BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Ei ole erillistä siirtorajaa liigan sisällä enää.Miten on mahdollista, että Rajaniemi siirtyy Kespooseen? Eikös liigan sisäinen siirtoraja ole ollut kiinni jo tovin
Ei ole erillistä siirtorajaa liigan sisällä enää.Miten on mahdollista, että Rajaniemi siirtyy Kespooseen? Eikös liigan sisäinen siirtoraja ole ollut kiinni jo tovin
Vielä runsaan tunnin auki. Ainakin tällä Keski-Suomen aikavyöhykkeellä.Miten on mahdollista, että Rajaniemi siirtyy Kespooseen? Eikös liigan sisäinen siirtoraja ole ollut kiinni jo tovin
Sopisi hyvin kun katsoo noita +/- tilastoja.![]()
Cole Fonstad - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Cole Fonstad, 2000-04-24 Estevan, SK, CAN Canada. Most recently in the ECHL with Utah Grizzlies. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämmöinen vapautettu ECHL. Onkohan tämä se Kärppien viimeinen hankinta?
Sulla on varmaan eri sivut kun mulla, koska mä en nää siirtoa vielä vahvistuneena.Sporttiin menee Fonstad.
T. Liiton sivut
Sulla on varmaan eri sivut kun mulla, koska mä en nää siirtoa vielä vahvistuneena.
Sulla on varmaan eri sivut kun mulla, koska mä en nää siirtoa vielä vahvistuneena.
Sulla oli paremmat sivut kun mulla.Leijonat - Pelaajat
Jääkiekkoliiton tietokannasta löytyvät kauden aikana kymmenien tuhansien pelaajien tilastot. Leijonat.fi tarjoaa heidän pelaajakorttinsa!www.leijonat.fi
Tuolta ainakin löytyy Fonstad ja alhaalla lukee, että pelaajapassi lunastettu Sportiin.
No totta munassa sai, onhan kyseessä sentään Puolen Suomen Oulun Kärpät. Haralds Egle napattu ja perästä kuuluu.Loppuko Myli-mummolta muste kynästä tai tulostimesta paperit vai saiko sen hyökkääjän vielä napattua?
Sokea mummo sitä Myllykoskea taisi enemmän viedä.Pajuluomako vei Myllykoskea, kun pässiä narussa. ite ottaisin Fonstadin ennen Eglea.
Joo tuosta oli vähän aikaa sitten Lukon Jatkoaika-palstallakin juttua että oli tehnyt sinne jatkot, eli ilmeisesti tuo huhu vahvistuu.En tiedä, onko jo vanhentunutta tietoa, mutta viimeisimpien käänteiden mukaan Krannila olisi kuitenkin tehnyt Lukon kanssa jatkosopimuksen. Meille ei kuitenkaan ole tulossa, mutta ilmeisesti ei myöskään siis naapuriin.