AinaIlves
Luottopelaaja
Vaasalaiset kävivät piknikillä Porissa
Onssit tainneet apinoida siis vaasalaisia ja ottivat mallia HV-huudosta
Vaasalaiset kävivät piknikillä Porissa
Ei saatana intin eka vklp. Olis ollu kiva näyttää kuka sen kannattajakulttuurin opettaaBei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Red Army suunnittelee megamatkaa Tampereelle 11.1
Onneks meillä ei ole muovisia kuppipenkkejä
Jypin kannattajat on tehny tifon
Joo. Jos tifon tärkein pointti on tuoda tekstillä joku sanoma ilmi, luulisi että se tehdään edes suhteellisen selkeäksi...Oho! Kirjotuksesta saa jopa selvää! "Rahkaiskaa kottailusta"
Jäikö jotain tässä epäselväksi?Joo. Jos tifon tärkein pointti on tuoda tekstillä joku sanoma ilmi, luulisi että se tehdään edes suhteellisen selkeäksi...
Ei jäänyt. Taisi mennä sulla ohi, että meinasin Tapparan tifoa. "Rahkaiskaa kottailusta" niinkuin ylempänä sanottiin.Jäikö jotain tässä epäselväksi?
Isoja saa heiluttaa pelikatkolla? Ei mitään erityislupaa kelläänkatso liitettä 11059
Tämmönen tuli vastaan jatkoajassa
Rubin nyt ainakinMihin mä olen päätynyt?! Lähdin risteilylle ja täällä on 300+ Porin Ässä fania ja joukkue no ainaki soturi Salmelan kanssa juteltiin. Onko ketään Ässissä ketä houkuttelen Ilvekseen?
Ei jos Pavlat jatkaa samoja otteita kuin Tappuraa vastaan.Rubin nyt ainakin.
Malekille tarvitaan korvaaja tulevalle kaudelle joka tapauksessa.Ei jos Pavlat jatkaa samoja otteita kuin Tappuraa vastaan.
Rubini tekis ne maalitkinEi jos Pavlat jatkaa samoja otteita kuin Tappuraa vastaan.
Onko antaa raporttia tästä risteilystä?Mihin mä olen päätynyt?! Lähdin risteilylle ja täällä on 300+ Porin Ässä fania ja joukkue no ainaki soturi Salmelan kanssa juteltiin. Onko ketään Ässissä ketä houkuttelen Ilvekseen?
Edelleen kännissä, nolla tuntia unta takana. Mouho kyl sai melkein turpaansaOnko antaa raporttia tästä risteilystä?