ipa1970
Luottopelaaja
Millaista jälkeä meinaa lakatos ja joly tehdä sarjassa jos höntsäilemälläkin näytöt annettua luokkaa.100 lasissa ei vedä varmaan muut, kuin ne jotka yrittää päästä pelaavaan kokoonpanoon. Annetaan ajan näyttää!
Muistaakseni vuosi takaperin palstalla oli yksi ulisija joka näkemättä leimasi konnan tissuttelijaksi ja hiihtelijäksi, tai jotain tämän suuntaista?Hyvin sanottu siellä, faneista yli 50% on järkyttäviä ulisijoita. Niille pitäis perustaa oma ulina-ketju.
Kyllä 100 lasissa riittää. Olen huolissani jos ei perjantain tappara otteluun asenne ollut sitä luokkaa. Näyttikö tuon pelin vauhti ja intensiteetti siltä että baptistella oli varaa vetää ykkösketjussa löysemmin?Todennäköisesti ei edes lähtenyt vetämään ihan 110 lasissa ensimmäiseen harjoitusmatsiin.
Sehän on tämän foorumin tapa.Surullista on, että jos kertoo oman mielipiteensä mikä eroaa muiden mielipiteestä on automaattisesti Ulisija. Ei ihme että foorumin kävijämäärät on laskussa, eikä kukaan uusi halua tänne tulla.
Bulmerista barkeriin, barkerista romaniin jne.
Nämä samat asiantuntijat hehkuttavat jo näkemättä, ja pettymyksen nähtyäänkin näkevät yhä huippupelaajan kristallipallossaan.
On oikein arvostella ja sanoa kantansa juurikin nähdyn perusteella. Seuraavat matsit voivat muuttaa näkemystä, ja sen on myös alkava näkymään baptisten kohdalla seuraavien kolmen pelin aikana.
Itse uskon yhä baptisteen ykköskorin pelaajana, mutta vain jos likkeessä/ luistelukunnossa tapahtuu nopeaan tahtiin iso muutos.
Itse en muista ilvesulkkeja jotka vetäneet kauden alustavat pelit vihkoon ja runkosarjan alusta nousseet ykköskorin hyökkääjiksi.
Palsta-asiantuntijat varmasti muistavat nämä tapaukset paremmin?