NHL

IhanJuniori

Junioripelaaja

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Oikeasti ällöttävää että tuollaisella tyylillä saa vetää ilman mitään vastuuta mistään ainakaan NHLn puolelta. Ja vaikka eka isku olisikin olkapäähän niin tuuban tapauksessa kaikki tietää mitä hakee. Kumma ettei muiden joukkueiden kovanaamat saa tuota kuriin kun NHLltä ei hirveästi apuja tule.

Edittinä lisätään vielä kooste ukkelin villistä kyynerpäästä: x.com

Viimeksi muokattu:

PalveKinkku

Vakiokokoonpanossa

Oikeasti ällöttävää että tuollaisella tyylillä saa vetää ilman mitään vastuuta mistään ainakaan NHLn puolelta. Ja vaikka eka isku olisikin olkapäähän niin tuuban tapauksessa kaikki tietää mitä hakee. Kumma ettei muiden joukkueiden kovanaamat saa tuota kuriin kun NHLltä ei hirveästi apuja tule.

En kanssa millään tajua, että tosta sai 2min rangaistuksen. Aivan pelkkä vahingoittamis yritys pelkällä kyynärpäällä.
Yleensä taklauksessa nousee kyynärpää, mistä saa sen 2min jäähyn, mutta tuossa oli aivan pelkkä lasaretti haku..
2 peliä kakkua kiitos, mut NHLn pleijarit menossa, niin tuleekohan mitään..

IhanJuniori

Junioripelaaja
Connor McJeesus on todella hyvä tässä jääkiekossa!

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Paras! Toivottavasti Oilers vie kannun.
Ois kyl komeeta! Päättyis Oilersinki melkein yhtä pitkä, kun meidän putki ja katkeis samalla yli 30 vuoden Kanadalaisen joukkueen Stanley Cupiton kuivakausi.

Battery

Luottopelaaja

Kyllä me näistä johtajuuspalkinto annetaan Trouballe. T. Mark Messier

Messierin omaa historiaa:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Piiri pieni pyörii.

Itse olin aivan varma, että Kekäläinen ei enää GM pestiä NHL:stä saa, mutta taisin olla väärässä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Piiri pieni pyörii.

Itse olin aivan varma, että Kekäläinen ei enää GM pestiä NHL:stä saa, mutta taisin olla väärässä.

Varmaan mukava seuramies. Noh, Carolinassa on ainakin parempi materiaali joten tämän jälkeen voi näytönpaikat olla vähissä. Itse odotin että Jampe olisi mennyt johonkin skouttijuttujen pomoksi tjs mutta että näin nopeasti takaisin kisoihin? Huhhuh.

bxl-man

Share Ilves #18
Piiri pieni pyörii.

Hurricanes ei vaihtanut valmentajaa, joten pelaajistoon muutoksia odotettavissa(?). Keklu talonmieheksi hommiin ja uutta runkoa rakentamaan.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Utahin lippujen/kausareiden hinnat. Halvin kausikorttipaikka lähtee hiukan alle 2 kilolla ja halvin yksittäisen pelin lippu 44 taalalla.:D
Kohtuu halvat on kyllä vielä Ipan kausarit/liput näihin hintoihin verrattuna.

Liitteet

• FB_IMG_1717655820661.jpg
    FB_IMG_1717655820661.jpg
    89,4 KB · kertaa luettu: 114

IhanJuniori

Junioripelaaja
On tossa tietysti reilu kymmenen peliä enemmän ja ehkä kuitenkin parempia pelaajia nähtävänä :)
Ja samaan hengenvetoon se ei ole Ilves vaikka siellä pelais ketä tahansa.

Ilves > paremmat pelaajat

Miika Lundin

Luottopelaaja
Losin seudulla expatina toiminut entinen kollegani sanoi, ettei perus änärin runkosarjamatshia paljon kiinnosta käydä pojan kanssa katsomassa, kun aina on 400 dollaria selällään - varsinkin jos haluaa syödä tai juoda jotain. Mutta ei siinä mitään, kun on parempia pelaajiakin nähtävillä jne...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Losin seudulla expatina toiminut entinen kollegani sanoi, ettei perus änärin runkosarjamatshia paljon kiinnosta käydä pojan kanssa katsomassa, kun aina on 400 dollaria selällään - varsinkin jos haluaa syödä tai juoda jotain. Mutta ei siinä mitään, kun on parempia pelaajiakin nähtävillä jne...
On sielä silti mökit aina kireessä :)

Miika Lundin

Luottopelaaja
On sielä silti mökit aina kireessä :)
OT: Suomessa on käyttötileillä "safetya" vajaa 100 miljardia rahaa...

Ja sitten ihmetellään, kun ei pienyrittäjille löydy rahaa, työllisyys takkuaa, tapahtumiin ei riitä porukkaa ja kaikilla on muuten vaan niin maan tunkkaista eloa. Jenkeissä taidetaan tehdä vähän toisin, mutta menee niin OT, että saapi olla...