Rouhija
Luottopelaaja
Olihan Suomikin Tapparaan menossa vuosia sitten mukamas.Ei ole Mattila mihinkään Tapparaan menossa.
Olihan Suomikin Tapparaan menossa vuosia sitten mukamas.Ei ole Mattila mihinkään Tapparaan menossa.
Valitettavasti tyyliä ei voi ostaa. Hyi helvetti mikä kommentti.Jos Mattila menee mouhoihin, niin toivottavasti loukkaantuu pahasti. Täysin anteeksiantamaton homma Ilveksen kasvatille.
Kumbayaaa! Mene sinä haikuri helvettiinValitettavasti tyyliä ei voi ostaa. Hyi helvetti mikä kommentti.
Haikuria mussa ei oo kun nimi huumorimielessäKumbayaaa! Mene sinä haikuri helvettiin
Timo ei edes soitellut..Eikös Lehteränkin pitänyt tulla meille ennen Tapparaan menoa? Ei ole tapparaan menossa Mattila.
Eikös Jorstin ollut tarkoitus jatkaa Venäjällä ja soitteli sitten itse Leinoselle?Timo ei edes soitellut..
Juuri näin. Blegiä koijattiin tässä casessa aika huolella, tai sitten hän itse yritti koijata muita.Eikös Jorstin ollut tarkoitus jatkaa Venäjällä ja soitteli sitten itse Leinoselle?
Muistaakseni ihan Punakonekkin sanoi Lehterän osoite suomessa olevan Ilves..Juuri näin. Blegiä koijattiin tässä casessa aika huolella, tai sitten hän itse yritti koijata muita.
Muistat väärin.Muistaakseni ihan Punakonekkin sanoi Lehterän osoite suomessa olevan Ilves..
Kyllä taidat olla sinä nyt joka muistaa väärinMuistat väärin.
Ai perkele! Huomasin vasta tuo sun allekirjoituksen. Se on kyllä kirkkaasti yksi Ilvesfoorumin tähtihetkiä, kun tuo meille kerrottiin.Muistat väärin.
Minä ihmettelin vaan että tuon tasoiselle pelaajalle ei edes soiteltu kun vapaa agentti oli.Eikös Jorstin ollut tarkoitus jatkaa Venäjällä ja soitteli sitten itse Leinoselle?
Seison korjattuna heti kun löydät sen viestin jossa punakone näin kertoo.Kyllä taidat olla sinä nyt joka muistaa väärin
Suurin paljastus Ilveksen synkästä kulissipelistä sitten... en edes tiedä minkä.Ai perkele! Huomasin vasta tuo sun allekirjoituksen. Se on kyllä kirkkaasti yksi Ilvesfoorumin tähtihetkiä, kun tuo meille kerrottiin.
Seison korjattuna heti kun löydät sen viestin jossa punakone näin kertoo.
Perskeles, oma viesti vieläpä. No ainakin Lehterän itsensä mukaan mitään neuvotteluja ei koskaan ollutkaan ja tuo Ilves-huhu oli kaveriporukan hassuttelua.Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?
Pitää kuitenkin muistaa että mestis on mestis ja Liiga on Liiga... Ja mestispelaaja ei voi kehittyä liigapelaajaksi? Kos on lisäksi vasta 18-vuotias. Eemeli Suomi tahkosi tuon ikäisenä vielä U20 sarjaa ilman ensimmäistäkään miesten peliä.www.ilvesfoorumi.com
Toki tuosta voi käydä keskustelua. Älkää ampuko viestintuojaa.
Mitä sanoo @Beni Julius Mattilaan liittyen?
Ilves kuitenkin ykkös vaihtoehto jos Suomeen tulee näin ymmärsin rivien välistä tämä aamuna..sisäpiiristä…Seison korjattuna heti kun löydät sen viestin jossa punakone näin kertoo.