Mulla viivästy lähtö, olin 20 vaille hallilla ja missasin pelin alun jonojen takia.Kolmelta sai ainakin vaan kävellä suoraan sisään.
Mulla viivästy lähtö, olin 20 vaille hallilla ja missasin pelin alun jonojen takia.Kolmelta sai ainakin vaan kävellä suoraan sisään.
Mulla viivästy lähtö, olin 20 vaille hallilla ja missasin pelin alun jonojen takia.
B-sisäänkäynnillä oli myös lyhyemmät jonot, mutta eipä sitä tajunnut ennen kuin oli liian myöhäistä...Itse pelkäsin samaa, mutta fanikaupalla ei ollut ketään jonossa ja sieltä pääsi suoraan sisään.
Kyllä tuo Arena on epäonnistunut laitos ravintolapalvelujen näkökulmasta. Erittäin hidasta palvelua, ruoka loppuu kesken ja juomien lasku kestää valovuoden. Puuhastelua!
MM-kisoissa tommonen EI TOIMI!
Miksi sitä kahvia ei saada myyntiin useammalle tiskille? Kuinka vaikeaa tuokin voi olla?
Vippiliput StefaniinNoniin tässä maanantai päivän huumassa tuli päätös että vien tyttären (5v) ja vaimon ensimmäistä kertaa Areenalle katsoon peliä Ilves-Sport. Onkos heittää mitään paikka ehdotuksia tytär pikkusen herkkä metelille. Yksin peleissä menen yleensä tuonne B2 tai B3, mutta ihan metelin takia nyt ei välttämättä paras ratkaisu
Noniin tässä maanantai päivän huumassa tuli päätös että vien tyttären (5v) ja vaimon ensimmäistä kertaa Areenalle katsoon peliä Ilves-Sport. Onkos heittää mitään paikka ehdotuksia tytär pikkusen herkkä metelille. Yksin peleissä menen yleensä tuonne B2 tai B3, mutta ihan metelin takia nyt ei välttämättä paras ratkaisu
Näillä mennään!Alakatsomoon keskelle ja mahdollisimman ylös. Näkee ok ja meteliä tulee sopivasti.
Kyllä sieltä kahvia saa, eilen B7 edestä lähdettiin kyselemään ja aina vastaus vähän eteenpäin. Lopulta toiselta puolen hallia löytyi yksi kusinen piste, siinä n 10 metrin jono. Kahvit saatuamme takaisin katsomoon ja vasta minuutti pelattu toista erää. Eihän tää nykypäivänä voi olla näin vaikeaa.Miksi sitä kahvia ei saada myyntiin useammalle tiskille? Kuinka vaikeaa tuokin voi olla?
Seisomakatsomo tulee olemaan about 230-240e.En tiedä onko oikea ketju mutta mitä mutuilisitte että playoffkausikortti tulee maksamaan a) seisomakatsomoon b) yläkatsomon halvemmille, ns. kulma ja päätypaikoille?
Tänään voisi niitä heijastuksia jäähän kokeilla muutenkin, kun alkushow'n lisäksi. Tappara ainakin osoitti jo, että kyllä se onnistuu.Tiedän että jankutan tätä joka huhun kohdalla, mutta:
Olisiko julkistus pelin aikana mistään kotoisin?
Ilves-kaupasta saa siitä sisäänkäynnin vierestä ja turvatarkastuksen jälkeen myös taitaa olla myyntipiste.Smartumilla tulossa tänään peliin. Onko areenalla lipunmyynti missä päin? Ilves.comissa ei tästä ole mainintaa missään.