Muita liigajoukkueita koskevat huhut

38 Special

Luottopelaaja
Ei se silti poista sitä että niitä loukkeja on alla. Oli rooli mikä hyvänsä. Enkä tässä haikaile Järventien perään mutta isoa dissaamista ja kysymysmerkkien nostoja vaikka suht samoilla taustoilla meille on tullut pelaajia ja heti on posimeiningillä menty ja odotettu.
Siis mitä dissaamista tuossa viestissäni nyt oli? Ihan normaalia keskustelua mielestäni. Eikä minulla mitään erityisiä posimeininkejäkään ollut Nättisen suhteen ennen kautta, mutta olin kyllä siitä tyytyväinen, että saatiin Frimanin lisäksi porukkaan mukaan kokenut johtajatyyppi, joka on voittanut joskus jotain.

Viimeisen kolmen kauden Nättisen kaikki pelit ennen Ilvekseen tuloaan: 121 kpl.

Robyn viimeisen kolmen kauden kaikki pelit ennen mahdollista siirtoaan Suomeen ensi kaudeksi (tämä kausi on siis vielä kesken): 71 kpl.

On tuossa kuitenkin melkoinen ero Näden hyväksi loukkihistoriassa.

Meklari

Luottopelaaja
Jos Roby olisi tulossa nimenomaan taustaviulujen soittajaksi (kuten Nättinenkin tuli), hän voisi olla riskin arvoinen. Ei ”Suomen paikalle” voida kuitenkaan tuoda viimeisen kolmen kauden aikana 64 peliin terveytensä puolesta kyennyttä pelaajaa.
Jos huhut pitää yhtään paikkaansa niin Nättinen on varmaan Liiga historian kallein taustaviulun soittaja. En kyllä häntä sellaiseen rooliin näe hankittaneen. Tuota termiä voi käyttää jostain Åstenista.

El Reino

Tähtipelaaja
Jos huhut pitää yhtään paikkaansa niin Nättinen on varmaan Liiga historian kallein taustaviulun soittaja. En kyllä häntä sellaiseen rooliin näe hankittaneen. Tuota termiä voi käyttää jostain Åstenista.

Termiä voi kukin tulkita tarkoitusperiensä mukaisesti. Ykkössentteriksi ja ylivoiman moottoriksi häntä tuskin kuitenkaan tuotiin. Aivan varmasti hän on ollut kallis noilla meriiteillään.

M22

Luottopelaaja
En sinänsä epäile, mutta kun viesti alkaa "Jos huhut pitää yhtään paikkaansa...", niin omasta mielestä lähtökohta arvostella tuotos/panos suhdetta on melkoisen kevyt.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Minä odotin kolmosen sentteriä, tuo kokemusta ja tietää mitä voittaminen vaatii. Mitä itse odotit Nättiseltä?
En myöskään odottanut mitään 60 pinnan tehomiestä, mutta enemmän odotin mitä toistaiseksi on nähty.

Legendaarisesti toivotaan että on keväällä kova. :)

Meklari

Luottopelaaja
En sinänsä epäile, mutta kun viesti alkaa "Jos huhut pitää yhtään paikkaansa...", niin omasta mielestä lähtökohta arvostella tuotos/panos suhdetta on melkoisen kevyt.
Ei täällä voi puhua tiedoista jos ei ole itse sopimuspaperia nähnyt niin mennään huhu sanalla vaikka lähde olisi kuinka varma. Kallis on.

M22

Luottopelaaja
Ei täällä voi puhua tiedoista jos ei ole itse sopimuspaperia nähnyt niin mennään huhu sanalla vaikka lähde olisi kuinka varma. Kallis on.
Ymmärrän, kuten sanoin, en välttämättä epäile ja varmaan huhu sana on oikein ja niin kuin sanot, ei ole sopimusta nähty. Voi olla juuri kuten sanot, mutta voi olla olemattakin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Siis mitä dissaamista tuossa viestissäni nyt oli? Ihan normaalia keskustelua mielestäni. Eikä minulla mitään erityisiä posimeininkejäkään ollut Nättisen suhteen ennen kautta, mutta olin kyllä siitä tyytyväinen, että saatiin Frimanin lisäksi porukkaan mukaan kokenut johtajatyyppi, joka on voittanut joskus jotain.

Viimeisen kolmen kauden Nättisen kaikki pelit ennen Ilvekseen tuloaan: 121 kpl.

Robyn viimeisen kolmen kauden kaikki pelit ennen mahdollista siirtoaan Suomeen ensi kaudeksi (tämä kausi on siis vielä kesken): 71 kpl.

On tuossa kuitenkin melkoinen ero Näden hyväksi loukkihistoriassa.
Pahoittelut, en tarkoittanut sinua ja että suoranaisesti dissataan Robya vaan yleistä puhetta.

Toki on myös melkoinen ero iässä ja potentiaalissa Robyn hyväksi, lisäksi pelimäärissä hieman vaikuttaa myös sahaaminen AHL/NHL -akselilla ja välillä senkin takia poissa jostain kokoonpanoista. Vaikka toki loukkeja on ollutkin.

Ilves97

Luottopelaaja
lisäksi pelimäärissä hieman vaikuttaa myös sahaaminen AHL/NHL -akselilla ja välillä senkin takia poissa jostain kokoonpanoista.
Tähän on pakko nyt vähän tarttua. Ei Roby ole mitenkään AHL:n ja NHL:n välillä seilannut. Nostettiin kerran ylös viime kaudella ja lähetettiin kerran alas. Kolme peliä on missannut näiden siirtojen vuoksi. Ei mitään vaikutusta isossa kuvassa pelimääriin.

Blackwolf

Luottopelaaja
@Rauno Repomies vastaan nyt näin ilman lainauksia kun olet tuupannut niin valtavan määrän viestejä.

Järventie tosiaan oli todella lupaava ensimmäisellä liigakaudellaan, ja ehdottomasti esimerkiksi seuravaa kausi olisi ollut mielenkiintoista nähdä. Olisi voinut nousta ihan liigan eliittipelajaaksi.

Nyt kun takana on kolme rikkonaista kautta, ollaan tilanteessa, missä Järventie ei ole ikinä todistanut olevansa liigassa eliittitason pelaaja, ja on tulossa hankalien vuosien jälkeen isojen loukkien sävyttämänä takaisin.

Jos ensin vertaillaan vaikka Henrin Haapalaan, niin Haapala on todistanut useasti olevansa edelleen ihan eturivin pelaaja liigassa. On loukkaantumisherkkä, mutta siitä huolimatta pelannut viime kausina huomattavasti Robya enemmän.

@Toutain laittoikin hyvin, että pitkällä sopimuksella Roby olisi näistä kiinnostavampi, mutta lyhyellä tähtäimenä pidän ainakin itse Haapalaa jopa selvästi parempana vaihtoehtona, enkä näe mitään mikä tukisi asian olevan toisin päin.

Nättinen on täysin toisen profiilin hankinta, mutta tässäkin jätät täysin väliin sen, että hän on kuitenkin ensinnäkin kokenut ja jotain voittanut pelaaja. Näitä ei Ilveksestä aiemmin ole löytynyt. Järventie ei ole näistä kumpaakaan. Nättisessähän on haettu ominaisuuksia mitä Ilveksellä ei aiemmin ole ollut. Näihin kumpaankaan Järventie ei taustallaan olisi vastaus.

Ei sillä, aika alakanttiinhan tuo on vetänyt.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Tämmönen jättiläinen tulossa Huttusen mukaan johonkin liigaseuraan
IFK ja Kärpät varmaan eniten molaria kaipailee. Ihan mielenkiintoinen italiaano.