mutta siinäkin viestissä oli sitten jotain vikaa
(Hymiö)oli, se oli kirjoitettu väärälle hiekkalaatikolle...
Aivan kauhee ylläriAlkaa pikkuhiljaa muuten vituttamaan kun yksikään viesti ei mene läpi tuolla tapparafoorumilla. Kirjotin ilves roster 23-24 ketjuun et yks sentteri olis mukava saada mutta siinäkin viestissä oli sitten jotain vikaa
Mikä sinne vetää jos on niin pska paikka. Montako nikkiä ajattelit luoda?Sain jo main käyttäjällä bännit syyskuuhun asti. Nyt sain saatana toisella käyttäjällä bännit vaikka en ole eläessäni ehkä kirjottanut asiallisempia viestejä. Nyt palo pinna ihan oikeesti
No ajattelin oikeesti jakaa sinne omia mielipiteitä, muttakun siellä modet sensuroi enemmän kun Putin venäjän uutisia. Jos kirjotan ilveksen ketjuun, että yhtä sentteriä huutaa tuo rosteri tai kysyn, että onko vielä mahdollista että Mäntykivi pääsee rapakon taakse niin enää viesteissäni mitään väärää. Ja ei en ajatellut enää yhden yhtäkään tiliä tuonne helvettiin luoda. Kiitos.
Tuossa kohtaa kannattaa sitten alkaa harjoittamaan sisälukutaitoaan?Tätähän mä en tiennyt. Luin tapparaforkan säännöt ja ei siellä tällästä mainittu.
Taitaapi olla paras Ilves-puolustus ikinä:Jos ei lasketa muutamia värilasireinoja ja ilmiselviä trolleja, niin kyllähän tuota Ilveksen puolustusta ihastellaan aikas paljon tuolla jatkiksen puolella.
Ja tottakai syystäkin.
Tämänhetkisistä rostereista puolustus on selkeästi Ilveksen ja hyökkäys IFK:n osa-alue, kyllähän noita molempia myös Tapparan foorumillakin kehutaan. Tilanne tietysti elää vielä kauden alkuun kaikkien joukkueiden osalta ja kauden aikanakin vahvistuksia tulee hyvin todennäköisesti moniin kärkijengeihin. Mutta tällä hetkellä asia on näin.Jos ei lasketa muutamia värilasireinoja ja ilmiselviä trolleja, niin kyllähän tuota Ilveksen puolustusta ihastellaan aikas paljon tuolla jatkiksen puolella.
Jos olet saanut aiemmin bannit toisella käyttäjällä ja nyt yrität käyttää toista, niin ei ole kovin yllättävää. About kaikilla foorumeilla missä itse pyörin on bannienkierto tai jopa toisen nimimerkin omistaminen kiellettyä säännöissä ja lopputuloksena siis bannit.
Itse en katsoisi pahalla mikäli Aleksei Navalnyi pyrkisi valeasussa palata takaisin ihmisten ilmoille ja avaisi silloinkin asiallisen rakentavasti sanaisen arkkunsa. Vaikka Suomessakin valehenkilöllisyys pahasta.Tätähän mä en tiennyt. Luin tapparaforkan säännöt ja ei siellä tällästä mainittu. Hädin tuskinhan ne modet tiesi että kuka mä olen. Mutta silti jostain syystä aina ilvesläisiä siellä vainotaan vaikka ei tekisi mitään väärin. Alunperinhän mä sain bännit koska sanoin että Grönborg ei näytä olevan mikään myyntivaltti että en nyt sanois et olisin sekoillu siellä mitenkään.
Saati joku Oskari Manninen tai AhlrothAivan todella huvittavaa miten tuolla naapurin foorumilla puhutaan Frimanista hpk:n rivimiehenä ja että tapparalla olisi viisi Frimania kovempaa pakkia kokoonpanossa tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että joku Joni Tuulola joka ei ole eläessään pelannut yhden yhtäkään aikuisten maajoukkue peliä olisi Niklas Frimania parempi? Herranenaika sentään
Jatkoaika nyt on aina jatkoaika mutta kyllä jaksaa naurattaa tuo McTorson värilaseilu. Pahempaa kuin Topilla täällä aikanaan.Eipä tuolla Jatkoajan puolellakaan pöllömpiä juttuja ole voimasuhteista, varsinkin puolustus-kalustojen osalta.
On ihan hirveetä kotiinpäin vetämistä. Kärppien maalivahdit taisivat olla sijalla 5 arvosteluissa. Mitäs jos Westerholm ja Kokko pelaisivat vaikka Sportissa? Olisivat täysiä arpoja tietysti.Jatkoaika nyt on aina jatkoaika mutta kyllä jaksaa naurattaa tuo McTorson värilaseilu. Pahempaa kuin Topilla täällä aikanaan.