Rantsukoff
Luottopelaaja
No ei siihen lähimaksuun montaa sekunttia mene vaikka kuinka yllättyisi.Joskus vaikka olut olisi jo valmiina tiskillä, asiakas yllättyy että se pitää maksaa ja alkaa etsiä rahoja/korttia tms.välinettä.
No ei siihen lähimaksuun montaa sekunttia mene vaikka kuinka yllättyisi.Joskus vaikka olut olisi jo valmiina tiskillä, asiakas yllättyy että se pitää maksaa ja alkaa etsiä rahoja/korttia tms.välinettä.
Ei mene,aika menee kun kaivellaan korttia esiin.No ei siihen lähimaksuun montaa sekunttia mene vaikka kuinka yllättyisi.
Eikös Ilveksen peleissäkin nuo ensimmäiset rivit ole ilman penkkejä? Ylempänä sitten alkaa olemaan penkkejä, vaikka seisomakatsomo virallisesti jatkuukinMiks mouhojen pelissä myös vieraskatsomossa eli Ipan seisomakatsomossa on penkit pois mutta Ipan matseissa ei oo?
Aulassa on narikka.Mikäs on tilanne nykyään Ilveksen peleissä, löytyykö Areenasta narikkaa tai saako repun kanssa mennä katsomoon? Suunnitelmissa olisi ottaa Jyväskylästä pari ulkomaalaista kaveria mukaan peliin ja jäädä yhdeksi yöksi Tampereelle. Töiden ja junien aikataulujen takia pitäisi suunnata asemalta suoraan Areenalle.
Tietämättä uskallan väittää, että saa. En keksi yhtään syytä miksi ei saisi.Saakos katsomoon viedä läppäriä?
Viimeksi ainakin sanottiin että pakko jättää narikkaan kun yritin tulla läppärin kanssa peliinSaakos katsomoon viedä läppäriä?
Edelleen se mun ehdotus on voimassa, molemmat joukkueet saa käyttää.Jaa.Mihin ovat kadonneet Tapparan ja Ilveksen mestaruusviirit Nokia-areenan katosta? Näin tapahtumapäällikkö kommentoi
Ilveksen ja Tapparan mestaruusviirit ja jäädytetyt pelinumerot katosivat vähin äänin Nokia-areenan katosta.www.aamulehti.fi
Tästä kirjoitin alkusyksystä, että viirit tulevat ja tulevat ylä-alakatsomon väliin. Ei Lassea ilmeisesti kiinnostanut kertoa sitä medialle.Edelleen se mun ehdotus on voimassa, molemmat joukkueet saa käyttää.
Mutta tosissaan, en minä kyllä ymmärrä miksi ne täytyy aina piilottaa kun joku hienohelma esiintyjä sinne saapuu. Pilaako ne viirit ja paidat niiden esitykset? Ei ne muissa areenoissa minun tietääkseni ole vielä pilannut kenenkään esityksiä. Tuohonkaan juttuun ei saatu areenan puolesta ketään vastaamaan. Ei vissiin kiiinnosta.
Juu-uh. No pääasia että saavat ne johonkin. Ei ihan hirveetä kiirettä ole pidetty. Enkä kyllä siltikään ymmärrä tarvetta piilotella niitä mutta näillä mennään.Tästä kirjoitin alkusyksystä, että viirit tulevat ja tulevat ylä-alakatsomon väliin. Ei Lassea ilmeisesti kiinnostanut kertoa sitä medialle.
Samalla kerroin, että pitänevät piilottaa muissa tapahtumissa, mikä vahvistettiin kanssa nyt Lassen toimesta. Tähän syynä ilmeisemmin on yksimkertainen syy. Halli ei ole jääkiekolle pyhitetty...
Käsittääkseni viirit piti olla jo seinustalla tovin... muuttujia matkassa ja sitä rataa.Juu-uh. No pääasia että saavat ne johonkin. Ei ihan hirveetä kiirettä ole pidetty. Enkä kyllä siltikään ymmärrä tarvetta piilotella niitä mutta näillä mennään.
Vaihteeksi taas muuttujia areenan puolella. Toivottavasti ei mestaruusviirejä olla Belgiasta tilattu kuitenkaanKäsittääkseni viirit piti olla jo seinustalla tovin... muuttujia matkassa ja sitä rataa.
Käsittämätöntä ajatuksenjuoksua halliyhtiöltä, että viirit olisivat tuossa sijoituspaikassa jollakin tapaa häiritsevät.. Konserttivieraat ovat varmaan nyt helpottuneita.Tästä kirjoitin alkusyksystä, että viirit tulevat ja tulevat ylä-alakatsomon väliin. Ei Lassea ilmeisesti kiinnostanut kertoa sitä medialle.
Samalla kerroin, että pitänevät piilottaa muissa tapahtumissa, mikä vahvistettiin kanssa nyt Lassen toimesta. Tähän syynä ilmeisemmin on yksimkertainen syy. Halli ei ole jääkiekolle pyhitetty...
Oon pitkään jo pyöritellyt tätä tapaa mielessäni. Olenko ymmärtänyt nämä vihjailut oikein, että nämä mestaruusviirit ja jäädytetyt paidat olisivat tulossa siis alakatsomon seinustalle? Mitään muuta paikkaa nyt en keksi mikä osuisi tähän ylä-alakatsomon väliin, kun siinä välissä on sitten puolestaan nämä aitiot.Tästä kirjoitin alkusyksystä, että viirit tulevat ja tulevat ylä-alakatsomon väliin.
Mun mielestä Fihlin kommentit verrattuna aiemmin kerrottuun kuulostavat siltä, että tuo suunnitelma on mennyt tavalla tai toisella puihin ja nyt mietitään jotain uutta ratkaisua.Tästä kirjoitin alkusyksystä, että viirit tulevat ja tulevat ylä-alakatsomon väliin. Ei Lassea ilmeisesti kiinnostanut kertoa sitä medialle.