jokuvaa
Luottopelaaja
- Viestejä
- 4 868
Siellä on paljon byrokratiaa taustalla, mikä hidastaa, että ei ainakaan kauden alkuun ole kerkeämässä, mutta pidemmällä aikavälillä homma etenee kyllä hiljalleen.Miten sen Tammelan päädyn kanssa. Lähteekö penkkejä pois?
Menkääs poistamaan viimesetki liput C3:een: