Arzamas
Luottopelaaja
Näkyi. Peukalon kärki lastassa, vertasi itse Ikosen tilanteeseen eli pian kehissä.Näkyikö Nikkeä meet&greetissä?
Näkyi. Peukalon kärki lastassa, vertasi itse Ikosen tilanteeseen eli pian kehissä.Näkyikö Nikkeä meet&greetissä?
Varttia vaille kauppatieteiden maisteri, fiksu mies vaikkei nyt mikään dippainssi olekaan...Ilveksen kapteenilta on pakko kysyä: ”Miltä nyt tuntuu?”
Miltä nyt tuntuu? Tämä urheilutoimittajien jargoniin kuuluva kysymys on esitettävä Niklas Frimanille.www.iltalehti.fi
Tilanne on hyvä, jos vain kaksi miestä olisi pois. Erinomainen puolestaan jos vielä vähemmän loukissa porukkaa. Aina kolhuja tulee ja menee.HYVÄ
Ois ollu liikaa yhtee pelii et telakalle ois lähteny Ikonen ja Friman
Liigapörssi listaa Frimanin loukkaantuneeksi.
Tuolla tämän sivun ensimmäisessä viestissä tuo tieto jo löytyi - sormeen tuli osumaa.Voooi vittu
Se on tämä nykyaika, kun kaikilla on kiire ja biisitkin kestää sen 2 minuuttiaKäsittämätöntä mikä kyky joillakin on lukea ohi monta erillistä keskustelua siitä, että Ikosella sormi murtunut, n. Viikon poissa, Friman lisäsi itse, että hänellä samanlainen tilanne..
When Friman will return on the team? It could be not an eye-catching player but it’s what we need to play more balanced
Toivottavasti peukalo on kunnolla luutunu eikä kasata väkisin askii ja mee käsi viä pahempaa kuntoon
Toivottavasti peukalo on kunnolla luutunu eikä kasata väkisin askii ja mee käsi viä pahempaa kuntoon
Parikan manttelinperijäFrimanilla nyt 2 maalia kahteen peliin. ⛸️
Olihan se heppoinen. Eikä näissä Ilveksen saamissa mailasta kiinni pitämisissäkään ainakaan pelin sisällä ole ollut mitään linjaa. Oliko Kalpa-pelissä, kun katsottiin kaksi samanlaista tilannetta niin, että Ilves koukkasi ja Ilves piti mailasta kiinni...Oli muuten Frimanin jäähy melko heppoinen. Katseli Tapparan kaatunutta pelaajaakin siihen malliin, että taisi olla joukoturkkaa mukana.