Minulle ei. Ja jos huhut pitää kutinsa, että Jykä oli Ilveksen liigahistorian kalleimpia pelaajia, hän oli varmasti pettymys aika monelle muullekin.Jykän kausi oli ihan juuri sitä mitä odotinkin.
Jokipakka tienasi 250k kaudessaMinulle ei. Ja jos huhut pitää kutinsa, että Jykä oli Ilveksen liigahistorian kalleimpia pelaajia, hän oli varmasti pettymys aika monelle muullekin.
Mutta palatakseni ketjun aiheeseen, jos verrataan Frimanin alkukauteen, siinä vertailussa Jykä oli tottakai ihan onnistunut haku. Lähes kaikki on suhteellista.
Ei mitään yllättävää. Keväällä nostaa pojan Hakametsän parkkipaikalla.Paljon tullut risuja kauden mittaan, mutta annetaan välillä niitä ruusujakin.
Tänään Tapparaa vastaan pelasi hyvän ja jämäkän pelin.
Toivottavasti siellä EHTllä nyt ei uusia vammoja tule.
Jotain huhua liikkui että Iksa ja Friman olisi valittu.Onko joukkue jo valittu?
Taisi olla huhua että olisi Ikosen ohella sinne valittu. Jalosen tuntien en pitäisi suurena ihmeenä että mies olisi tässä kotiturnauksessa. Maanantaina sitten virallisesti joukkue julkaistaan.Onko joukkue jo valittu?
Jotain huhua liikkui että Iksa ja Friman olisi valittu.
Ikonen ja Friman. Näin mulle kerrottiin melkoisen luotettavalta taholta.Jotain huhua liikkui että Iksa ja Friman olisi valittu.
Ikonen ja Friman. Näin mulle kerrottiin melkoisen luotettavalta taholta.