AinaIlves
Luottopelaaja
Mahtaisko johtua niistä vieraskannattajista?Sitä tässä on mietitty, että ketä ne junnarit siinä pleksin takana häiritsevät?
Tänään taas ennen kolmatta erää tuli kielto ettei sinne mennä
Mahtaisko johtua niistä vieraskannattajista?Sitä tässä on mietitty, että ketä ne junnarit siinä pleksin takana häiritsevät?
Tänään taas ennen kolmatta erää tuli kielto ettei sinne mennä
Mahtaisko johtua niistä vieraskannattajista?
Tähän päätelmään mekin tultiin. Mutta siinä on kuitenkin kaide välissä ja en pysty keksimään yhtään fania joka alkaisi pikkujunnuille möyhyämään.
Onhan tuo A10/B10 aika paska paikka noille junnukausareille. Ei ihan loppuun mietitty
Mä oon lopettanut tupakoinnin jo monta vuotta sitten, mutta silti mä saan kuulla, että mä haisen pahalta...varsinkin muijan mielestä.Yksikin tupakkapaikka on käsittämätöntä nykyaikana. Jatkossa muiden päihteiden tavoin tupakatkin voitaisiin kerätä talteen turvatarkastuksessa, niin kenenkään ei tarvitse sietää haisevia katsojia vieressään.
Jos tälle linjalle lähdetään tulee alkoholi, kahvi ja sokeri myös kieltää.Yksikin tupakkapaikka on käsittämätöntä nykyaikana. Jatkossa muiden päihteiden tavoin tupakatkin voitaisiin kerätä talteen turvatarkastuksessa, niin kenenkään ei tarvitse sietää haisevia katsojia vieressään.
Jos tälle linjalle lähdetään tulee alkoholi, kahvi ja sokeri myös kieltää.
Eikä ylipainoisille ihmisille pitäisi myydä ruokaa areenalla.
Kun istutaan katsomossa ja jos haisee tupakalle siinä ei vierustoverit altistu millekkään myrkylle.aivan, ne eivät altista sitä vieruskaveria samalle "myrkylle".
Mikä erottaa nämä tuotteet tupakasta?
aivan, ne eivät altista sitä vieruskaveria samalle "myrkylle".
Sokerimunkin sokeri ei kulkeudu kaverin suuhun, kalja ei valu hiljalleen vieruskaverin verenkiertoon eikä mun syömä kebabbi lihota sua siinä vieressä.
Tupakka altistaa myös muita ja siksi tupakointia on rajoitettu yhteiskunnassa. Se että tupakkapaikka on pieni, on hölmöä, kun samaan syssyyn halli voisi olla kokonaan savuton ja ottaa mainehyödyt siitä irti.
Tupakointi altistaa ihmiset, jotka ovat tupakointihetkellä lähietäisyydellä. Siis jos ihan terveydellisestä altistuksesta puhutaan. Mikäli mä olen käynyt erätauolla tupakalla ja tulen sitten istumaan sun viereesi hallissa, altistut vain hajuhaitalle. En vähättele sitä, mutta se muuttaa asiaa siitä, kuinka sen esitit, (jos ymmärsin viestisi oikein).
Kun istutaan katsomossa ja jos haisee tupakalle siinä ei vierustoverit altistu millekkään myrkylle.
Ainoastaan haju-haitta. Mikä syntyy myös kun ihmisen hengessä haisee alkoholi tai kahvi.
Mutta jos tupakan polttoa rajoitetaan terveys-syistä niin siinä kohtaa pitää rajoittaa ylipainoisten syömistä/juomista.
Sanotaan vielä, että itse tupakoin, mutta hyvin hyvin hyvin harvoin sitä teen Areenalla koska käyn lasteni kanssa peleissä ja silloin en tupakoi.
Mutta jos tupakan polttoa rajoitetaan terveys-syistä niin siinä kohtaa pitää rajoittaa ylipainoisten syömistä/juomista.
**
EDIT: En siis halua tästä asiasta alkaa vääntämään todellakaan. Ärsyttää vaan välillä kun puhutaan tupakasta jotenkin maailman suurimpana terveys-riskinä.
Joo siis se tupakkapaikan sijainti on täysin kaiken järjen vastainen. En edes itse viihdy siinä lähistöllä vaikka tosiaan tupakoin itse.Kyllä kyllä, kyse oli siitä, miksi savukointia on rajoitettu ja ajetaan erilliselle alueelle…
mutta miksi siis järkätä edes pieni tupakointialue kun savuttomuudella saisi imagohyötyjä..
Ja kyllä se tupakkapaikka dunkkaa aika voimakkaasti sisälle asti ja vieläpä ruokailulle tarkoitetulle alueelle. Tulee ihan mieleen ajat kun ravintoloissa sai polttaa ja jotkut yritti syödä (poltin tohon aikaan itsekkin). Onneksi on menty eteenpäin tämän asian kanssa.
Itse satunnaisena röökaajana en viitsi Areenan röökipaikalle edes mennä. Ei ole ollut tarvettakaan nyt kun taas on ollut savuton vaihe päällä. Vaatteet alkaa heti kärtsäämään kuten aikoinaan ravintoloissa. Mun mielestä röökipaikka voisi olla ulko-ovien ulkopuolella. Aika ikävä käry sieltä sisään tulee.Joo siis se tupakkapaikan sijainti on täysin kaiken järjen vastainen. En edes itse viihdy siinä lähistöllä vaikka tosiaan tupakoin itse.
Savuton areena sopisi minulle erittäin hyvin vaikka tupakoin.
Sitten tuohon jälkimmäiseen asiaan. Olin ravintola-alalla töissä sillon kun ravintoloissa vielä sai polttaa ja se oli aivan kamalaa vaikka tosiaan poltin jo silloin. Savuttomat ravintolat oli yksi parhaista muutoksista mitä ollaan tehty.
Tupakka on pienimissäkin määrissä myrkky ja terveyshaitta monella tapaa. Ruuassa ja juomassa vain liikakäyttö tai minkä laatuista..Kun istutaan katsomossa ja jos haisee tupakalle siinä ei vierustoverit altistu millekkään myrkylle.
Ainoastaan haju-haitta. Mikä syntyy myös kun ihmisen hengessä haisee alkoholi tai kahvi.
Sanotaan vielä, että itse tupakoin, mutta hyvin hyvin hyvin harvoin sitä teen Areenalla koska käyn lasteni kanssa peleissä ja silloin en tupakoi.
EDIT: En siis halua tästä asiasta alkaa vääntämään todellakaan. Ärsyttää vaan välillä kun puhutaan tupakasta jotenkin maailman suurimpana terveys-riskinä.