IhanJuniori
Junioripelaaja
Tätä on kyllä pakko arvostaa. Jonkin verran olen törmännyt klippeihin missä meinataan viheltää korkeamaila, mutta "rikottu" pelaaja kertoo, että ei osunut niin jäähy jäänyt viheltämättä.
Tätä on kyllä pakko arvostaa. Jonkin verran olen törmännyt klippeihin missä meinataan viheltää korkeamaila, mutta "rikottu" pelaaja kertoo, että ei osunut niin jäähy jäänyt viheltämättä.
Viimeisen päälle uutisointia taas is:ltä.
Katseleeko kukaan Tampa-Arizona matsia? Arizona haastoi Tampan 2-2 tasoituksen paitsiona, mutta hylky tuli, Tampa yv:lle ja siitä 3-2 johto.
Mutta miten ihmeessä haasto ei mennyt läpi, kun omaan silmään aivan päivänselvä paitsio pysäytyskuvan perusteella? Osaako joku perustella tuon?katso liitettä 3737
Point ei koske kiekkoon hyökkäysalueella (kuten kuvassa näkyy on irti lavasta) ennen kuin Kucherov palasi takaisin siniviivan päälle. Joten ei ole paitsio.
En tiedä eikö nhl enää panosta Winter Classiciin vai eikö se vain näy tänne pohjolaan enää samalla tavalla. Siitä ei kauaakaan ole kun tekivät mm. road to winter classic tyylistä sarjaa joissa seurattiin joukkueiden elämää muutama kuukausi. Itse ainakin pidin konseptista valtavasti vaikka joutuikin jaksot netin syövereistä kaivamaan. Vaikka viaplaykin näkyy itsellä ei ole kauheasti sekään tuota winter classicia mainostanut.
Samoja merkkejä heijastunut omillekin verkkokalvoille. Tilaa se huutais.NHL on nykyään älytöntä tökkimistä ja säntäilyä. Isossa kaukalossa oikeasti pelataan nykyään parempaa kiekkoa. Joskus 50-80 -luvulla pieni kaukalo oli ihan OK, kun vauhti ja fyysisyys oli ihan eri tasolla. Nyt kaukalo on jäänyt aivan liian pieneksi askiksi. Tuolla ei ole tilaa oikeasti yhtään millekään, ellei satu jotain vahinkoa. Ja vahinkoja sattuu todella harvoin.
NHL on tullut tiensä päähän. Kiekossa voidaan tuota sotkua jatkaa, mutta vauhdin lisääntyessä, ja maalivahtien edelleen kasvaessa tuosta tulee oikeasti tuskaista katseltavaa.
Penguinsin Winter classic -asu oli todella hieno. Paita menee hankintaan luonnonvalkoisena.
Penguinsin Winter classic -asu oli todella hieno. Paita menee hankintaan luonnonvalkoisena.