Niilon Pojat

Asiaan: lähtekääs messiin runkosarjan viimeiselle lauantaireissulle!

Toki tavoitteena vielä mahdollisuuksien mukaan ainakin pari reissua runkkiksessa vetää, mutta kumpikaan näistä ei olisi lauantaina.

Tästä syystä olemme varanneet tähän reissuun tavallista enemmän aikaa kohteessa, jotta voimme nauttia Suomen suvista ihan ajan kanssa Nottajoella.

Junien hinnat pyörivät siellä 50 euron hujakoilla, joten tämä reissu on silkkaa säästöä!

Enkä ole mielipiteeni kanssa yksin, vaan useasta paikasta lukenut naureskelua.
Et todellakaan ole yksin mielipiteesi kanssa.
Toki itseäni nyt ei kamalasti kiinnosta, mutta pidän outona.

Sen ymmärrän, että Hakalaisia tulee Ilveksen jääkiekko peleihin, mutta tää jalkapallo homma on kyllä outo.

Parodiahorisontti on kyllä ylitetty jo kauan aikaa sitten, kun ainoina Ilves-yhteisöstä Hakaa fanittavat nimittelevät vain Ilvestä kannattavia muiden seurojen faneiksi. Ehkä tämän takia nämä fanit pitävät itseään ultrina.

Itsekin jaan aika samantyyppistä mielipidettä asiasta Sandelssin kanssa.

Mulle se tosiaan on ihan se ja sama, kenen kanssa muut katsomossa huutavat kaveeraavat, jakoi ne samaa väriä tai ei, tai missä katsomoissa muut Niilot pyörii Ilves pelien ulkopuolella.

Fakta on siinä samassa kuitenkin se, että minä ja moni muu fanikatsomossa pyörivät, ääntänsä kantavat fanit (vaikka ei välttämättä kyseessä olisi aktiiveja), kantaa minunkin tavalla sitä mielipidettä, että me kannustetaan nimenomaan Ilvestä, eikä mitään muuta. Sen takia esimerkiksi huhtikuun tyylisiä Haka bandiksia en mielellään enää itse näkisi, tai mitään sellaista vastaavaa.

Sanon tähän kuitenkin sen, että onneksi minä en näistä asioista päätä. Vaikka henkilökohtaisesti joistakin asioista mitä tehdään olen itse eri mieltä, niin omasta mielestä aktiivit hoitaa tällä hetkellä tätä hommaa mainioilla standardeilla. :)

Parodiahorisontti on kyllä ylitetty jo kauan aikaa sitten, kun ainoina Ilves-yhteisöstä Hakaa fanittavat nimittelevät vain Ilvestä kannattavia muiden seurojen faneiksi. Ehkä tämän takia nämä fanit pitävät itseään ultrina.
Kerros nyt vielä että ketkä fanittaa Hakaa? Se että osalla molempien kannattajista on kaveruussuhteita jo teini-iästä ei kait tarkoita sitä että tässä "fanitettaisiin" Hakaa. Mutta siitä sulle pisteet että ilmeisesti sinun ja näiden muutamien muiden asiaa ihmettelevien puolesta meidän pitäisi siis vihata Hakan kannattajia ja tapella yms. tuolla joka pelissä. Respect from Serbia.

Fakta on siinä samassa kuitenkin se, että minä ja moni muu fanikatsomossa pyörivät, ääntänsä kantavat fanit (vaikka ei välttämättä kyseessä olisi aktiiveja), kantaa minunkin tavalla sitä mielipidettä, että me kannustetaan nimenomaan Ilvestä, eikä mitään muuta. Sen takia esimerkiksi huhtikuun tyylisiä Haka bandiksia en mielellään enää itse näkisi, tai mitään sellaista vastaavaa.
Sinulle myös. Se että kannattajilla on kaveruussuhteita ei tarkoita että me tässä kannatettaisiin Hakaa. Vähän voi nyt täällä porukka itsekin järkeä käyttää.

Sinulle myös. Se että kannattajilla on kaveruussuhteita ei tarkoita että me tässä kannatettaisiin Hakaa. Vähän voi nyt täällä porukka itsekin järkeä käyttää.
Kirjoitin tuon ehkä vähän heikosti, mutta pointti tuossa kuitenkin oli se, että monen siinä fanikatsomon omiin arvoihin ei liity toisen samassa sarjassa kilpailevan jengin logon takana seisominen. Ketä tahansa saa kaveerata kenen tahansa kanssa, mutta sen yhdistäminen koko seisomakatsomoon jonkun kaveerausbandiksen tai vastaavan kanssa ei toimi eikä tule toimimaan todella monen seisomakatsomossa pyörivän kanssa.

Kirjoitin tuon ehkä vähän heikosti, mutta pointti tuossa kuitenkin oli se, että monen siinä fanikatsomon omiin arvoihin ei liity toisen samassa sarjassa kilpailevan jengin logon takana seisominen. Ketä tahansa saa kaveerata kenen tahansa kanssa, mutta sen yhdistäminen koko seisomakatsomoon jonkun kaveerausbandiksen tai vastaavan kanssa ei toimi eikä tule toimimaan todella monen seisomakatsomossa pyörivän kanssa.
Olen täysin samaa mieltä tästä bandisasiasta, mutta miksi siitä jauhetaan edelleen, vaikka kyseistä bandista ei enää sen päivän jälkeen olla katsomoissa nähty. Siitä voi vapaasti olla edelleen katkera, mutta ei siitä tarvitse puhua preesensissä, koska sitä se ei ole.

Tämä uusin käänne siis liittynee siihen, että osa porukasta kaveerasi pelin jälkeen hakalaisten kanssa. En jaksa itse ainakaan siitä vihastua, koska en voi vaatia muilta jotain antipatioita vanhoja ystäviään kohtaan. En siis itse ole myöskään osana tätä porukkaa.

Mutta siitä sulle pisteet että ilmeisesti sinun ja näiden muutamien muiden asiaa ihmettelevien puolesta meidän pitäisi siis vihata Hakan kannattajia ja tapella yms. tuolla joka pelissä.
Mine vähän tulkitsen viestejä miten haluan koska pitää vähän öyhöttää, hehhoh. Kukaan ei ole käskenyt vihaamaan Hakaa, ei niin missään kohtaa.

No sitähän ei siellä enää ole joten problem solved. Mikä tässä nyt siis mättää, edelleen?

Mine vähän tulkitsen viestejä miten haluan koska pitää vähän öyhöttää, hehhoh. Kukaan ei ole käskenyt vihaamaan Hakaa, ei niin missään kohtaa.
Joku täällä kyllä öyhöttää mutta minä se en ole. Kavereita on edelleen osalla porukasta tuolla. Eli mikä tässä nyt on ongelma kun sitä bandistakaan ei enää siellä kaiteella ole? Helvetin hieno matsi eilen niin kentällä kuin katsomossa ja täällä jaksetaan edelleen ennemmin kitistä vanhasta jutusta kuin nauttia eilisestä voitosta PAIKALLISVASTUSTAJASTA.

Takaisin