Myydään / Ostetaan / Lahjoitetaan yms.

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Ilves-Tappara 9.12. en pääsekään matsiin itse, joten lippu fanikatsomon lähelle kaarteeseen tarjolla. Jos omilleen pääsisi, niin hyvä. Voittoa en tavoittele, vaikka loppuunmyyty matsi onkin. :D
Tarkennuksena, että paikka löytyy A3 oikealta, seiskariviltä. Neljänkympin lippu.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Ilves-Tappara 9.12. en pääsekään matsiin itse, joten lippu fanikatsomon lähelle kaarteeseen tarjolla. Jos omilleen pääsisi, niin hyvä. Voittoa en tavoittele, vaikka loppuunmyyty matsi onkin. :D
Kaikki halukkaat vissiin jo hankkineet liput, kun ei kelpaa...? :cool:

EDIT: Näillä tiedoin myyty
 
Viimeksi muokattu:

saynotohalo

Tulokas
Viestejä
2
Myydään lippu Ilves-Tappara peliin. Katsomo B1 oikea, rivi 9 paikka 13. Fanikatsomon vierestä. Hinta 25 euroa, lippu on PDF muodossa. Äkillisen esteen vuoksi en pääse itse huomiseen Tappara peliin.

Edit. Lippu löysi sitä tarvitsevan
 
Viimeksi muokattu:

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Myydään huomiseen Ilves - Tappara peliin 2kpl nuorisolippuja seisomakatsomoon. 21.50€, eli alkuperäinen ostohinta.

(Myyty)
 
Viimeksi muokattu:

Macho2Nacho

Rivipelaaja
Viestejä
11
OSTETAAN edullinen GI/GW Ilves pelipaita.

Tarjoa omaasi, pelaajalla ei väliä. Mieluiten halpa. Pääsee paraatipaikalle esille kotini seinälle.
 

maukula

Tulokas
Viestejä
1
Morjesta mulla olis tällänen 90-luvulla voitettu maalivahdinmaila missä on sen hetkisen ilveksenpelaajien nimmarit. Tarkkaa vuotta en muista koska olin sen verran nuori kun sen voitin. Onko kellään asiantuntemusta kertoo minkä arvoinen tälläinen saattaisi olla, olisin aikeissa myydä tämän eli tarjouksiakin saa laittaa.
IMG20221212105912.jpg
IMG20221212105843.jpg
IMG20221212105830.jpg
 

Macho2Nacho

Rivipelaaja
Viestejä
11
OSTETAAN edullinen GI/GW Ilves pelipaita.

Tarjoa omaasi, pelaajalla ei väliä. Mieluiten halpa. Pääsee paraatipaikalle esille kotini seinälle.

Edelleen haussa! Lisäksi haussa lapselle 110-130cm fanipaita joululahjaksi! Jos kenelläkään on tampereen alueella vanhaa / pieneksi jäänyttä, mutta hyväkuntoista fanipaitaa… Niin laittakaa viestiä! Käytiin marraskuussa ensimmäisen kerran pelissä ja teki ison vaikutuksen.
 

Macho2Nacho

Rivipelaaja
Viestejä
11
Edelleen on lapselle ja itselleni etsinnässä Ilves - pelipaitaa / fanipaitaa.

Mutta tulen tänne eriasialla kirjoittelemaan tänään…

B0F8DEEC-0CF0-4278-B1E9-284F7411E78F.jpeg

Ilves - Ässät 4.1.2023 (Showtime klo 18.15)

ANNETAAN 2 kpl HYVÄNTEKEVÄISYYS LIPPUA!


Mieluiten ihmiselle, joka oikeasti tarvii. Annan ilmaiseksi ensimmäiselle joka tahtoo.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
En pääse noihin kellonaikoihin ikävä kyllä käymään tuolla toimistolla. Toivottavasti täältä löytyy kuitenkin lipuille ottaja ja saadaan niitä tarvitseville.
Niin noin on sulla fyysisenä?

Olen joskus lähettänyt sähköpostilla kun on ollut pdf:nä. Heillä on siellä listat ja siellä kysytään kumpaa kannustaa ... Saaneet nopeallakin aikataululla lipuille käyttäjät.
 

Macho2Nacho

Rivipelaaja
Viestejä
11
Niin noin on sulla fyysisenä?

Olen joskus lähettänyt sähköpostilla kun on ollut pdf:nä. Heillä on siellä listat ja siellä kysytään kumpaa kannustaa ... Saaneet nopeallakin aikataululla lipuille käyttäjät.

joo, nämä löytyy fyysisenä. Pitää ottaa selvää voinko lähettää valokuvana tms.
 

Macho2Nacho

Rivipelaaja
Viestejä
11
Edelleen on lapselle ja itselleni etsinnässä Ilves - pelipaitaa / fanipaitaa.

Mutta tulen tänne eriasialla kirjoittelemaan tänään…

katso liitettä 3661

Ilves - Ässät 4.1.2023 (Showtime klo 18.15)

ANNETAAN 2 kpl HYVÄNTEKEVÄISYYS LIPPUA!


Mieluiten ihmiselle, joka oikeasti tarvii. Annan ilmaiseksi ensimmäiselle joka tahtoo.

Nämä lähtivät tänään Hope Yhdistykselle sähköisesti. Laitetaan hyvä kiertoon ja hyvää loppuvuotta Ilves-foorumin jäsenillekkin!
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 713
24.2. Ilves-Tappara peliin olisin kahta lippua vailla. Joko istumapaikat vierekkäin tai Ilveksen seisomakatsomoon.
 
Ylös