Juu ihan hyvä tili siis tulee ei siinä mitään. Lähinnä pointti oli että ei tuossa mitenkään kamalasti ole liikkumavaraa/neuvoteltavaa tarjouksien suhteen. Todennäköisesti siis tarttuu tarjoukseen jonka sieltä vaan saa.Siihen päälle se noin 92 500 € tms. allekirjoitusbonusta. Farmissakin siis ihan ok tili.
Häpeilemättä lainaan itseäni neljän vuoden takaa. Potentiaali näkyi kauas, mutta Ilveksessä ollessaan höntyili jatkuvasti ulos tilanteista tai unohti oman miehensä.Ilman värikkäitä Ilves laseja Matinpalossa on potentiaalia ihan liigan kärkipuolustajien joukkoon. Pelityyli ja raamit on hieman kun Kärppien Hakanpäällä. Kiekon kanssa pystyy jo kohtuulliseen peliin ja mikä parasta pelaa erittäin epä-Ilvesläiseen tapaan röyhkeästi ketään kumartelematta.
Tällä kaudella maksellaan vielä osittain oppirahoja mutta odotan että ensi kaudella on tukevasti 1-2 parin puolustaja.
Mua ottaa vieläkin pattiin se, että tämä vaihdettiin peltomattiin, ja ässät nauroi partaansa. Meillä kaveri ei saanut kunnon näyttöpaikkaa, ja kun pääsi pelaamaan jännitys näkyi pahasti otteissa. Potentiaalin näki kyllä jo tuolloin. Liian hätäisiä oltiin, kun tämä päästettiin menemään, kun miettii sitä, miten kärsivällisiä muutaman muun pelaajan kanssa ollaan oltu.Jos joku tämän olisi pari vuotta sitten sanonut niin en heti olisi uskonut.
Ei vaan ollut myrräkiekkomateriaalia.Mua ottaa vieläkin pattiin se, että tämä vaihdettiin peltomattiin, ja ässät nauroi partaansa. Meillä kaveri ei saanut kunnon näyttöpaikkaa, ja kun pääsi pelaamaan jännitys näkyi pahasti otteissa. Potentiaalin näki kyllä jo tuolloin. Liian hätäisiä oltiin, kun tämä päästettiin menemään, kun miettii sitä, miten kärsivällisiä muutaman muun pelaajan kanssa ollaan oltu.
Eihän tuota peltomatti treidiä ymmärtänyt kukaan.Mua ottaa vieläkin pattiin se, että tämä vaihdettiin peltomattiin, ja ässät nauroi partaansa.
Nämähän on näitä, olisiko Niklas ikinä pelannut niin hyvin että olisi saanut ison roolin Ilveksessä tai kenet luulet että Salmela olisi nyky Ilveksessä pudottanut isosta roolista ulos että lyö itsensä läpi?Eihän tuota peltomatti treidiä ymmärtänyt kukaan.
Salmela lyö myös itsensä isosti läpi porissa.
Eihän tuota peltomatti treidiä ymmärtänyt kukaan.
Salmela lyö myös itsensä isosti läpi porissa.
70000€ vähintäänPaljonko tosta napsahtaa nyt tilille