Jäähykuningas18
Luottopelaaja
24 hour party people oli oikeesti hieno.
Vähän jäi tuosta viimeisestä osiosta puuttumaan.
24 hour party people oli oikeesti hieno.
Seremoniassa kunnioitettiin Jokerien legendoista Waltteri Immosta, Otakar Janeckya, Jari Kurria, Henry Leppää, Esa Tikkasta, Timo Turusta ja Petri Varista.Kohtalaisen ironista lutuuria.
Jari Kurrille tyly vastaanotto Helsingin jäähallissa – Jokerit suli rumasti
Jokerien kannattajat osoittivat mieltään Jari Kurrille.www.is.fi
Eteläpääty ry julkaisi myös tiedotteen, josta selviää lähinnä se, että lakana ei ollut yhdistyksen tekemä ja hallille tuoma. Yhdistys ei ota kantaa lakanan sisältöön.
en ole kyseinen henkilö, mutta maalattu on.@kirvesrinnassa Onko TFCn tilaama vai onko itse maalattu? On niin luotisuoraa jälkeä, että vaikea uskoa maalatuksi
en ole kyseinen henkilö, mutta maalattu on.
Oli ehkä paskin kuva ikinä kun blokkas ton ! Välin
Onhan toi ny ammattilaisen teos verrrattuna mitä joskus on sattunu näkeen. Kuulemma aika puuduttavan pitkä puhe osan paikalla olijoiden mielestä ?en ole kyseinen henkilö, mutta maalattu on.
en ole kyseinen henkilö, mutta maalattu on.
Tai sitten samat juopot olivat selvänä ja lapset kasvaneetOk. Eli siellä ei maalaa enää juopot ja lapset, kun on suorassa ja tekstistä saa selvää
Tai sitten samat juopot olivat selvänä ja lapset kasvaneet
@kirvesrinnassa Onko TFCn tilaama vai onko itse maalattu? On niin luotisuoraa jälkeä, että vaikea uskoa maalatuksi
Onhan toi ny ammattilaisen teos verrrattuna mitä joskus on sattunu näkeen. Kuulemma aika puuduttavan pitkä puhe osan paikalla olijoiden mielestä ?
Kyllähän Peltola hyvä ja tyylikäs pelaaja oli, se oranssista myönnettäkööt näin perjantain kunniaksi.
Se rullattiin alas ihan muutamaks minutiks itse jäädytyksen yhteydessä.Varmaan vitutti olla 45 minuuttia tuon lakanan alla.
Täytyy kyl sanoa, että itse tykkään osaston peliin reagoivasta tavasta kannattaa. Verrattuna tuohon jalkapallo tyyliseen lauleskeluun.Reilu pari vuotta sitten keväällä ensimmäisen invaasion sekä playoffien yhteydessä Porin kuunnalta kuului ulinaa Osaston chanteista ja kuinka heidän peliin reagoiva tapa on paljon parempi. Ilmeisesti takki on kuitenkin kääntynyt suhteellisen hätäseen, sillä tänään seisomakatsomosta kuului useampikin eri chantti, mitä en ainakaan itse ole aiempina vuosina kuullut ja jotka vähemmän yllättäen olivat samoilla melodioilla kuin Osastonkin chantit
Ja ennen kuin joku repii pelihousunsa niin kyllä, nämä ovat varmasti myös muillakin seuroilla käytössä ympäri Suomen ja Euroopan, mutta oli siellä ainakin pari sellaista, jota en ole ainakaan muilta Liigan kannattajaryhmiltä kuullut.