Eli Eemeli on ottanut tuosta vähän liikaa painetta itselleen, hienoa että tunnistaa asian ja tekee itse muutoksen!EDIT:
"– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi."
No tässähän se tulikin. Minusta todella hyvä homma varsinkin se, että itse tunnistaa tilanteen."– Ilveksen kapteenina oleminen on ollut kunnia-asia. Nyt kuitenkin koen pystyväni paremmin keskittymään pelaamiseen, kun kapteenin vastuu siirtyy Nikelle. Kyseessä on oma päätökseni, jossa valmennuksemme on ollut minun tukenani. Meillä on hieno kapteenisto kasassa tulevalle kaudelle, ja on hienoa olla osa sitä edelleen, sanoo Suomi."
Tekisi mieli sanoa positiivarina, että 50pts pamahti juuri rikki supisuomalaisella takuulla...kun jää liika puristus, yliyrittäminen ja reppuselkäily pois...No tässähän se tulikin. Minusta todella hyvä homma varsinkin se, että itse tunnistaa tilanteen.
Nyt pääse pelaamaan vapaammin ja niinkuin sanoin, että Suomen pelillinen taso voi olla todella kova ensi kaudella.
Pelaajat sen valitsee. Friman iso johtaja ollut aiemmissakin seuroissa.Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita ensimmäistä kauttaan seurassa pelaavaa.
Onko noin? Eikös Ilveksessä ole perinteisesti valmennus valinnut kapteeniston?Pelaajat sen valitsee.
Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita ensimmäistä kauttaan seurassa pelaavaa.
Tämä kävi mielessä jo ennen, kun miestä oli virallisesti julkistettu meille. Eiköhän tämä ollut hyvä päätös. Playoffeissa saatetaan jopa karjaista pieni puhe jos näyttää pahalta.Tottakai nyt, kun kasataan tätä aika isosti uudistuvaa Ilvestä ja jos halutaan ottaa paineita pois Suomelta niin miksei Friman. Maajoukkueessa marinoitunut puolustaja härkä joka oli kapteeni, kun Pennane valmensi viimeksi kerhossa ja mestaruus kaudella A.
Näin oon ainakin ymmärtänyt. Ihan täyttä varmuutta asiasta ei ole.Onko noin? Eikös Ilveksessä ole perinteisesti valmennus valinnut kapteeniston?
Normaalisti varmaan ei, mutta Friman on vähän eri juttu. Nopeasti on myös saanut statuksen pelaajien keskuudessa. Voi olla parempikin että tulee ulkopuolista perspektiiviä.Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita ensimmäistä kauttaan seurassa pelaavaa.
Onko noin? Eikös Ilveksessä ole perinteisesti valmennus valinnut kapteeniston?
Hyvä juttu, tykkään!Friman kapteeni kaudelle!
Kapteenisto:
Friman C
Suomi A
Ikonen A
Lancaster A
Mielestäni ihan hyvä muutos, en tiedä onko Eemeli ottanut vähän liikaa painetta tuosta kapteenin hommasta.
Ja tuttu mies Pendolle. Se tuossa varmasti on myös taustalla.En myöskään itse valitsisi ensimmäistä kautta pelaavaa heti koko joukkueen kapteeniksi. Tällä kertaa kyse on kuitenkin maajoukkuetason pelaajasta, joka on voittanut olympiakultaa, maailmanmestaruuden ja Suomen mestaruuden. Ollen myös useasti johtavana pelaajana joukkueissa joten sanoisin että Niklas Friman on erinomainen valinta meidän kapteeniksi.
Niin ja yksi harvoista pelaajista joka on oikeasti voittanut yhtikäs mitään Ilveksen nykyjoukkueesta.