Niklas Friman

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 771
Sillähän pysyy kiekko lavassa, kun ei enää tarvitse näyttää esimerkkiä ja heittää kiekkoa ränniin omissa ja hyökkäyspäässä. Useamman kerran tehnyt paineen alla jonkun lähes 360 käännöksen kiekon kanssa ja avannut sen jälkeen helpolla omille tai rauhoittanut pelin. En olisi uskonut näin laadukkaaseen kiekolliseen peliin viime kauden näytöillä.

Hienoa Nikke!
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Sillähän pysyy kiekko lavassa, kun ei enää tarvitse näyttää esimerkkiä ja heittää kiekkoa ränniin omissa ja hyökkäyspäässä. Useamman kerran tehnyt paineen alla jonkun lähes 360 käännöksen kiekon kanssa ja avannut sen jälkeen helpolla omille tai rauhoittanut pelin. En olisi uskonut näin laadukkaaseen kiekolliseen peliin viime kauden näytöillä.

Hienoa Nikke!
Eilen oli kans pari nättiä pyöräytystä, jolla imi pelaajan itseensä, sit jätti kääntöpassilla Gazdalle, joka pääs ihan vapaasti nousemaan. Tää pakkipari on kyllä 10/10 mun mieleen. Tosin, mä kuuluin Frimanin bandwagoniin jo viime kaudella,
Mä en oo pelistä muute yllättynyt, paitsi noi maalit. Mut kyllä Friman on saanu täällä aivan turhaan rapaa viime kaudellakin.
 
Ylös