. mitä ihmeellistä jossain Raumassa on, että se pitää mainita tifossa?Rauma, Luulaja ja Turku.
Ja sit Tampere??
Erikoinen tapa kirjoittaa Ikaalinen tai Mouhijärvi.
Rauma voi tulla siitä, että sielä on muutama vuosi sitten pelattu aina pudotuspeleissä sarja tms? Näin ainakin itse muistelen.Oon edelleen yrittänyt käsittää, että miksi juuri nämä paikat valikoituivat tähän tifoon Esim. mitä ihmeellistä jossain Raumassa on, että se pitää mainita tifossa?
Ja toki aina iso huutis tuolle toiselta, jo lopetetulta, ultragruppolta pöllitylle logolle.
Jaah.Rauma voi tulla siitä, että sielä on muutama vuosi sitten pelattu aina pudotuspeleissä sarja tms? Näin ainakin itse muistelen.
Tuollahan on myös "tre crew" mikä ei tifoon liity, mutta on suora kopio kupsin fanien kpo crewistä.Oon edelleen yrittänyt käsittää, että miksi juuri nämä paikat valikoituivat tähän tifoon Esim. mitä ihmeellistä jossain Raumassa on, että se pitää mainita tifossa?
Ja toki aina iso huutis tuolle toiselta, jo lopetetulta, ultragruppolta pöllitylle logolle.
Crew nyt ei ole niin omaperäinen osa kannattajaryhmän nimeä, että sen käyttäminen olisi a) kuopiolaisten keksintöä b) kopiointia.Tuollahan on myös "tre crew" mikä ei tifoon liity, mutta on suora kopio kupsin fanien kpo crewistä.
Itseäni vähemmän häiritsee tuo Crew sanan käyttö kuin tuo kaupungin lyhenteen käyttö sen edellä. Se tuo sen fiiliksen, että on menty suoraan sieltä mistä aita on matalin ja vaihdettu vain KPO -> TRE.Crew nyt ei ole niin omaperäinen osa kannattajaryhmän nimeä, että sen käyttäminen olisi a) kuopiolaisten keksintöä b) kopiointia.
Vaikutteita on ehkä otettu tai sitten ei, mutta ei tre crew ole mun mielestä mikään suora kopio kpo crew'stä toisin kuin "mouhon pää", joka on kähvelletty sellaisenaan.
Ja tähän vielä se, että Tre Crew kuulostaa ihan vitun tyhmältäItseäni vähemmän häiritsee tuo Crew sanan käyttö kuin tuo kaupungin lyhenteen käyttö sen edellä. Se tuo sen fiiliksen, että on menty suoraan sieltä mistä aita on matalin ja vaihdettu vain KPO -> TRE.
Jos se olisi vaikka Tampere Crew, 1932/1955 Crew, Sinionssi Crew tms niin olisi sentään vähän erityylinen.
Kuulostaa snadisti joltain Ekenås mobiltaJa tähän vielä se, että Tre Crew kuulostaa ihan vitun tyhmältä
Tre Kruvor?Kuulostaa snadisti joltain Ekenås mobilta