Niilon Pojat

Reitalalle ja HJK päädylle ainakin huudeltiin juuri tämän kaltaisia juttuja mitä tiedotteessa kerrotaan siinä kyseisessä matsissa. Olin paikan päällä todistamassa tätä

Reitalalle ja HJK päädylle ainakin huudeltiin juuri tämän kaltaisia juttuja mitä tiedotteessa kerrotaan siinä kyseisessä matsissa. Olin paikan päällä todistamassa tätä
"Huoraa", "vitun pelleä" yms huutavat kiihtyneet ihmiset huonolle tuomarille ihan joka ikisessä matsissa, tästä ei ole kyse. Ymmärtääkseni nimenomaan kiekkopuolen kannanotto, johon futispuoli otettu mukaan "osana konsernia".

"Huoraa", "vitun pelleä" yms huutavat kiihtyneet ihmiset huonolle tuomarille ihan joka ikisessä matsissa, tästä ei ole kyse. Ymmärtääkseni nimenomaan kiekkopuolen kannanotto, johon futispuoli otettu mukaan "osana konsernia".
Nyt ei ollut kyse mistään huoritteluista, vaan paljon vakavammista huuteluista mitkä ei tosiaan kuulu futikseen. Ymmärrän tuohtumisen illan tapahtumista, mutta nämä huutelut meni aivan yli hilseen ja mediatiimi otti ihan oikein tämän käsittelyyn. En usko tippaakaan, että tälläinen purkaus olisi tehty parin Mouhon valituksen takia. Se on joko lahtaus huutelut HJK pelissä tai sitten yhteistyökumppanit pistänyt viestiä toimistolle

Nyt ei ollut kyse mistään huoritteluista, vaan paljon vakavammista huuteluista mitkä ei tosiaan kuulu futikseen. Ymmärrän tuohtumisen illan tapahtumista, mutta nämä huutelut meni aivan yli hilseen ja mediatiimi otti ihan oikein tämän käsittelyyn. En usko tippaakaan, että tälläinen purkaus olisi tehty parin Mouhon valituksen takia. Se on joko lahtaus huutelut HJK pelissä tai sitten yhteistyökumppanit pistänyt viestiä toimistolle
Mitä siellä sitten huudeltiin tarkkaan ottaen en itse paikalla ole ollut niin voisitko valaista vähän?

En ainakaan itse kuullu huorittelua kummempaa ellei nyt joku yksittäinen henkilö huutanut jotain jota ei varmaan kuin vieressä olleet kuulleet.

Olipas osakeyhtiöltä tyhmä kannanotto, jossa saatiin kerättyä negatiivista huomiota koko Ilveksen kannattajaryhmien ja yhteisön ympärille.

Olisi pitänyt pysyä yksittäisten epäasiallista kielenkäyttöä harrastaneiden katsojien tuomitsemisessa ja esimerkiksi vastaavista teoista porttikielolla uhkaamisella.

Naurettavaa vierittää vastuu henkisestä ja fyysisestä turvallisuudesta kaikkien katsojien vastulla. Seura vastaa urheilutapahtuman turvallisuudesta, eikä yksittäinen katsoja ole lopulta vastuussa kuin omasta käytöksestään. Tappouhkauksia heittelevät vatipäät tuskin käytöstään tiedotteen takia muuttavat.

Lopuksi haluaisin muistuttaa, että toimisto ei ole Ilves, vaan Ilves on jotain paljon suurempaa. Puhuvat päät toimistossa vaihtuvat kaikki aikanaan, mutta Ilves on ikuinen.

Tämä osakeyhtiöiden tiedote ei vastaan minun Ilvekseni arvoja.

Ei tästä silti numeroo kannata tehdä. Eteenpäin Tampereen Ilves!

Olipas osakeyhtiöltä tyhmä kannanotto, jossa saatiin kerättyä negatiivista huomiota koko Ilveksen kannattajaryhmien ja yhteisön ympärille.

Olisi pitänyt pysyä yksittäisten epäasiallista kielenkäyttöä harrastaneiden katsojien tuomitsemisessa ja esimerkiksi vastaavista teoista porttikielolla uhkaamisella.

Naurettavaa vierittää vastuu henkisestä ja fyysisestä turvallisuudesta kaikkien katsojien vastulla. Seura vastaa urheilutapahtuman turvallisuudesta, eikä yksittäinen katsoja ole lopulta vastuussa kuin omasta käytöksestään. Tappouhkauksia heittelevät vatipäät tuskin käytöstään tiedotteen takia muuttavat.

Lopuksi haluaisin muistuttaa, että toimisto ei ole Ilves, vaan Ilves on jotain paljon suurempaa. Puhuvat päät toimistossa vaihtuvat kaikki aikanaan, mutta Ilves on ikuinen.

Tämä osakeyhtiöiden tiedote ei vastaan minun Ilvekseni arvoja.

Ei tästä silti numeroo kannata tehdä. Eteenpäin Tampereen Ilves!
Olisi tosiaan kiva päästä kysymään henkilöltä kuka tästä vastasi, että mitä tälläisen ulostulon tavoitteena oli oikein saavuttaa. Toimisto(i)lla on kumminkin ammattitaitoista väkeä töissä niin kummaksun suuresti että sieltä tulee yhtäkkiä tälläinen "meidän fanit on ihan perseestä" -ilmoitus, kun aiheesta ei ole edes ollut mitään kohua missään.

Aika harvassa on täälläkin kaikki "hyvä ulostulo, hienoa Ilves" -kommentit.

Ajattelin aluksi että nyt on oikeasti mennyt osalla yli kun seura tämän julkaisi mutta tämä asia mistä koko päivän ollaan puhuttu on korkeintaan sen arvoinen tapaus että seura ja aktiivit keskustelisivat keskenään asiasta ja molemmat osapuolet saisivat esittää oman näkökantansa saman pöydän äärellä. Tämän julkistaminen mediaan oli siis melko yliampuvaa näillä perusteilla mitä olen kuullut.

Tän kohta pari kautta mitä oon ollut messissä, ikinä en oo nähnyt ylilyöntejä päädyssä.

Itse olen nähnyt muutamia pelkästään tämän kauden aikana.

kummaksun suuresti että sieltä tulee yhtäkkiä tälläinen "meidän fanit on ihan perseestä" -ilmoitus, kun aiheesta ei ole edes ollut mitään kohua missään.

Kyllä täälläkin moni käyttäjä hätiköi negatiivisilla johtopäätöksillä. Eiköhän suurin osa julkaisun ja uutisjuttujen lukijoista tiedosta, että koko Ilvesyhteisö ei huutele sopimattomia. Varmasti myös suurin osa yhteistyökumppaneista ja sponsoreista jatkaa työtään seuran kanssa. Lauantaina Tammelassa on toivottavasti yli 7 000 katsojaa ja silloin näkee, että normaaleja ihmisiä eivät tällaiset ulostulot hirveämmin kiinnosta, haittaa tai leimaa. Sitä paitsi negatiivisia uutisia on ollut Iveksestä ja sen kannattajista vuosikausia, ja toiminta sen kuin kasvaa.

Aika harvassa on täälläkin kaikki "hyvä ulostulo, hienoa Ilves" -kommentit.

Seuran fanit eivät tykkää siitä, että seura kritisoi fanien käytöstä. Ihan ymmärrettävää. Sitä paitsi hirveän moni tuulari tai Ilta-Sanomien kommenttikentän Jorma, 80v, joka arvostaa tätä ulostuloa, ei tule kirjoittelemaan Ilves-foorumille.

Onko Tammelassa sitten muka ollut (ei ole) jotain yksittäistapauksia niin, että tollanen tiedoite pitää julkaista? Ihme lastentarhameno kyllä toimistoilla.

Kiekkopuolella oli se joku omien uhkailija viime vuonna.

Edit: Vai liittyykö tää nyt Reitalan huoritteluun ja muuhun haukkumiseen somessa?

Viimeksi muokattu:
Onko Tammelassa sitten muka ollut (ei ole) jotain yksittäistapauksia niin, että tollanen tiedoite pitää julkaista? Ihme lastentarhameno kyllä toimistoilla.

Kiekkopuolella oli se joku omien uhkailija viime vuonna.

Edit: Vai liittyykö tää nyt Reitalan huoritteluun ja muuhun haukkumiseen somessa?
No kun ei ole. Mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Mouhochäntti ja pyroja. Siinä se. Maailman loppuu.

Takaisin