bulftrik sanoi:Ite en jaksa uskoa että kausi alkaa. Sinäänsä aika naurettavaa että rahan takia jätetään kausi pelaamatta, vaikka en asiasta paljoa tiedäkkään.
Topi sanoi:Tekisi mieleni sanoa ja sanonkin että tätä se minun kutinani tiesi. Kyllä vanha sentään vielä näkee, osaa lukea, kirjoittaa ja laskea yhteenkin!
Työsulku on ohi. Siitä saitte kaikki epäilijät!
El Bastardo sanoi:Topi sanoi:Tekisi mieleni sanoa ja sanonkin että tätä se minun kutinani tiesi. Kyllä vanha sentään vielä näkee, osaa lukea, kirjoittaa ja laskea yhteenkin!
Noinhan sää oot veikannu joka viikko syksystä lähtien. Jatkoaika on täysin arvauspalsta siinä missä tämäkin, joku seuraa nhl:n sivuja ja esittää samat omina tietoinaan siellä.
bulftrik sanoi:Lukko ja TPS heikentyivät kanssa aika pahasti.
Anapoli sanoi:bulftrik sanoi:Lukko ja TPS heikentyivät kanssa aika pahasti.
Eihän TPS:n eilisestä kokoonpanosta lähde vissii ketään... Ainut mikä varmistuu on se, että koivun veljekset ei sinne tule keväällä raahaamaan tepsiä pleijareihin.
Ikurin Vire sanoi:Anapoli sanoi:bulftrik sanoi:Lukko ja TPS heikentyivät kanssa aika pahasti.
Eihän TPS:n eilisestä kokoonpanosta lähde vissii ketään... Ainut mikä varmistuu on se, että koivun veljekset ei sinne tule keväällä raahaamaan tepsiä pleijareihin.
Paitsi Shattenkirk.
Topi sanoi:Usko nyt jo! Työsulku on loppunut!El Bastardo sanoi:Topi sanoi:Tekisi mieleni sanoa ja sanonkin että tätä se minun kutinani tiesi. Kyllä vanha sentään vielä näkee, osaa lukea, kirjoittaa ja laskea yhteenkin!
Noinhan sää oot veikannu joka viikko syksystä lähtien. Jatkoaika on täysin arvauspalsta siinä missä tämäkin, joku seuraa nhl:n sivuja ja esittää samat omina tietoinaan siellä.
Gmoo sanoi:Hieman OT:na, nauratti Ylen otsikko "Raumalla varmaan mietitään, että mitäs nyt sitten".
http://yle.fi/urheilu/raumalla_varmaan_mietitaan_etta_mitas_nyt_sitten/6439402