JärvisenPera
Luottopelaaja
Täytyy olla kyllä heikko joukkue jos pistepörssin ykkönen ja kakkonen on rosterissa, mutta silti selkeesti sarjataulukon hännillä.
Samaahan tuo vähän oli JYPissäkin. Koska Jerry on viimeksi ollut menestyvässä joukkueessa?Täytyy olla kyllä heikko joukkue jos pistepörssin ykkönen ja kakkonen on rosterissa, mutta silti selkeesti sarjataulukon hännillä.
Sakari Manninen eilisessä pelissä antanut linjatuomarille poikkaria selkään ja lentänyt pihalle.
https://www.jatkoaika.com/Uutiset/Sakari-Manninen-pimahti-Sveitsissä-–-tähtihyökkääjä-löi-linjatuomaria-poikittaisella-selkään/261121
Toki linjurilla ei mitään harttareita tuola ole eikä varmaan odota että saa alaselkään iskut maalinedustan mähinöissä.Erikoinen tilanne. Ethän sää ny tollai voi tehdä. Mutta kylläpä toi linjurikin heittää komeet kuolevat joutsenet tohon. Ei se nyt kuitenkaan ihan liian lujaa sitä poikkaria antanu
Vahingossa ja läpällä, luulin että vehnäjauhoja.Kultaleijonaa epäillään dopingrikkeestä – ”Se oli typerä virhe”
Sveitsin jääkiekkoliigaa pelaavan EHC Klotenin suomalaishyökkääjä Miro Aaltonen on asetettu toistaiseksi pelikieltoon. Seura kertoi perjantaina tiedotteessaan, että Aaltosta epäillään mahdollisesta dopingrikkeestä.www.aamulehti.fi
Onkos tähän kommentoitavaa:
”Olen pelitauon aikana ennen joulua 2024 ollut yökerhossa ja ilmeisesti käyttänyt viihdetarkoituksessa ainetta, joka ei paranna suoritusta, mutta on urheilussa kielletty”
Itse en yöelämässä enää juokse mutta taitaa kyseinen jauhe olla kohtalaisen yleinen näky. Ja Euroopassa potenssiin kaksi. Ammattilaisurheilijan pitäisi tietää paremmin.Kultaleijonaa epäillään dopingrikkeestä – ”Se oli typerä virhe”
Sveitsin jääkiekkoliigaa pelaavan EHC Klotenin suomalaishyökkääjä Miro Aaltonen on asetettu toistaiseksi pelikieltoon. Seura kertoi perjantaina tiedotteessaan, että Aaltosta epäillään mahdollisesta dopingrikkeestä.www.aamulehti.fi
”Olen pelitauon aikana ennen joulua 2024 ollut yökerhossa ja ilmeisesti käyttänyt viihdetarkoituksessa ainetta, joka ei paranna suoritusta, mutta on urheilussa kielletty”
Ehkä otin, ehkä en.Kultaleijonaa epäillään dopingrikkeestä – ”Se oli typerä virhe”
No onhan tähän kommentoitavaa.Kultaleijonaa epäillään dopingrikkeestä – ”Se oli typerä virhe”
Niinhan stimulantit yleensä, mutta kokaiinin puoliintumis aika on niin lyhyt, että se on poistunut elimistöstä käytännössä kokonaan jo parin tunnin päästä.”joka ei paranna suoritusta” vaikuttaisi enemmän jotain kannabikselta. Kokaiinihan on suoritusta parantava aine.
Horjahdin pahanlaisesti kenkiä sitoessani. Samaan aikaan joku ei meidän seurueeseen kuulunut henkilö oli asetellut pöydälle jonkinlaista jauhetta. Horjahteassani vedin ilmaa sisään nenäni kautta ja tuo jauhe oli kadonnut pöydältä. Harmillinen tapahtuma ja olen todella pahoillani. Jatkossa käytän tarralenkkareita.
Heh, juu. Olisi kertonut löytäneensä laukun "tikkurilan shelliltä". Sinne niitä on hukattu.Menee selittely samaan kategoriaan, kuin erään pikajuoksijan selitykset, että löysi dopingia sisältäneen laukun lenkkipolulta.
Tarkkuutta tarkkuutta, se oli Ala-Tikkurilan Shell.Heh, juu. Olisi kertonut löytäneensä laukun "tikkurilan shelliltä". Sinne niitä on hukattu.
Kultaleijonaa epäillään dopingrikkeestä – ”Se oli typerä virhe”
Nyt saanut potkut Klotenista