Rautakorven haamu
Luottopelaaja
Eikös Jatkiksen ässäosiossa vasta kirjoitettu Savinaisen jatkosta Tapparassa? Muualtakin olen jatkosta kuullut.Jatkoajassa jotain puhetta että Savi olis menos myös Ässiin ens kaudeksi
Eikös Jatkiksen ässäosiossa vasta kirjoitettu Savinaisen jatkosta Tapparassa? Muualtakin olen jatkosta kuullut.Jatkoajassa jotain puhetta että Savi olis menos myös Ässiin ens kaudeksi
Taidettiin puhua Santeri Virtasesta.Eikös Jatkiksen ässäosiossa vasta kirjoitettu Savinaisen jatkosta Tapparassa? Muualtakin olen jatkosta kuullut.
Tarkotin meidän Savia eli Santeri VirtastaEikös Jatkiksen ässäosiossa vasta kirjoitettu Savinaisen jatkosta Tapparassa? Muualtakin olen jatkosta kuullut.
No kyllähän se Ässähuhuna tässä ketjussa menee?Jaa, oletin tätä toista Savia, kun oltiin muita liigajoukkueita koskevissa huhuissa.
Ainakin tappara foorumilla huhuiltu kuulemien mukaan viikko pari sitten heille, samaa kuulunut Kuopion suunnalta. Näin kuulin tappara kaverilta joka sitä palstaa lukee.Matyas Kantner -> Tappara huhu tuli jossain vastaan.
Onkohan tälläisessä mitään perää?
Tästä oli puhetta Jatkoajan siirtohuhuketjussa ja huhut Kuopion päässä kertoo, että Kantner olisi tehnyt jatkot jo hyvissä ajoin alkuvuodesta Kalpaan. Tapparaan Kuopiosta olisi matkalla Räsänen ja Gallet.Matyas Kantner -> Tappara huhu tuli jossain vastaan.
Antaa mennä, tähdenlento.Matyas Kantner -> Tappara huhu tuli jossain vastaan.
Rauman suunnalta jotain kerrottavaa huomenna
Radek Kučeřík -> Ässät
190cm ja 95kg pakki, lefti, 22v, Tšekki.
Eka pääsarjakausi Tšekissä 2018-19 mut eka pitempi kausi 2020-21.
Maajoukkueessaki kokemusta mut ei MM kisoissa, WJC joukkuees ollu varakapteenina Tšekille!
Osaa myös tapella, kuten videosta näkyy.
Niin on, mutta näillä on yleensä optio siirtyä ulkomaille. Tää on nyt monesta lähteestä jo vahvistettu ja Kometa Brnon foorumillakin Kucerik on listattu lähtijöiden listalle ja joukkueeksi mainittu Ässät.Tällä on sopimus ensi kaudesta Kometaan.
Niin on, mutta näillä on yleensä optio siirtyä ulkomaille. Tää on nyt monesta lähteestä jo vahvistettu ja Kometa Brnon foorumillakin Kucerik on listattu lähtijöiden listalle ja joukkueeksi mainittu Ässät.
Muistaisin kuulleeni myös että esimerkiksi Stranskylla olisi ollut samanlainen?Juuri näin. Eli näiden optioiden avulla Suomeen on ennenkin tullut pelaajia Tsekistä. Ainakin Jukureihin aikoinaan siirtynyt Libor Zabransky on tällainen.
Niin on, mutta näillä on yleensä optio siirtyä ulkomaille. Tää on nyt monesta lähteestä jo vahvistettu ja Kometa Brnon foorumillakin Kucerik on listattu lähtijöiden listalle ja joukkueeksi mainittu Ässät.