Nyt varmasti osa hermostuu mun seuraavasta kirjoituksesta.
Ite en oikein ymmärrä miksi osasto boikotoi paikallispelejä. Tässä kohtaa boikotoinnilla ei voiteta yhtään mitään. Ikinä ei saada tahtoa läpi. Edellisessä naapurin isännöimässä paikallispelissä heidän fanikatsomonsa voitti meidän fanikatsomon kannustuksessa satanolla.
Heidän fanikatsomon kannustus on mennyt isosti eteenpäin ainakin sen paikallispelin perusteella. Sellaista en ole itse ennen heiltä nähnytkään.
Itse en ole monestakaan syystä päässyt käymään omissa kotipeleissäkään, kuin vain kerran. Se oli Kärpät-matsi.
Kyllä oli harvassa meidänkin fanikatsomo, jos vertaa mitä on tottunut areena-aikakaudelta näkemään edellisiltä kausilta. Meininki oli kyllä melko vaisua.
Pointtina etten ymmärrä miksi täällä ilkutaan naapurin fanitoiminnalle ym. ku he ovat reilusti paranteet ja meillä taas tunnelma ja on heikentynyt ja väkimäärä pienentynyt ja tosiaan heidän isännöimässä paikallispelissä häviämme kannustuksessa satanolla. Kannustuskulttuuri on tasoittunut heidän ja meidän välillä ottelutapahtumassa isosti ellei olla jopa jäljessä jo.
Toki otanta itellä on vain noista kahdesta ottelusta, mutta niiden perusteella on muodostunut tällainen näkemys.