Vs: NHL
Ei vittu. Patrik Laine loukkaantui valitettavasti tämän illan NHL-ottelussa, ja sitä taklausta, josta Laine loukkaantui, pari Ilvestä kannattavaa nimimerkkiä sitten kommentoi Jatkoajan NHL-otteluseurantaketjussa siihen sävyyn, josta palstan Tappara-fanit ja vähän muutkin suuttuivat, niin heti pikkusieluiset Tappara-fanit (ja vähän muutkin) vetivät esiin Ilveksen taloudelliset vaikeudet ja surkean menestyksen verrattuna Tapparaan. Siis sen takia, koska nuo pari kommentoijaa ovat Ilves-faneja. Jumalauta, täähän on, kuin hiekkalaatikolta. Mitä vittua Ilveksen asiat liittyy tähän asiaan, että heti pitää Ilveksen vaikeudet vetää esiin. Mua vituttaa, että aina vastapuolen pitää ne Ilveksen vaikeudet nostaa esiin, kun tulee jotain kiistaa Ilves-fanin kanssa, vaikkei keskusteltava asia liittyisi mitenkään Ilvekseen. Nyt siellä Jatkoajassa jo irvaillaan ja lasketaan, kuinka vähän on NHL:ssä ollut Ilves-kasvattaja. Luulisi, että Tappara-faneillakin olisi jo sen verran itsetuntoa monen vuoden menestyksen myötä, ettei niin helposti sorruttaisi tuollaisiin hiekkalaatikko-tason lapsellisiin kuitteihin.
Minä olen Ilves-fani, mutta siitä huolimatta Laine on suurimpia suosikkipelaajiani NHL:ssä. Keväällä Laineen maalit Tapparassa vitutti, ja onhan se pitkälti Laineen vika, että Tappara voitti viime keväänä mestaruuden, mutta siitä huolimatta Laine on ollut suosikkipelaajiani jo viime kevään MM-kisoista lähtien, ja olen ollut helvetin innoissani Laineen NHL-menestyksestä, ja nyt olen tosi harmissani Laineen loukkaantumisesta. Toivottavasti palaa nopeasti takaisin peleihin, että pääsee taas ihailemaan Laineen maaleja NHL:ssä, tosin osaa se antaa myös helkkarin hienoja syöttöjäkin, kuten on nähty NHL-kauden edetessä.