Torski
Tähtipelaaja
Jaa ne maksaa sille enemmän vielä kun Kärpät RubinilleEsko Seppäsen mukaan IFK.hon Liigan kalleimmalla pahvilla.
Jaa ne maksaa sille enemmän vielä kun Kärpät RubinilleEsko Seppäsen mukaan IFK.hon Liigan kalleimmalla pahvilla.
Näin kuulemma. Alkaa veskarit vetää aika hillittömiä palkkoja Liigassa jos nää huhutut hinnat pitää paikkaansa. Helkanko 375k, Rubin 400k, Larmi yli 400k. Lassi Lehtinenkin kuulemma neuvottelee isosta pahvista Lukon kanssa. Tosin pitää muistaa lähdekritiikki. Nämä kaikki on Esko Seppäsen juttuja.Jaa ne maksaa sille enemmän vielä kun Kärpät Rubinille
Färjestadin huhutaan Larmia
![]()
Itse otan Eskon jutut nykyään ihan samalla tavalla kuin netin huhusivut 2000-luvun taitteessa. Joku voi pitää paikkansakin, mutta suurin osa ihan huuhaata. Noh, saa niistä ihan mukavaa spekulaatiota.Näin kuulemma. Alkaa veskarit vetää aika hillittömiä palkkoja Liigassa jos nää huhutut hinnat pitää paikkaansa. Helkanko 375k, Rubin 400k, Larmi yli 400k. Lassi Lehtinenkin kuulemma neuvottelee isosta pahvista Lukon kanssa. Tosin pitää muistaa lähdekritiikki. Nämä kaikki on Esko Seppäsen juttuja.
Sinänsä en näe ongelmaa siinä, että kassareille maksetaan joukkueen isointa palkkaa. Kantavathan he ylivoimaisesti isoimman vastuun joukkueensa menestyksestä, sillon sopii maksaakkin.
Itse nauran kyllä isolle, pahalle punaselle taas, kun huhuissa ollut Larmia ja Heljankoa ja kumppaneita ja loppujen lopuksi viimeinen totuus "löytyy" jostain Iltapulusta ja ykkösenä aloittaa Pappi Hovinen "+250k lapulla".Itse otan Eskon jutut nykyään ihan samalla tavalla kuin netin huhusivut 2000-luvun taitteessa. Joku voi pitää paikkansakin, mutta suurin osa ihan huuhaata. Noh, saa niistä ihan mukavaa spekulaatiota.
Kyllä siinä jää Edarikin toiseksi, kun Färjestad lyö kätensä peliin.No jopas nyt yllätti ettei olekkaan Suomeen tulossa...
Ei ainakaan Haapalan suhteen vaikka kovasti niin haluaakin antaa ymmärtää. Kova kaveri toki larppaamaan Eemelin ja Henkan kaveria.Eikös tuo jäsen Messi ole joskus jotain tiennytkin?
Holmström? Shl:ään huhuttu Svenssoni medioissa.Axel jatkamassa muualla
juurikin hän oliko lähipäivinä huhuttuHolmström? Shl:ään huhuttu Svenssoni medioissa.
Naapuri ei ole tekemässä jatkoa Korkolalle. Huhutaan Hämeenlinnan tai Espoon suuntaan.