King98
Vakiokokoonpanossa
Todellakin ja itse ollut ihan pikkupojasta asti Oilersfani.. tovi on edellisestä vierähtänytOlis kyllä urheiluromantiikkaa parhaimmillaan, jos Oilers veis kannun.
Todellakin ja itse ollut ihan pikkupojasta asti Oilersfani.. tovi on edellisestä vierähtänytOlis kyllä urheiluromantiikkaa parhaimmillaan, jos Oilers veis kannun.
Ite en sinänsä fanita ketään, mutta onhan Oilers niin perinteinen seura, että sympatiat täysin niiden puolella.Todellakin ja itse ollut ihan pikkupojasta asti Oilersfani.. tovi on edellisestä vierähtänyt
Florida on tainnut ottaa mallia, jostain porukasta, jatkopelien yv:n tehoissa. Joskus nähnyt vastaavaa jossain sarjassa, muistas vaan missä...Oilersin nousu on upea näyte siitä, että ottelusarjassa tarvitaan se 4 voittoa, ja sellainen seura ja yhteisö, jossa aletaan masisteleen ja veteleen ranteita auki kesken sarjan, ei mitään suurta koskaan ansaitsekaan. Saa ottaa mallia meidän Ilves.
Ei kai kukaan masentele jos hävitään hyvällä pelillä taistellen. Mutta jos peli on joka kevät paskaa neppailua niin saa vituttaa.Oilersin nousu on upea näyte siitä, että ottelusarjassa tarvitaan se 4 voittoa, ja sellainen seura ja yhteisö, jossa aletaan masisteleen ja veteleen ranteita auki kesken sarjan, ei mitään suurta koskaan ansaitsekaan. Saa ottaa mallia meidän Ilves.
Viisi jos Ruutu lasketaan mukaan. Henkilökunta tosin näistä pidetään usein erikseen.No voi perkele. Paraati Miamin aurinkoon, pari tuhatta ihmistä paikalle ja kaikkien elämä jatkuu heti seuraavana päivänä entisellään. Puoli Albertaa olis mennyt sekaisin, jos Oilers olisi vielä yhden pystynyt painimaan...
Noh, saatiimpahan neljä uutta suomalaista Stanley Cup-mestaria. Onnea erityisesti kapteeni Sashalle, Cup-voittajakapteenius on helvetin iso juttu.
Peli kun päättyi huusi ”Aleksander Barkov on Stanley Cup voittaja”, sitten vasta kertoi että Florida on mestari. Melkoiset tapparalasit kaverilla päässä.Itkiköhän Mäkinen kun oma poika Sasha nosteli kannua. Ja huusiko, että se on Eetu Luostarinen joka saa kahdentenatoista tämän kannun!
Miks mää en oo yhtään yllättynyt.Peli kun päättyi huusi ”Aleksander Barkov on Stanley Cup voittaja”, sitten vasta kertoi että Florida on mestari. Melkoiset tapparalasit kaverilla päässä.