Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

IhanJuniori

Junioripelaaja

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Screenshot_2024-09-27-21-18-56-14_1c337646f29875672b5a61192b9010f9~2.jpg

KIITOS JUKII

Ei oo vissii maalattu?

Teme-74

Luottopelaaja
en ole kyseinen henkilö, mutta maalattu on.

Oli ehkä paskin kuva ikinä kun blokkas ton ! Välin :D
Onhan toi ny ammattilaisen teos verrrattuna mitä joskus on sattunu näkeen. Kuulemma aika puuduttavan pitkä puhe osan paikalla olijoiden mielestä ?
Kyllähän Peltola hyvä ja tyylikäs pelaaja oli, se oranssista myönnettäkööt näin perjantain kunniaksi.

Nade

Luottopelaaja
Reilu pari vuotta sitten keväällä ensimmäisen invaasion sekä playoffien yhteydessä Porin kuunnalta kuului ulinaa Osaston chanteista ja kuinka heidän peliin reagoiva tapa on paljon parempi. Ilmeisesti takki on kuitenkin kääntynyt suhteellisen hätäseen, sillä tänään seisomakatsomosta kuului useampikin eri chantti, mitä en ainakaan itse ole aiempina vuosina kuullut ja jotka vähemmän yllättäen olivat samoilla melodioilla kuin Osastonkin chantit :)

Ja ennen kuin joku repii pelihousunsa niin kyllä, nämä ovat varmasti myös muillakin seuroilla käytössä ympäri Suomen ja Euroopan, mutta oli siellä ainakin pari sellaista, jota en ole ainakaan muilta Liigan kannattajaryhmiltä kuullut.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Reilu pari vuotta sitten keväällä ensimmäisen invaasion sekä playoffien yhteydessä Porin kuunnalta kuului ulinaa Osaston chanteista ja kuinka heidän peliin reagoiva tapa on paljon parempi. Ilmeisesti takki on kuitenkin kääntynyt suhteellisen hätäseen, sillä tänään seisomakatsomosta kuului useampikin eri chantti, mitä en ainakaan itse ole aiempina vuosina kuullut ja jotka vähemmän yllättäen olivat samoilla melodioilla kuin Osastonkin chantit :)

Ja ennen kuin joku repii pelihousunsa niin kyllä, nämä ovat varmasti myös muillakin seuroilla käytössä ympäri Suomen ja Euroopan, mutta oli siellä ainakin pari sellaista, jota en ole ainakaan muilta Liigan kannattajaryhmiltä kuullut.
Täytyy kyl sanoa, että itse tykkään osaston peliin reagoivasta tavasta kannattaa. Verrattuna tuohon jalkapallo tyyliseen lauleskeluun.