IhanJuniori
Junioripelaaja
3/4 oikein.Oma lottorivi jatkajista on Florida, Rangers, Colorado ja Edmonton.
Sitten seuraava lottorivi.
Rangers - Florida
Dallas - Edmonton
3/4 oikein.Oma lottorivi jatkajista on Florida, Rangers, Colorado ja Edmonton.
En kanssa millään tajua, että tosta sai 2min rangaistuksen. Aivan pelkkä vahingoittamis yritys pelkällä kyynärpäällä.x.com
x.com
Oikeasti ällöttävää että tuollaisella tyylillä saa vetää ilman mitään vastuuta mistään ainakaan NHLn puolelta. Ja vaikka eka isku olisikin olkapäähän niin tuuban tapauksessa kaikki tietää mitä hakee. Kumma ettei muiden joukkueiden kovanaamat saa tuota kuriin kun NHLltä ei hirveästi apuja tule.
Edittinä lisätään vielä kooste ukkelin villistä kyynerpäästä: x.com
Se perinteinen eli 5000$ sakot.2 peliä kakkua kiitos, mut NHLn pleijarit menossa, niin tuleekohan mitään..
Connor McJeesus on todella hyvä tässä jääkiekossa!
Ois kyl komeeta! Päättyis Oilersinki melkein yhtä pitkä, kun meidän putki ja katkeis samalla yli 30 vuoden Kanadalaisen joukkueen Stanley Cupiton kuivakausi.Paras! Toivottavasti Oilers vie kannun.
Paras! Toivottavasti Oilers vie kannun.
Ois kyl komeeta! Päättyis Oilersinki melkein yhtä pitkä, kun meidän putki ja katkeis samalla yli 30 vuoden Kanadalaisen joukkueen Stanley Cupiton kuivakausi.
Löytääköhän Heiskanen jäältä pois ennen pronssipeliä?Connor McJeesus on todella hyvä tässä jääkiekossa!
x.com
x.com
Oikeasti ällöttävää että tuollaisella tyylillä saa vetää ilman mitään vastuuta mistään ainakaan NHLn puolelta. Ja vaikka eka isku olisikin olkapäähän niin tuuban tapauksessa kaikki tietää mitä hakee. Kumma ettei muiden joukkueiden kovanaamat saa tuota kuriin kun NHLltä ei hirveästi apuja tule.
Edittinä lisätään vielä kooste ukkelin villistä kyynerpäästä: x.com
Piiri pieni pyörii.
Itse olin aivan varma, että Kekäläinen ei enää GM pestiä NHL:stä saa, mutta taisin olla väärässä.
Piiri pieni pyörii.
Itse olin aivan varma, että Kekäläinen ei enää GM pestiä NHL:stä saa, mutta taisin olla väärässä.
Piiri pieni pyörii.
Ja samaan hengenvetoon se ei ole Ilves vaikka siellä pelais ketä tahansa.On tossa tietysti reilu kymmenen peliä enemmän ja ehkä kuitenkin parempia pelaajia nähtävänä
On sielä silti mökit aina kireessäLosin seudulla expatina toiminut entinen kollegani sanoi, ettei perus änärin runkosarjamatshia paljon kiinnosta käydä pojan kanssa katsomassa, kun aina on 400 dollaria selällään - varsinkin jos haluaa syödä tai juoda jotain. Mutta ei siinä mitään, kun on parempia pelaajiakin nähtävillä jne...
OT: Suomessa on käyttötileillä "safetya" vajaa 100 miljardia rahaa...On sielä silti mökit aina kireessä