NL - Sveitsin pääsarja

JärvisenPera

Luottopelaaja
Täytyy olla kyllä heikko joukkue jos pistepörssin ykkönen ja kakkonen on rosterissa, mutta silti selkeesti sarjataulukon hännillä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Täytyy olla kyllä heikko joukkue jos pistepörssin ykkönen ja kakkonen on rosterissa, mutta silti selkeesti sarjataulukon hännillä.
Samaahan tuo vähän oli JYPissäkin. Koska Jerry on viimeksi ollut menestyvässä joukkueessa?

Zerofan

Luottopelaaja
Sakari Manninen eilisessä pelissä antanut linjatuomarille poikkaria selkään ja lentänyt pihalle.

https://www.jatkoaika.com/Uutiset/Sakari-Manninen-pimahti-Sveitsissä-–-tähtihyökkääjä-löi-linjatuomaria-poikittaisella-selkään/261121

JärvisenPera

Luottopelaaja
Sakari Manninen eilisessä pelissä antanut linjatuomarille poikkaria selkään ja lentänyt pihalle.

https://www.jatkoaika.com/Uutiset/Sakari-Manninen-pimahti-Sveitsissä-–-tähtihyökkääjä-löi-linjatuomaria-poikittaisella-selkään/261121

Erikoinen tilanne. Ethän sää ny tollai voi tehdä. Mutta kylläpä toi linjurikin heittää komeet kuolevat joutsenet tohon. Ei se nyt kuitenkaan ihan liian lujaa sitä poikkaria antanu

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Erikoinen tilanne. Ethän sää ny tollai voi tehdä. Mutta kylläpä toi linjurikin heittää komeet kuolevat joutsenet tohon. Ei se nyt kuitenkaan ihan liian lujaa sitä poikkaria antanu
Toki linjurilla ei mitään harttareita tuola ole eikä varmaan odota että saa alaselkään iskut maalinedustan mähinöissä.

M22

Luottopelaaja

Onkos tähän kommentoitavaa:
”Olen pelitauon aikana ennen joulua 2024 ollut yökerhossa ja ilmeisesti käyttänyt viihdetarkoituksessa ainetta, joka ei paranna suoritusta, mutta on urheilussa kielletty”

Arzamas

Luottopelaaja

”Olen pelitauon aikana ennen joulua 2024 ollut yökerhossa ja ilmeisesti käyttänyt viihdetarkoituksessa ainetta, joka ei paranna suoritusta, mutta on urheilussa kielletty”
Vahingossa ja läpällä, luulin että vehnäjauhoja.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Itse en yöelämässä enää juokse mutta taitaa kyseinen jauhe olla kohtalaisen yleinen näky. Ja Euroopassa potenssiin kaksi. Ammattilaisurheilijan pitäisi tietää paremmin.

Toppapöksy666

Luottopelaaja

Ehkä otin, ehkä en.
Sanat: Ilmeisesti ja ainetta ei lupaa ns hyvää tästä.

IhanJuniori

Junioripelaaja

No onhan tähän kommentoitavaa.

Annetaan ammattilaisten tosin tehdä se.

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Horjahdin pahanlaisesti kenkiä sitoessani. Samaan aikaan joku ei meidän seurueeseen kuulunut henkilö oli asetellut pöydälle jonkinlaista jauhetta. Horjahteassani vedin ilmaa sisään nenäni kautta ja tuo jauhe oli kadonnut pöydältä. Harmillinen tapahtuma ja olen todella pahoillani. Jatkossa käytän tarralenkkareita.

M22

Luottopelaaja
Mua ihmetyttää tässä se, että Aaltonen aivan oikeaoppisesti myöntää tapahtuneen, sanoo hakevansa apua, pyytää anteeksi ja kertoo, ettei tule toistumaan. Kaikki menee kuin kriisiviestinnän oppikirjasta otettuna, ihan kaikki! Paitsi "ilmeisesti käyttänyt".
Miksi ihmeessä??

Asylum

Luottopelaaja
”joka ei paranna suoritusta” vaikuttaisi enemmän jotain kannabikselta. Kokaiinihan on suoritusta parantava aine.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Menee selittely samaan kategoriaan, kuin erään pikajuoksijan selitykset, että löysi dopingia sisältäneen laukun lenkkipolulta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
”joka ei paranna suoritusta” vaikuttaisi enemmän jotain kannabikselta. Kokaiinihan on suoritusta parantava aine.
Niinhan stimulantit yleensä, mutta kokaiinin puoliintumis aika on niin lyhyt, että se on poistunut elimistöstä käytännössä kokonaan jo parin tunnin päästä.

Eiköhän kyse tosiaan ole pilvestä kun sehän näkyy testeissä todella pitkään ja kokaiini ei välttämättä edes enää seuraavana päivänä.

Pendolino

Luottopelaaja
Horjahdin pahanlaisesti kenkiä sitoessani. Samaan aikaan joku ei meidän seurueeseen kuulunut henkilö oli asetellut pöydälle jonkinlaista jauhetta. Horjahteassani vedin ilmaa sisään nenäni kautta ja tuo jauhe oli kadonnut pöydältä. Harmillinen tapahtuma ja olen todella pahoillani. Jatkossa käytän tarralenkkareita.

Lieköhän Otto Rauhala jo soittamassa Aamulehteen ja kertomassa, että heidän joukkueessaan on nollatoleranssi tämmöisten vahinkojen suhteen ja he ovat käyttäneet tarralenkkareita jo elämänsä ensimmäisistä peltotöistä lähtien.

Samalla hän toki ehtii ilmoittaa, että he eivät kätelleet lenkkarimyyjää koska nämä eivät olleet viimeiset lenkkarikaupat heidän elämänsä aikana. Puhelun lopuksi hän muistaa vielä tuomita kaikki ne kannattajaryhmät, jotka ovat joskus chantanneet kokkeli-vekkuleista.

M22

Luottopelaaja
Heh, juu. Olisi kertonut löytäneensä laukun "tikkurilan shelliltä". Sinne niitä on hukattu.
Tarkkuutta tarkkuutta, se oli Ala-Tikkurilan Shell. :D

Matoash

Luottopelaaja

Nyt saanut potkut Klotenista