Hupsukorva sanoi:Näin Ahoniemi itse kertasi Ylelle tapahtunutta. Itse kun en nähnyt, niin joutuu tasapainoilemaan (Ilveksen) miehen sanaan uskomisen ja (kertaalleen todistetusti täydellisesti mokanneen) tuomariston näkemyksen välillä. Siinä sitä on asemoitumista kerrakseen. ???
UglyHouse sanoi:Vahvasti näyttää videolta, että tuomarilla oli tunne "että olisi ollut keihästys". Samalla ammattitaidolla ja tunteella tuomittiin myös Tapparan 2-2 tasoitus. ;D
Eiköhän unohdeta tämä ja keskitytään itse asiaan. Niko tarvitsisi kipeästi onnistumista maalin tai parin muodossa.
Minulla on vahva tunne, että näin myös käy viimeistään Sport pelissä...
Ja ennenkuin kukaan vetää herneitä nenään viestin alkuosasata - siinä oli huonohkoa huumoria mukana
Brooks sanoi:Hupsukorva sanoi:Näin Ahoniemi itse kertasi Ylelle tapahtunutta. Itse kun en nähnyt, niin joutuu tasapainoilemaan (Ilveksen) miehen sanaan uskomisen ja (kertaalleen todistetusti täydellisesti mokanneen) tuomariston näkemyksen välillä. Siinä sitä on asemoitumista kerrakseen. ???
Ahoniemi löi kerran maalivahtia räpylään. Parlett tuuppasi Ahoniemen kauemmaksi olkapää olkapäätä vasten ja koukkasi Ahoniemeä hanskaan. Ahoniemellä oli siinä vaiheessa maila vain vasemmassa eli alakädessä. Kääntyessään Ahoniemi otti mailan molempiin käsiinsä. Kädet olivat tässä vaiheessa lähellä toisiaan eli vasen käsi siinä, missä alakäsi tavallisesti on ja oikea käsi sen lähellä. Sitten hän iski Parlettia mailan päällä niin, että piteli mailaa alhaalta päin eli ei pelinomaisessa asennossa. Linjatuomari syöksyi saman tien paikalle ja vei Ahoniemen kauemmaksi. Parlett luisteli pois tilanteesta.
Isku ei ollut kova, mutta kuten sanottua, mailan päällä lyömisestä pitää antaa aina 5+20.
UglyHouse sanoi:Vahvasti näyttää videolta, että tuomarilla oli tunne "että olisi ollut keihästys". Samalla ammattitaidolla ja tunteella tuomittiin myös Tapparan 2-2 tasoitus. ;D
Eiköhän unohdeta tämä ja keskitytään itse asiaan. Niko tarvitsisi kipeästi onnistumista maalin tai parin muodossa.
Minulla on vahva tunne, että näin myös käy viimeistään Sport pelissä...
Ja ennenkuin kukaan vetää herneitä nenään viestin alkuosasata - siinä oli huonohkoa huumoria mukana
El Reino sanoi:Miksikään keihästykseksi en tätä automaattisesti tuomitsisi ja tuon huonon kuvakulman perusteella en ainakaan ulosajon arvoiseksi.
Brooks sanoi:El Reino sanoi:Miksikään keihästykseksi en tätä automaattisesti tuomitsisi ja tuon huonon kuvakulman perusteella en ainakaan ulosajon arvoiseksi.
Ei ollut syytäkään tuomita keihästykseksi, koska kyseessä oli mailan päällä lyönti.
Ja vielä about sadannennen kerran: mailan päällä lyönnistä ja keihästyksestä pitää sääntökirjan mukaan tuomita aina 5+20 silloin, kun isku osuu vastustajaan. Iskun voimakkuudella ei ole mitään merkitystä. Yrityksestä tuomitaan aina 2+2+10.
Brooks sanoi:El Reino sanoi:Miksikään keihästykseksi en tätä automaattisesti tuomitsisi ja tuon huonon kuvakulman perusteella en ainakaan ulosajon arvoiseksi.
Ei ollut syytäkään tuomita keihästykseksi, koska kyseessä oli mailan päällä lyönti.
Ja vielä about sadannennen kerran: mailan päällä lyönnistä ja keihästyksestä pitää sääntökirjan mukaan tuomita aina 5+20 silloin, kun isku osuu vastustajaan. Iskun voimakkuudella ei ole mitään merkitystä. Yrityksestä tuomitaan aina 2+2+10.
WsQ sanoi:Ahoniemi on aika yksi yhteen uusi Veistola. Jos on halpa, niin jatkaminen ei haittaa.
V0mpatti sanoi:Omastamielestä junnu pelit ei ihan niin tärkeitä ole että tälläseen touhuun olisi varaa ennen kauden tähänasti tärkeintä viikkoa....