ensimmäiset savut suomalaisen seurajoukkueen kannattajilta euroopassa?dif - ILVES
katso liitettä 9720
No kai nyensimmäiset savut suomalaisen seurajoukkueen kannattajilta euroopassa?
ensimmäiset savut suomalaisen seurajoukkueen kannattajilta euroopassa?
From Serbia?Respect.
Tais olla serbialaiseen makuun vähän turhan vähän puukotuksia ja murtuneita kalloja. Vaikka kyllä siellä niitäkin varmasti pari oli, ainakin jos mouhoforkalta tai Aamulehdeltä kysytään.From Serbia?
Rakentumassa.Hei, tällainen rakentumassa vai jostain syystä jumissa:
Jos ei oo ilmaantunut niin voin isältä illalla kysäistä että onko taidot tallessa.Rakentumassa.
Heitetääs tässä samalla hätähuuto! Eli piti taikoa nopeasti sivut pystyyn, mutta "aateekoo ja intter_netajokortista" onkin vierähtänyt vähän liikaa vuosia.
Eli html/css/wordpress ym osaaja ilmianna itsesi!
Aina lippu.fi:tä haukkuneena täytyy kyllä sanoa, että tuo tiketti on kyllä aivan paska. Ei mulla muuta.
gnistan-ILVES
122 vierasfanikatsomo
Onhan Tiketti aika kökkö, mutta siinä rahat jäävät ymmärtääkseni edelleen sentään kotimaahan, eikä valu monikansallisille lippujättiläisille.Aina lippu.fi:tä haukkuneena täytyy kyllä sanoa, että tuo tiketti on kyllä aivan paska. Ei mulla muuta.
Kaikki ny mukaa! Runkosarjan vika peli tulikuumaa Gnisua vastaa. Hyvät mahkut vaikka Klubin ohitukseenkin.
gnistan-ILVES
122 vierasfanikatsomo
Ei muuta kuin hattu (tai lippis) kiertämään.5000€ tuli Ilvekselle sakkoa savuista:
Djurgården vs. Ilves Tampere (3:1); 15 August 2024
Ilves Tampere
Incident and sanction:
• Lighting of fireworks, Art. 16(2)(c) DR
Fine: €5,000
Ottakaamme tämä kohteliaisuutena. Ens kerralla lisää pyroja messiin!5000€ tuli Ilvekselle sakkoa savuista:
Djurgården vs. Ilves Tampere (3:1); 15 August 2024
Ilves Tampere
Incident and sanction:
• Lighting of fireworks, Art. 16(2)(c) DR
Fine: €5,000
Mulla ei ole mitään hajua mikä kaikki vaikuttaa sakkosummaan, mutta voisi kuvitella, että jotain historialisää on luvassa ensi kerrallaEns kerralla lisää pyroja messiin!