Kyllä kyllä, itse kutsu autoani joko Mersuksi tai joskus leikkisästi Eemeliksi. Hartwall Arenaa kutsun Hartsuksi ja Turun Gatoradea nakkikattilaksi yms. Yleensä olen tullut ymmärretyksi. Mutta en kyllä ikinä korjaa jos kuulen, että joku kutsuu autoaan Mersuksi eikä Mercedes Benziksi. No mutta tämä tästä ja eteenpäin.Totta kai. Kutsun myös autoani Mercedes-Benziksi, vaikka sen valmistaja on Daimler.
Luulen että väki valuu hyvin ripotellen, koska ovet avautuvat paikallispeleihin 2h ennen ottelun alkua. Luultavasti matti myöhäset joutuu jonottaan, mutta en usko senkään olevan ongelma, koska sillon isoin osa väestä on jo areenalla.Kuinkahan kauan kestää areenan täyttö ja tyhjennys 13000 katsojalla, vaikuttaa melkoiselta sumpulta kun käytännössä kaikki kulku pohjoispäädystä. Täyttöön lisähaastetta tuo vielä koronapassitarkastukset.
Mitäs yllätyksiä siellä voisi tulla? Eihän Jaffalassakaan seisomakatsono esteenä ole sivujen istumapaikoille.Toivottavasti näin on nyt tapahtunut, ettei yllätyksiä tulisi itse pelissä.
Hauska teksti tuossa näyttöruudulla.Kuva naapurin foorumilta, mutta ilmeisesti tv-kuvissa Ilves hyökkää nyt kaksi erää oikeaan suuntaan elikkä siis päinvastoin kuin hakassa.katso liitettä 1616
Mitähän salaisuuksia tuosta kuvast nyt paljastuu, jännääHauska teksti tuossa näyttöruudulla.
Vaikea sanoa, kaippa tuo areena halutaan vaan paljastaa hienommin kun foorumikuvilla jotka otettu salaa.Mitähän salaisuuksia tuosta kuvast nyt paljastuu, jännää
Selvennyksenä, tämä on alunperin cmoren näyttämää materiaalia joten tuskin tästä kukaan pahastuu.Hauska teksti tuossa näyttöruudulla.
Keskiviikkona.Minä päivänä Ilves pääsee treenaamaan uuteen kotipesäänsä?
Aina inhonnut! Todennäköisesti niistä ei tulla pääsemään ikinä. Pohjois-Amerikassakin ollaan pikku hiljaa menossa tähän suuntaan. Mainoksia tulee aina silloin tällöin 1-2 kpl jäähän lisää, nyt ottivat vielä kypäröihin mainokset. Seuraavaksi varmaan pelipaidat?On nuo mainokset kyllä aivan karseat, eikö noihin voisi säätää jotain rajoituksia? Melkein missä tahansa muualla ne menevät, mutta ei jäässä.
Nimenomaan. Aina kun jollain esim. pohjoisamerikkalaisella jääkiekkotilillä on julkaistu jotain eurooppalaiseen kiekkoon liittyvää alkaa välittömästi valtava ulina mainoksista. Eivät nuo oikeasti häiritse yhtään.Epäsuosittu mielipide, mutta tykkään mainoksista. Jäässä, muualla hallissa, pelipaidoissa. Ne ovat se mikä erottaa Eurooppalaisen lätkän P-Amerikkalaisesta. Suorastaan kiihotun kun Änärifanit valittavat mainoksista. Mitä Jyppi olisi ilman Valtraa ja IFK Koffia?