Niilon Pojat

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Jaah itse ostin kausarin jälleen C4, jossa olen aktiivisesti laulanut mukana viereisen kannattajakatsomon kanssa. Olisi varmaan pitänyt lukea tarkemmin, että miten katsomojako menee. Nyt olen siis todella kaukana Niilon Pojista :(
Jos se on saman hintanen, sen voi varmaan siirtää suoraan tai jos ei ole sama hinta, perua ja tilata uudelleen. Kannattaa laittaa sinne sähköpostia.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Jaah itse ostin kausarin jälleen C4, jossa olen aktiivisesti laulanut mukana viereisen kannattajakatsomon kanssa. Olisi varmaan pitänyt lukea tarkemmin, että miten katsomojako menee. Nyt olen siis todella kaukana Niilon Pojista :(
Miten niin kaukana? Kannatuksen polttopiste on edelleen C3. Sitä paitsi, kyllä sinne maalin taa voi liikkua, vaikka olisi lippu muualle.

Porokeisari28

Tulokas
pyörätuolipaikkojen edessä ei voi seistä ja heliuttaa lippua :-/
...asiasta koitetiin puhua kannattajapäätyä valittaessa. Kenties rahaa jossain vaiheessa on A puolen PT paikkjen laajennukselle...
On se kumma kun tuntuu siltä, että Suomessa ei oikeen oteta tosissaan kannatajakatsomoita. Tarkoitan siis sitä, että stadikkaa rakentaessa ei seisomakatsomoon juurikaan panosteta. Hyvänä esimerkkinä c3 katsomon mikä lie tähystys torni

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
On se kumma kun tuntuu siltä, että Suomessa ei oikeen oteta tosissaan kannatajakatsomoita. Tarkoitan siis sitä, että stadikkaa rakentaessa ei seisomakatsomoon juurikaan panosteta. Hyvänä esimerkkinä c3 katsomon mikä lie tähystys torni
Kamerapaikka, vaikka Ilves toteuttaa kuvaamisen ihan muilla keinoin.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Safe standing C3 vois asentaa ens kaudeks, jos saa. Kateellisena katon näitä suomalaisia kannattajapäätyjä, jossa sellaisia on. Toki puolensa näillä istuimilla, kun voi seistä niiden päällä tai piilottaa tavaroita tallomiselta.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Oliko toi tornipaikka europeleissä käytössä?
Kannattajia siellä tornissa on useimmiten peleissä ollut.

38 Special

Luottopelaaja
Safe standing C3 vois asentaa ens kaudeks, jos saa. Kateellisena katon näitä suomalaisia kannattajapäätyjä, jossa sellaisia on. Toki puolensa näillä istuimilla, kun voi seistä niiden päällä tai piilottaa tavaroita tallomiselta.
Europeleissä pitää olla kaikilla katsojilla oma istuin, mutta pakko ei tietenkään ole istua. Europelejä tosin on niin vähän suhteessa muihin peleihin, että kannattajakatsomon penkit voisivat ehkä olla irrotettavat tms.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Europeleissä pitää olla kaikilla katsojilla oma istuin, mutta pakko ei tietenkään ole istua. Europelejä tosin on niin vähän suhteessa muihin peleihin, että kannattajakatsomon penkit voisivat ehkä olla irrotettavat tms.
Siis oon kuullu useilta eri kavereilta jotain tornareita siitä, että nää säännöt muuttuis ensi vuodelle, mutta en ole vieläkään löytänyt itse vahvistusta tälle. Jos tämä sääntö muuttuisi, niin sitten ei pitäisi olla mitään estettä tälle.

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Olisi kyllä todella hyvä kehitys jos saatais penkit pois kannattajakatsomosta. Varsinkin isoissa peleissä kannattajakatsomosta löytyi paljon semmoista väkeä millä ei ollut mitään kiinostusta osallistua meininkiin. Penkkien poisto ainakin lisäisi kynnystä halpojen lippujen perässä oleville henkilöille

Tähän tulee muutos ensi vuonna!
Liigan ottelumäärän vai konferenssiliiga sarjavaiheen muodossa:cool:?

Porokeisari28

Tulokas
Olisi kyllä todella hyvä kehitys jos saatais penkit pois kannattajakatsomosta. Varsinkin isoissa peleissä kannattajakatsomosta löytyi paljon semmoista väkeä millä ei ollut mitään kiinostusta osallistua meininkiin. Penkkien poisto ainakin lisäisi kynnystä halpojen lippujen perässä oleville henkilöille

Inhottava ilmiö se kyllä on, että stondis ei ole täynnä vaikka olisikin loppuunmyyty, kun jengi suuntaa muualle istuun.
Penkit poistoon ja aidat sinne niin olisi siinä jo hyvä alku kehitykselle. Sitten kun (toivottavasti) tarvitsee, niin stondiksen laajentaminen leveyssuunnassa olisi helposti toteutettavissa.

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa

On niitä europelejä siltikin paljon vähemmän, vaikka päästäisiin Euroopassa lohkoon.
Euroopassa mennään päätyyn saakka.

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Yksi ongelma oli se vaikka kuinka Ilveksen sivuilla ja lippufin palvelussa luki että ”kannattajakatsomo on numeroimaton kannattajakatsomo!!111”, niin palvelusta valittiin virtuaalisesti paikka. Ja sitten sai vääntää jonkun Sepon ja Pirjon kanssa, kun heillä on oikeus ja kannattaminen häiritsee.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Yksi ongelma oli se vaikka kuinka Ilveksen sivuilla ja lippufin palvelussa luki että ”kannattajakatsomo on numeroimaton kannattajakatsomo!!111”, niin palvelusta valittiin virtuaalisesti paikka. Ja sitten sai vääntää jonkun Sepon ja Pirjon kanssa, kun heillä on oikeus ja kannattaminen häiritsee.
Pirjoihin ja Seppoihin on hankala vaikuttaa, mutta ite oon ainakin muutamat tiktok-junnut saanut edes taputtamaan, kunhan on huomauttanut asiasta. Vaikka heillä on kehtauskysymyksiä kavereiden kesken, niin vielä enemmän häpeävät, kun joku oikeasti kattoo heitä pahalla, jolloin he lähtevät kannattamiseen mukaan.

Atte902

Vakiokokoonpanossa
Minusta tuo ratkeaa ainoastaan sillä, että kannattajakatsomo ei ole missään kohtaa yleisessä myynnissä vaan joko pelkästään niiloille tai sitten täällä foorumilla linkki. Sekin jo rajaisi tuularit pois.

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Minusta tuo ratkeaa ainoastaan sillä, että kannattajakatsomo ei ole missään kohtaa yleisessä myynnissä vaan joko pelkästään niiloille tai sitten täällä foorumilla linkki. Sekin jo rajaisi tuularit pois.
Se myös nostaisi kynnystä liittyä messiin ja hidastaisi laajentumista. Itse ainakin otan mieluummin riskin, että muutamat ovat eksyneet väärään paikkaan kuin sen, että isompi määrä potentiaalisia aktiiveja eivät löytäisi tietään sinne.

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Pirjoihin ja Seppoihin on hankala vaikuttaa, mutta ite oon ainakin muutamat tiktok-junnut saanut edes taputtamaan, kunhan on huomauttanut asiasta. Vaikka heillä on kehtauskysymyksiä kavereiden kesken, niin vielä enemmän häpeävät, kun joku oikeasti kattoo heitä pahalla, jolloin he lähtevät kannattamiseen mukaan.
Jep. Lapset ja nuoret on sellaisia jotka lähtevät helposti mukaan, kunhan heitä vain kannustetaan ja ohjeistetaan. Kyllä osa vanhemmistakin ihmisistä, mutta kynnys on vain huomattavasti suurempi. Ja mielummin suuntaa ne rajalliset resurssit siihen nuorempaan, potentiaalisempan kohderyhmään.

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Tai ei ainakaan niin että vetovalikosta pystyy valitsemaan sen vahingossa.