Muita liigajoukkueita koskevat huhut

yellowgreen

Luottopelaaja
Niin no, ennemmin pitää olla kiitollinen siitä että ei ole MV-osastolle tullut loukkeja ja sairasteluja.

Kenttäpelaajille sitten sitäkin enemmän.

Eipä Lukon Tillu sille mahda mitään että ensin loukkaantuu Lethemon ja sitten Ortiokin saa osumaa.
Ortiohan on kesken kauden tullut hankinta, kun Lebedeffillä ei riittänyt (ainakaan valmennuksen mielestä). Ja sitä voikin spekuloida, että pelattiinko Lethemon puhki. Montako starttia Lebedeffillä on Lukon paidassa tällä kaudella?
Epäonnista kyllä loukkaantumiset, ei siinä.

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Tsekeissä myös meni siirtoraja jo kiinni viikonloppuna.
Menikö siis siirtoraja Tsekkeihin päin kiinni vai molempiin suuntiin? Itse olen tulkinnut niin, että poispäin siirtoja voisi vielä tehdä. Ihan samalla tavalla, kun Liigan päätyttyä osa pelaajista on lähtenyt AHL:ään ja Pohjois-Amerikan junnusarjoihin.

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Ortiohan on kesken kauden tullut hankinta, kun Lebedeffillä ei riittänyt (ainakaan valmennuksen mielestä). Ja sitä voikin spekuloida, että pelattiinko Lethemon puhki. Montako starttia Lebedeffillä on Lukon paidassa tällä kaudella?
Epäonnista kyllä loukkaantumiset, ei siinä.
Taisi pelata melkein kaikki pelit tähän mennessä ennen Ortion paluuta. Muutaman startin Lebedeff sai ennen lokakuun puoliväliä. Eli puhki peluutettiin luultavasti.

Battery

Luottopelaaja
Itse pelaaja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä tapaukselta, EHT-pelaaja ja viime kaudella se 45 pistettä. Pienikokoinen kylläkin, että miten sitten pärjää Suomessa vähän tiukemmassa kamppailussa.
Ikänsä kamppaillut reeneissä Jagria vastaan niin luulisi että ihan hyvin.

Blackhawk

Luottopelaaja
Lebedeffin viimeiseksi pelatuiksi minuuteiksi Lukossa jäi tämä peli, jonka Lukko onnistui häviämään. :D

Liitteet

• IMG_8344.jpeg
    IMG_8344.jpeg
    1,1 MB · kertaa luettu: 187
  • IMG_8345.jpeg
    IMG_8345.jpeg
    137,2 KB · kertaa luettu: 187

yellowgreen

Luottopelaaja
Menikö siis siirtoraja Tsekkeihin päin kiinni vai molempiin suuntiin? Itse olen tulkinnut niin, että poispäin siirtoja voisi vielä tehdä. Ihan samalla tavalla, kun Liigan päätyttyä osa pelaajista on lähtenyt AHL:ään ja Pohjois-Amerikan junnusarjoihin.
Jostain syystä mä olen ollut samanlaisessa mielikuvassa, eli että ei voi tulla Tshekkien liigaan, mutta voi lähteä sieltä.

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Jostain syystä mä olen ollut samanlaisessa mielikuvassa, eli että ei voi tulla Tshekkien liigaan, mutta voi lähteä sieltä.
Tottakai pelaajat voivat siirtyä pois aina. Siis yksinkertaisimmillaan pelaajan sopimus puretaan, minkä jälkeen on vapaa siirtymään mihin vain pääsee. Tshekin seuroihin ei voi enää uusia pelaajia palkata, mutta ei sieltä pois lähtemistä rajoiteta, kun se ei ole oikein mahdollista.

yellowgreen

Luottopelaaja
Tottakai pelaajat voivat siirtyä pois aina. Siis yksinkertaisimmillaan pelaajan sopimus puretaan, minkä jälkeen on vapaa siirtymään mihin vain pääsee. Tshekin seuroihin ei voi enää uusia pelaajia palkata, mutta ei sieltä pois lähtemistä rajoiteta, kun se ei ole oikein mahdollista.
Sori, täsmennän vielä, että ymmärtääkseni lainat Tshekeistä onnistuu, mutta ei sinne. Mun tshekin taito ei ihan taivu kyseisen dokumentin tavaamiseen ja tekoäly ei osannut. Löysin siis paikallisen liigan siirtosäännöt, mutta hepreaksi jäi.
Ja toki vaikka siirtoikkuna on kiinni, niin tällä mainitsemallasi tavallahan voi vielä Suomeen tulla. Viime vuonnahan Hanzl tuli vasta helmikuun puolessavälin. Sen yksityiskohtia nyt en muista enää.

Asylum

Luottopelaaja
Itse pelaaja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä tapaukselta, EHT-pelaaja ja viime kaudella se 45 pistettä. Pienikokoinen kylläkin, että miten sitten pärjää Suomessa vähän tiukemmassa kamppailussa.

Vaikuttaa kyllä siltä, että käyköhän rousekit ja ei pelaa peliäkään Liigassa. Kuulemma Jagr lennättänyt hänet Pittsburghiinkin jo näytille viime kesänä(?). Viime kaudella joukkueensa tehokkain pelaaja 21-vuotiaana pakkina.

Viimeksi muokattu:

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Urheilucastissa kuulemma höpisty, että Rubin menossa ensi kaudeksi Ouluun.
Kuulostaa ihan uskottavalta. Karhunen & Westerholm ei ole riittävä maalivahtikaksikko. Rubin kyllä vähän loukkaantumisherkkä, joten kakkosenkin on suotavaa olla tekijämies.

Arzamas

Luottopelaaja

Ikänsä Kladnossa pelannut pienikokoinen Tsekki, ensimmäistä kertaa ulkomaille. Toki iältään vielä varsin nuori ja kehityskäyrä ylöspäin.

Voi olla loistohaku, mutta myös pakata laukkunsa ennen joulua.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ikänsä Kladnossa pelannut pienikokoinen Tsekki, ensimmäistä kertaa ulkomaille. Toki iältään vielä varsin nuori ja kehityskäyrä ylöspäin.

Voi olla loistohaku, mutta myös pakata laukkunsa ennen joulua.
Riippuu tosiaan ihan siitä millainen suunnitelma kaverin varalle on.

WillieGunn

Luottopelaaja
Niin no, ennemmin pitää olla kiitollinen siitä että ei ole MV-osastolle tullut loukkeja ja sairasteluja.

Kenttäpelaajille sitten sitäkin enemmän.

Ja nyt kuuluu koputtaa puuta, kop kop. Pavlat on EHT:llä. On kyllä kettumaisia nää EHT:t vielä tässä siirtorajalla. Nyt kun Pavlat tai Mänty hajoaa, niin voi jeesus. Pitäisi vaatia korvauksia liitoilta. Päästäisiin näistä turhista "maajoukkueen" peleistä, joiden ainoa tarkoitus on tehdä liitoille rahaa joukkueiden omistamilla pelaajilla.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Ai hankkimalla Liigan tähtipelaajia, mikäs ongelma siinä?
Ei kai tuossa nyt mitään ongelmaa ole.

Kärpät teki fiksusti kun palasi tuohon toimivaksi todettuun joukkueen rakenteluun eli ottaa muiden skouttaamat pelaajat isolla rahalla itselleen kun ei oma skouttiosasto ole ihan niin hyvin toiminut. (Ja tämä koskee lähinnä ulkomaalaispelaajia)
Katsotaan saavatko valmennuksen ensi kaudeksi kuntoon.

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Kuulostaa ihan uskottavalta. Karhunen & Westerholm ei ole riittävä maalivahtikaksikko. Rubin kyllä vähän loukkaantumisherkkä, joten kakkosenkin on suotavaa olla tekijämies.
Toisaalta Rubinin vastuulla Ässissä loukkaantumiset eivät yllätä. Jossei ole Ässä-kausien jälkeen ihan rikki, niin luulisi pienemmällä pelitahdilla pysyvän paremmin kasassa.