Raipe79
Luottopelaaja
Kyllä täällä kelpais vaikka viimekauden Aleksi SaarelaIlveksen Dany Heatley
Kyllä täällä kelpais vaikka viimekauden Aleksi SaarelaIlveksen Dany Heatley
(Kiekko)Kulttuuri shokki vähän päällä vielä juu. Vahvasti vääntää kyllä jos kerkiää paineihin mukaan mutta tuntuu tosiaan ettei oikein tiedä missä pitäs millonkin olla ja minne mennä niin se näyttää siltä ettei kerkiä. Liiga on kuitenkin niin luisteluvoimainen sarja että oot sen potkun kaks väärässä paikassa niin heti näkyy.Tuota vauhtia ja asennetta mikä välillä pilkahtelee kun saa työstettyä niin täyttää Meskasen saappaat kevyesti. Jostain syystä ei saa itseään pelissä liikkeeseen, mutta selvästi sitä liikettä löytyisi. Toivottavasti ketju säilytetään ennallaan, niin saa jatkaa sopeutumista.
(Kiekko)Kulttuuri shokki vähän päällä vielä juu. Vahvasti vääntää kyllä jos kerkiää paineihin mukaan mutta tuntuu tosiaan ettei oikein tiedä missä pitäs millonkin olla ja minne mennä niin se näyttää siltä ettei kerkiä. Liiga on kuitenkin niin luisteluvoimainen sarja että oot sen potkun kaks väärässä paikassa niin heti näkyy.
Joo ei tarkotus ollukkaan sättiä vaan luoda uskoa tähän paljon parjattuun körmyyn :]Rutiini kuitenkin näkyi tasan sillä hetkellä kun peliä alettiin ratkomaan. Vahva pitkä nousu kiekon kanssa ja suorasta luistelusta terävä veto. Päämäärätietoisin haasto Ilvekseltä koko vaisussa pelissä.
Jatkotilanteesta aikalailla täydellinen onetimer takayläkulmaan. Tää äijähän on highlightien perusteella parhaimmillaan parin metrin päässä maalista pienessä tilassa. Ei mikään näyttävin pelaaja, mutta tehokas. Juuri sellaista tässä tarvitaankin. Jatkossa vaan vielä suoremmin kohti sota-aluetta Panun kanssa, niin hyvä tulee.
13 kutia. 10 Heljanko sai kiinni. Hienoja vetoja kaikki joilla osuttiin. Baptiste tosiaan sais hiukan useammin tulittaa.Koko joukkue sai 10 laukausta Heljangoll
13 kutia. 10 Heljanko sai kiinni. Hienoja vetoja kaikki joilla osuttiin. Baptiste tosiaan sais hiukan useammin tulittaa.
Itse olen täällä Joonaa mollannut ja mielestäni syystäkin. Eilen Joona kuitenkin ilahdutti hyvillä otteillaan vaikka ei pisteille päässytkään. Hyvä niin. Joonan panosta kaivataan.Riittäiskö tämä saamaan sen oletetun apinan selästä ja ketsuppipullon auki? Meinasin jo sovitella tulevaisuudessa nimelliseen ykköskenttään, mutta sielläkin IkosJoona varmasti saa myös peliään kuosiin joten kohtahan meillä on kaksi kärkiketjua ja takaa tulee pari ketjullista kirittäjiä kovalla sykkeellä.
Hyvä veto ja hieno maali.
Lisäksi oli viimeinen ipan mies kiekossa ennen tapparan ensimmäistä maalia ja tapparan toisessa lopetti täysin pelaamisen.
Ei se ole yhtään kummoisempaa kuin teillä kun kyttäätte mitä se myrrä tekee vaihtoaitiossa.Luulis että on kohtuu raskasta kattella peliä kun pitää suosikkijoukkueensa yhden pelaajan jokaista liikettä valvoa suurennuslasin avulla ja toivoa tämän tekevän virheitä???
En minä ainakaan pysty pelistä nauttimaan jos pitää jonkun tietyn pelaajan jokaiseen liikkeeseen keskittyä.
7 peliä. Itse ainakin arvioin kaikkien näkemieni peliesitysten perusteella.Morkataan pelaajia yhden voitetun pelin jälkeen.
Sitä odotellessa. Eiköhän se jo aikalailla asioita kerro...7 peliä. Itse ainakin arvioin kaikkien näkemieni peliesitysten perusteella.