Ei mutta miksi sen pitää olla aina niin päin, että seura on möhlinyt? Päätöksen välirikosta tekee se toinen osapuoli ja ennen kuin tiedän motiivit päätökselle, mun on mahdoton sanoa, että seura on möhlinyt. Sen tiedän, että ihmiset ovat keskenään erilaisia ja jotkut tekevät äkkipikaisia päätöksiä, jotkut odottavat erityiskohtelua jne.
Kertokaa mulle, mitä Ilves seurana on tehnyt Järventeille, niin sen jälkeen päätän, syytänkö seuraa vai vastapuolta. Sitä ennen se on mahdotonta.
Mielenkiintoista sitä olisi lähteä selvittelemään että mistä homma johtuu.
Mattila tuntui yksittäistapaukselta kesällä. Ei näköjään ollut.
Meskasella meni sukset ristiin aikoihin aika pahastikin Tillun kanssa.
Thomsonia huhuiltiin aika vahvasti naapuriin myös. Olisiko mennyt sinne mieluummin kuin Ilvekseen ellei SHL olisi napannut? Kuka tietää.
Viimeisimpänä Järventien tapaus.
Onhan tässä tietty kuvio havaittavissa. Onko se Tillun syytä? Kuka tietää. Alkaa olla kuitenkin jo niin monta tapausta että vaikea tätä on itse ainakaan minään sattumana pitää kun tietty kuvio on havaittavissa.
Vaikka nyt välit eivät ole ainakaan vielä menneet poikki monien vanhojen pelaajien kanssa ketä maailmalle on lähtenyt niin pitäisikö tässä nyt alkaa tehdä vähän ekstraa että joku sieltä joskus kotiutuisikin? Joku tässä nyt mättää.
(Thomson nostettu esiin myös vaikka olikin vain huhun tasolla. Ihan yhtälailla huhun tasolla tämä koko Järventien perheriita Ilveksen kanssa on.)