Muita liigajoukkueita koskevat huhut

huippu hankinnat, yms)

Kontiola, Haapala, Baptiste, Tikka, Lancaster, Lööf, Masin, Langhamer, Malek, Palve, Johansson, Lööke, Borg, Armalis, Jasek, Török, Engberg

Että on sitä hyvääkin seppää saatu sisään eikä pelkkää Könöstä ja Ratista vaikka itkuvirsien perusteella meillä ei muuta pelaakaan.

Ikosen päästäminen Turkuun on yksi tämmöinen asia.

:)

Onko TPS:n tarjous Ikoselle siis asia, johon:

a) Tillu voi vaikuttaa
b) joka viittaa siihen, että Ikonen ollaan päästämässä TPS:ään

Mun mielestäni se on asia, johon voi vaikuttaa vain ja ainoastaan TPS. Sen kuin vain tekee sen tarjouksen.

Ja onko tässä siis toistaiseksi vielä tapahtunut muuta kuin että TPS on tehnyt jotain, johon ei kysellä Ilveksen tai kenenkään muunkaan mielipidettä?

Ja siis ymmärsin, että tuo oli sulta vain heitto ja lainaus huomioiden aivan hauskakin :)

Jos Ilves 50 keilaa vähemmän tarjoaa kuin TPS niin ei se Ikosta liikauta suuntaan eikä toiseen. Koti on täällä jo varmasti valmis tulemaan vastaan tarvittaessa sopimuksessa.

Jos Ilves 50 keilaa vähemmän tarjoaa kuin TPS niin ei se Ikosta liikauta suuntaan eikä toiseen. Koti on täällä jo varmasti valmis tulemaan vastaan tarvittaessa sopimuksessa.
Mun todellisuudessa Ilves tarjoaa (jos Iksa edes saatavilla on) ihan tuhtia pitkää sopparia hyvällä korvauksella tyyliin 800-900k/3v. Jos Turun osaajat on jotain tarjonneet, on varmasti tuhti lappu, mutta 1-max 2v.

Siinä voi sitten kaikki miettiä onko se "+50 keilaa per kausi" merkittävä tekijä, kun pääsisi pitkällä, hyvällä lapulla kotiin pelaan.

Mun todellisuudessa Ilves tarjoaa (jos Iksa edes saatavilla on) ihan tuhtia pitkää sopparia hyvällä korvauksella tyyliin 800-900k/3v. Jos Turun osaajat on jotain tarjonneet, on varmasti tuhti lappu, mutta 1-max 2v.

Siinä voi sitten kaikki miettiä onko se "+50 keilaa per kausi" merkittävä tekijä, kun pääsisi pitkällä, hyvällä lapulla kotiin pelaan.

Minä en mistään tiedä, mutta sen tiedän, kuinka yhdelle NHL-paluumuuuttajapakille jäätiin kovallakin sopimustarjouksella 50k€ jälkeen naapuriin. Ei tämä silti käsittääkseni harkinnutkaan toista vaihtoehtoa ja SHL vei ensin, jonka jälkeen NHL.

Jotkut pelaajatkin ovat Ilveksen miehiä henkeen ja vereen, eivätkä lähde seireenien lauluun. Toivottavasti tätä asennetta löytyisi.

Minä en mistään tiedä, mutta sen tiedän, kuinka yhdelle NHL-paluumuuuttajapakille jäätiin kovallakin sopimustarjouksella 50k€ jälkeen naapuriin. Ei tämä silti käsittääkseni harkinnutkaan toista vaihtoehtoa ja SHL vei ensin, jonka jälkeen NHL.

Jotkut pelaajatkin ovat Ilveksen miehiä henkeen ja vereen, eivätkä lähde seireenien lauluun. Toivottavasti tätä asennetta löytyisi.
Juu, ja juurihan me saatiin kuulla, kuinka naapurin tanskalaismörssäri jätti Sveitsin minimalistiset ansiotuloverot väliin ja 100-200k nettoa pöytään, kun Tampereella on niin hyvä olla. :) Ja me puhutaan nyt 50k brutosta Suomen verotuksella...

Takaisin