On parantanut paljon ja olen mielestäni tästä jo aiemmin kirjoittanutkin.Mitkä on @ipa1970 mietteet Baptistesta nyt? En vittuile, vaan mielenkiinnosta kyselen onko mieli muuttunut suuntaan tai toiseen? Alku oli vaatimatonta ja vaisua, parantanut pelien edetessä, tänään kauden paras peli mielestäni!
Et tuu ikinä saamaan vastausta. Tää heppu ku ei myönnä koskaan olevansa väärässä. Mieluummin odottaa vaikka 10 kautta sitä huonoo kautta ja sanoo sit mitä minä sanoinMitkä on @ipa1970 mietteet Baptistesta nyt? En vittuile, vaan mielenkiinnosta kyselen onko mieli muuttunut suuntaan tai toiseen? Alku oli vaatimatonta ja vaisua, parantanut pelien edetessä, tänään kauden paras peli mielestäni!
Ois siinä kyllä hyvää aihiota!Tämä tuolta seurantaketjusta, jos meno jatkuu samanlaisena niin toivottavasti Osasto ottaa tästä chanttiaihion Baptistelle
Justiinsahan se vastasi ja on vastannut jo ennenkin...Et tuu ikinä saamaan vastausta. Tää heppu ku ei myönnä koskaan olevansa väärässä. Mieluummin odottaa vaikka 10 kautta sitä huonoo kautta ja sanoo sit mitä minä sanoin
Jaa. Jännästi toimii tää ku piilottaa jonkun urpon. Välillä näkyy et on kirjoittanut jotain. Tekstihän ei näy kumminkaan. Mut näköjään välillä ei näy et on kirjoittanut jotain. No ihan sama mulle. Evvk mitä kirjoittelee.Justiinsahan se vastasi ja on vastannut jo ennenkin...
Näyttää olevan ihan sama.Jaa. Jännästi toimii tää ku piilottaa jonkun urpon. Välillä näkyy et on kirjoittanut jotain. Tekstihän ei näy kumminkaan. Mut näköjään välillä ei näy et on kirjoittanut jotain. No ihan sama mulle. Evvk mitä kirjoittelee.
Kyllä täällä on nyt joku muu tainnut sinun ihosi alle päästä. Pelaa numerolla 73 Ilveksessä, soiko kellot?Näyttää olevan ihan sama.
Onko tunne että on päässyt ihon alle jotain mikä ei sitten millään lähde sieltä pois?
Hienoa, ei kyllä tietoa mihin rooliin hankittu mutta hyvin on vetänyt.On parantanut paljon ja olen mielestäni tästä jo aiemmin kirjoittanutkin.
Syytä on ollutkin parantaa koska uskoakseni isoon rooliin hankittu.
Et tuu ikinä saamaan vastausta. Tää heppu ku ei myönnä koskaan olevansa väärässä. Mieluummin odottaa vaikka 10 kautta sitä huonoo kautta ja sanoo sit mitä minä sanoin