Ketä sielä mahtaa olla lätkinyt? Ilveksellä ainaskin vikat reenit tänään Hakametsässä.Nokia Areenalla on ensimmäistä kertaa pistetty kiekkoa verkonperukoille! Tästä se lähtee!
Legendat molemmilta joukkueilta käyneet jäällä. Eiköhän tästä aikanaan tule kysmys, kuka teki ensimmäisen maalin areenalla.Ketä sielä mahtaa olla lätkinyt? Ilveksellä ainaskin vikat reenit tänään Hakametsässä.
Eiköhän. Onko halli lähelläkään vielä valmista perjantaille vai leikattu ja liimattu että saadaan pelit pidettyä?Legendat molemmilta joukkueilta käyneet jäällä. Eiköhän tästä aikanaan tule kysmys, kuka teki ensimmäisen maalin areenalla.
Itse katsomon puoli on jo lähes valmis. Siinä ei tule mitää hätää. Ei käytävätkään pahassa vaiheessa ole. Korjausta siellä sun täällä ” teema” ja viime hetken muutos töitä.Eiköhän. Onko halli lähelläkään vielä valmista perjantaille vai leikattu ja liimattu että saadaan pelit pidettyä?
Onko vanhat mestaruusviirit jo katossa?Itse katsomon puoli on jo lähes valmis. Siinä ei tule mitää hätää. Ei käytävätkään pahassa vaiheessa ole. Korjausta siellä sun täällä ” teema” ja viime hetken muutos töitä.
Ei ole.Onko vanhat mestaruusviirit jo katossa?
Kontiola ainakin katseli laidalta kun instaansa otti videotaEi ole.
Edelliseen lisäyksenä, jäällä olivat Tammi, Oksanen, Jalo Ilveksen puolelta. Muutama Ilveksen pelaaja katseli laidalta.
Tapparan varustekassi näytti olleen jokin aika sitten pääoven edustalla ja pelaaja siinä vieressä, mutta en tunnistanut naapurijoukkueen pelaajaa.Ketä sielä mahtaa olla lätkinyt? Ilveksellä ainaskin vikat reenit tänään Hakametsässä.
Muuttavat tänään areenalle. Huomenna reenaavat!Tapparan varustekassi näytti olleen jokin aika sitten pääoven edustalla ja pelaaja siinä vieressä, mutta en tunnistanut naapurijoukkueen pelaajaa.
Kyllä, perjantaina Tänään piti olla, mutta jatkoaikaa saivat. ei tiukemmaksi voi juuri mennä@Blegifan Olikos luovutus vasta perjantaina? Torstaina tehdään viimeiset testit ja tarkastukset ainakin pelastusviranomaisen osalta. Kyllä viime tinkaan menee
Puhut nyt tapparan pelien kannattajakatsomosta? Siitä olen samaa mieltä, että se on pieni, mutta en ole yllättynyt, kun miettii naapuria.Melko pieneltä näyttää tuo kannattajakatsomo, jonka lisäksi siinä vielä penkit. Tuota olen pelännytkin ja silti hieman pettynyt. Perjantaina nähdään sitten millainen tuo käytännössä on.
Oho, enpäs tajunnutkaan että tuo oli tosiaan Tapparan seisomakatsomo. Kuitenkin nuo penkit hieman häiritsevät.Puhut nyt tapparan pelien kannattajakatsomosta? Siitä olen samaa mieltä, että se on pieni, mutta en ole yllättynyt, kun miettii naapuria.
Mutta meidän peleissä kannattajakatsomonahan on tuo koko päätykatsomo alariveiltä ylhäälle asti, ja se ainakin omaan silmään näyttää hyvin massiiviselta. Jopa isommalta, kuin odotin. Henk.koht ihan sama, että naapuri laittaa omat ja vieras faninsa pieneen karsinaan. Pääasia, että kotipeleissä, meillä on sitten kunnon kannattajakatsomo.
Onko vanhat mestaruusviirit jo katossa?
Kukapa sitä estää tai tarkastaaJos on väärään tapparan seisomakatsomoon lippu niin onnistuuko tulla ilveksen seisomakatsomoon? Kaverin puolesta kyselen