Missä todisteet? Näen edelleen vain sinun kiroilevan
Tuo toimi ehkä ala-asteella, mutta ei toimi isommassa tapahtumassa, joka kuvataan TV-kameroilla ja raportoidaan valtakunnallisiin sanomalehtiin.
Aamulehdestä löytyy ainakin todisteita:
19:42
Ilves-fanien protesti jatkuu
Ilveksen fanipääty huutaa kavennusmaalin jälkeen "Päädy Köpi vi**uun" ja jatkaa protestointiaan päävalmentaja Toni Kalliolle.
Ruudun lähetyksestäkin lienee mahdollista kuunnella kekseliäitä lauluja, joissa toivoteltiin yksi kerrallaan Ilveksen toimiston väkeä sinne naisen sukupuolielimeen. En ole kuunnellut, kun olin itse siellä Niilon Poikien keskellä. Sieltä kuuli ihan tarpeeksi hyvin, että korvat punoittivat häpeästä.
Olen itsekin turhautunut joukkueen tilanteeseen, mutta joku taso pitäisi protestoinnissakin olla, koska ala-arvoinen touhu kääntyy vain itseä vastaan. Nyt lopussa mentiin pahasti riman alle.
Erinäisten raporttien mukaan pelin jälkeen oli vielä jotain huutelijoita päätynyt pelaajien ulostulon luokse huutelemaan järkkäreille ja odottamaan Köpiä. Jos nämä henkilöt ovat Niilon Poikien nurkkauksessa pelinsä katsovia, niin nyt järki käteen. Mitä ihmettä tuollakin nyt on ajateltu saavutettavan? Tunne- ja oluthuuruissa vähän rakentavaa palautetta päävalmentajalle? Köpille turpaan, kuten jotkut valopäät purkivat höyryjään siellä katsomossa?
Kentällä nähtävä peli vituttaa ihan riittävästi. Pidetään nyt yhdessä huoli, että ei tarvitse hävetä vielä kannattajaporukkaakin, joka varsinkin olosuhteisiin nähden piti tyylikkäästi ääntä sen noin 75-80 minuuttia ennen riman alittamisen alkamista.