Pok
Tähtipelaaja
Aah, kiitos tästä.
Luulin, ettei mies ollut ollenkaan paikalla, kun ei ollut mitalienjaossa.
Areenan jonot tuntien, niin ei ihme.Ei tainnut olla Marekkikaan? Jos pojilla oli vielä viimeiset tuopit kumoamatta niin ei kerennyt.
Kovissa peleissä tulosvarmempaa maalintekijää tarvitaan ja toivottavasti sellainen myös löytyy. Potentiaalisia tarjokkaita luulisi ainakin olevan markkinoilla. Katse AHL:n suuntaan siis.
Baptisten kohtalo on saattanut sinetöityä toki jo siinä vaiheessa, kun on tehty kosiskelua muiden laitureiden kanssa ja täytetty kokoonpano.
Nyt poikkeustilanteessa saattaa sisään tulla sekä jo kiinnitetty Baptisten korvaaja että maalintekijä "josta ei vain voinut kieltäytyä".
Kyllä ja mitä yv,llä pelaili niin kiekon kans sais olla luovempi jne... Hyvä pelaaja mutta monipuolisempi sais tulla tilalle.Baptiste on loppupeleissä aika yksioikoinen pelaaja jolla on paljon puutteita pelinluvussa ja ihan normaalissa syöttötaidossa. Sitten kun peli pleijareissa tiivistyi eikä enää päässyt vauhdilla haastamaan pakkeja laidasta, niin oli loppupeleissä aika näkymätön. Rannelaukaus ja muutama ensimmäinen askel pakeista irtautimiseen maailmanluokkaa, mutta kuuten ei täytä kärkijoukkueen kärkiratkaisijan vaatimuksia.
Aika *itun huonoja ja mauttomia nää bdn-jutut, aiheuttaa suurta myötähäpeää kun jengi täällä kiimoissaan ihannoi kuin Kummelissa Panomiestä konsanaan.. hoh hoijaa.Dear BDN,
I will never forget your lethal wrist shot and your amazing speed. You are a rocket with (3) legs. Wish you all the best.
Thank you!
Lempinimi ymmärrettävästi aiheuttaa kateutta ja mieliharmia. Eteenpäin.Aika *itun huonoja ja mauttomia nää bdn-jutut, aiheuttaa suurta myötähäpeää kun jengi täällä kiimoissaan ihannoi kuin Kummelissa Panomiestä konsanaan.. hoh hoijaa.
Oletko ihan varma, että henkilö itse, ottaa tälläisen positiivisenä kylläkin, tarkoitetun huomion mielellään vastaan?Lempinimi ymmärrettävästi aiheuttaa kateutta ja mieliharmia. Eteenpäin.
Kyllä ottaa, kun asialle klubilla naureskeli kun hänelle tästä lempinimestä kerrottiin.Oletko ihan varma, että henkilö itse, ottaa tälläisen positiivisenä kylläkin, tarkoitetun huomion mielellään vastaan?
Oletko ihan varma, että henkilö itse, ottaa tälläisen positiivisenä kylläkin, tarkoitetun huomion mielellään vastaan?