Nokia Arena

Lempiväri: Vihreä

Rivipelaaja
Eilen D-käytävällä jonotettiin urakalla, monelta jäi varmasti ostamatta. Yli 5m pitkä tiski ja yksi kassa auki... Ei näin Noho, ei näin.

Mihin tarkoitukseen muuten ne herkkukärryt yms. siellä oli? Pitkät sivut ja C1-2/D1 -2 likimain loppuunmyydyt ja tuolla kapitalismin multihuipentumalla on varaa pitää näiden lähes loppuunmyytyjen katsomonosien kohdalla myyntipisteet kiinni. Kyllä on ala-arvoista toimintaa.

Rantsukoff

Luottopelaaja
Eilen ja tänään Ilveksen seisomakatsomon takana palvelu oli nopeeta. Olutta ja syötävää sai nopeasti. Nyt oli valutettu valmiiksi juomia ja suosituinta ruokaa oli valmiina. Hyvä.

Sen sijaan tänään A-käytävällä meni sitten kahvia jonottaessa 12 minuuttia. Kahvikupin kanssa Onneksi saa mennä katsomoon.
Kyllä juomaa sai. Grillimakkaraa ei taas lähistöltä saanut, ja kivasti sai jonottaa sitä. Ei ymmärrä.

Kaunisto

Vakiokokoonpanossa
Sanokaas viisaammat mistä näkee areenalla parhaiten jos unohdetaan kalleimmat pitkän sivun paikat?

Keltavihreä

Luottopelaaja
Sanokaas viisaammat mistä näkee areenalla parhaiten jos unohdetaan kalleimmat pitkän sivun paikat?
Ite en ole testannut kaikkia paikkoja, mut ite tykkään yläkatsomon tokasta rivistä suhteellisen keskeltä sivulta.

Näkee tosi hyvin ja mun makuun hinta/laatu suhteeltaan ylivoimaisesti parhaat paikat.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ite en ole testannut kaikkia paikkoja, mut ite tykkään yläkatsomon tokasta rivistä suhteellisen keskeltä sivulta.

Näkee tosi hyvin ja mun makuun hinta/laatu suhteeltaan ylivoimaisesti parhaat paikat.
Tämä, paitsi että vielä ylempää. Tulee se kaide vielä vähemmän tielle kuin alariveillä, ja piippuhyllyn korkeus alkaa olla jo aika vaikuttavaa. Itse menen joko sinne tai seisomaan.

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Ekaa kertaa uudella upealla areenalla tänään. Ei vielä tuntunut kodilta, oli jotenkin ahtaampi kuin kuvittelin, volyymit turhankin kovalla, vessajärjestelyt siellä missä kävin jotenkin hassut ja syömispuoli (tai etenkin sen saaminen) "mielenkiintoista"...

Enpä tiedä, kai siinä silti voi paria mestaruutta juhlia...

Blackhawk

Luottopelaaja
Aiemminkin oon lukenut juttuja Areenan vessojen vesipisteistä, mistä milloin tulee kylmää ja milloin kuumaa. Olen nyt pian 4kk aikana pessyt käteni siellä useamman kymmentä kertaa ja näistä pienenä otantana pari kertaa on tullut aivan tulikuumaa, kerran tai kaksi sopivaa ja loput kerroista jääkylmää. Ei siinä mitään, sen kanssa on pärjännyt. Toiseksi viimeisessä kotipelissä 19.3 oli ENNEN OTTELUA B2 ja B3 välisessä miesten vessassa yhdessä(!) paperitelineessä paperia kuudesta telineestä, siis ENNEN peliä. Mitä helvettiä? Edellispäivänä porkkanoilla peli joo, mutta seuraavana päivänä 5/6 boksia tyhjänä ennen peliä. :oops: Palvelun nopeus ei ole joulukuun alusta myöskään muuttunut miksikään, yhtään oluita ei ole valmiina kun erätauko tulee vaikka tästä on annettu palautetta. Liekö sitten korona-ajan ohjeistuksia ettei tölkkiä saa avata/juomaa mukiiin laskea ennen kuin asiakas tilaa vai mikä, mutta melkoista myynnin jarruttamista Hakametsään verrattuna.

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Tilasin playoffs-kausikortin yläkatsomosta ilman aikaisempaa kokemusta ko. katsomosta eikä kyllä harmita yhtään, jatkossakin mielummin tuonne kuin loivaan alakatsomoon.
Täytyy kyllä ihmetellä tätä NoHon myyntistrategiaa kun tuollakin olisi baaritiskillä 4 (vai 5?) myyntipistettä, mutta paikalla vain kaksi myyjää ja jonot sen mukaiset. Kuvitteleekohan ne, että homma pelittää hyvin kun jonottajat loppuu kyllä 18 minuutin päästä, että ei tässä nyt niin kiirusta tainnut olla.

Torski

Tähtipelaaja
Tilasin playoffs-kausikortin yläkatsomosta ilman aikaisempaa kokemusta ko. katsomosta eikä kyllä harmita yhtään, jatkossakin mielummin tuonne kuin loivaan alakatsomoon.
Täytyy kyllä ihmetellä tätä NoHon myyntistrategiaa kun tuollakin olisi baaritiskillä 4 (vai 5?) myyntipistettä, mutta paikalla vain kaksi myyjää ja jonot sen mukaiset. Kuvitteleekohan ne, että homma pelittää hyvin kun jonottajat loppuu kyllä 18 minuutin päästä, että ei tässä nyt niin kiirusta tainnut olla.
Alan olemaan jo siinä uskossa, että henkilökuntaa eivät vain saa tarpeeksi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Itse olin eilisen pelin B4 katsomossa, ja täytyy sanoa ettei mitään ongelmaa minkään asian kanssa. Erätauolla kerkesin hienosti käymään tupakalla, ostamassa juoman ja vessassa.
Kerkesin aina paikalleni ennenkuin erä ehti alkamaan.

Sukulaiseni tekee satunnaisia vuoroja Areenalla NoHo:lle ja tiesi kertoa, että kukaan ei perjaatteessa tiedä kuinka paljon peleihin on tulossa väkeä töihin.
Vapaita vuoroja laitetaan kalenteriin josta jokainen kirjoilla oleva voi käydä ottamassa haluamansa vuorot. Tästä johtuu vissiin se, että viikko peleissä on välillä aivan liian vähän työntekijöitä.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Nyt on korkattu alarivit sekä toimitsija- että vaihtoaitioiden takana, ja pakko sanoa että omasta mielestäni vaihtoaitioiden takana oli jopa parempi. Tuplapleksin takaa näkyy yllättävän huonosti, ja jotenkin tuntuu että B-puolen alarivit ovat korkeammalla kuin Hakametsässä. Ainakin siinä yhdessä pelissä tuntui että pelaajat ovat paljon vähemmän tiellä areenalla. Lisäksi sitä vaihtopenkin menoa on toisaalta ihan mielenkiintoista seurata.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Nyt on korkattu alarivit sekä toimitsija- että vaihtoaitioiden takana, ja pakko sanoa että omasta mielestäni vaihtoaitioiden takana oli jopa parempi. Tuplapleksin takaa näkyy yllättävän huonosti, ja jotenkin tuntuu että B-puolen alarivit ovat korkeammalla kuin Hakametsässä. Ainakin siinä yhdessä pelissä tuntui että pelaajat ovat paljon vähemmän tiellä areenalla. Lisäksi sitä vaihtopenkin menoa on toisaalta ihan mielenkiintoista seurata.
Olen kanssa positiivisesti yllättynyt kuinka "hyvin" alariveiltäkin näkee peliä verrattuna hakametsään.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Olen kanssa positiivisesti yllättynyt kuinka "hyvin" alariveiltäkin näkee peliä verrattuna hakametsään.
Vielä on koittamatta hyökkäyspään ringside paikat pitkillä reunoilla, mulla on sellainen kutina että ne ovat hyviä.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Vielä on koittamatta hyökkäyspään ringside paikat pitkillä reunoilla, mulla on sellainen kutina että ne ovat hyviä.
Olen päässyt kanssa kerran pitkällä sivulla olemaan, rivillä 5 tai joku siihen lähelle, siitä näki hyvin.