Nokia Arena

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
En tiedä onko jo ollut täällä, mutta saako matsiin viedä juomapulloa?
Siis kaupasta ostettua kierrekorkillista avaamatonta vesipulloa?
Joidenkin olen nähnyt niitä joskus kanniskelevan kädessä turvatarkastusjonossa.

Ainakaan avaamatonta limsa- ja vissypulloa ei käsittääkseni saa viedä (tai ainakin näitä näyttää olleen takavarikoituna joka pelissä ovilla).
Riippuu turvatarkastuksen tekijästä.
Välillä on jäänyt oma vesipullo siihen ja välillä oon päässyt pulloni kanssa läpi.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
En tiedä onko jo ollut täällä, mutta saako matsiin viedä juomapulloa?
Siis kaupasta ostettua kierrekorkillista avaamatonta vesipulloa?
Joidenkin olen nähnyt niitä joskus kanniskelevan kädessä turvatarkastusjonossa.

Ainakaan avaamatonta limsa- ja vissypulloa ei käsittääkseni saa viedä (tai ainakin näitä näyttää olleen takavarikoituna joka pelissä ovilla).
Tyhjänä saa juomapullon mun mielestä viedä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Riippuu turvatarkastuksen tekijästä.
Välillä on jäänyt oma vesipullo siihen ja välillä oon päässyt pulloni kanssa läpi.
Paljon riippuu joo tekijästä, välillä jää keltavihreet liputki haaviin, anteeks ja nyt takas töihin!:D
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 944
Sitäkin oon miettinyt, että saako jättää omat alkot arenan narikkaan noin niinku mestaruusjuhlia varten viimeisen pelin ajaksi? Tuskin saa...

Mutta aika vaikea on kannua voittaa tällä poff-ohjelmalla. Tappara ja Ilves joutuvat antamaan valtavasti tasoitusta muille. Urheilullisuus äärimmäisen kaukana.

Pelataan kumminkin valtakunnan ylivoimaisen ykköslajin ja sen pääsarjan pudotuspelejä.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 537
Sitäkin oon miettinyt, että saako jättää omat alkot arenan narikkaan noin niinku mestaruusjuhlia varten viimeisen pelin ajaksi? Tuskin saa...

Mutta aika vaikea on kannua voittaa tällä poff-ohjelmalla. Tappara ja Ilves joutuvat antamaan valtavasti tasoitusta muille. Urheilullisuus äärimmäisen kaukana.

Pelataan kumminkin valtakunnan ylivoimaisen ykköslajin ja sen pääsarjan pudotuspelejä.
Muttakun Antti Tuisku. Eikö porukka nyt ymmärrä :D
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 524
En tiedä onko jo ollut täällä, mutta saako matsiin viedä juomapulloa?
Siis kaupasta ostettua kierrekorkillista avaamatonta vesipulloa?
Joidenkin olen nähnyt niitä joskus kanniskelevan kädessä turvatarkastusjonossa.

Ainakaan avaamatonta limsa- ja vissypulloa ei käsittääkseni saa viedä (tai ainakin näitä näyttää olleen takavarikoituna joka pelissä ovilla).
Itse olen ainakin joka peliin saanut viedä avaamattoman vesipullon.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Toi Arenan turvatarkastushomma on kyllä aivan yhtä linjaton kuin Liigan tuomaritoiminta, joskus syynäävät ihan kaiken ja kyselevät huulirasvapurkeista lähtien että mitä tässä on mutta joskus taputtelevat pari kertaa olkapäille kevyesti ja antavat mennä tarkastamatta yhtään mitään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Toi Arenan turvatarkastushomma on kyllä aivan yhtä linjaton kuin Liigan tuomaritoiminta, joskus syynäävät ihan kaiken ja kyselevät huulirasvapurkeista lähtien että mitä tässä on mutta joskus taputtelevat pari kertaa olkapäille kevyesti ja antavat mennä tarkastamatta yhtään mitään.
Niin mää en tiedä mikä sen tekee, mutta kun meen tyttäreni kanssa niin joku ehkä lääppii mua 2 sekuntia siinä. Mutta hyvänen aika jos menen yksin niin hyvä ettei kumihanskaa aleta vetään käsiin kun sitä tarkastusta tehdään.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Alkaa kyllä rankalla kädellä vituttamaan nyt että meillä on Tampereella kaksi Suomen parasta kiekko-organisaatiota mutta silti ei saada edes ensisijaista jäähallia näille, aina ovat ties mitkä haloohelsingit ja anttituiskut etuilemassa jonossa kuin venäläinen turisti.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Alkaa kyllä rankalla kädellä vituttamaan nyt että meillä on Tampereella kaksi Suomen parasta kiekko-organisaatiota mutta silti ei saada edes ensisijaista jäähallia näille, aina ovat ties mitkä haloohelsingit ja anttituiskut etuilemassa jonossa kuin venäläinen turisti.
Valitettavasti taitaa nuo musiikkikeikat ja muut tuoda huomattavasti enemmän tuloja kun lätkäpelit…
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 563
Kun ei omisteta Areenaa niin ei saada päättää. Siltikin, kai noita keikkoja voisi sumplia niin ettei juuri tuohon aikaan tehdä tällaista ongelmapommia.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 906
Niin mää en tiedä mikä sen tekee, mutta kun meen tyttäreni kanssa niin joku ehkä lääppii mua 2 sekuntia siinä. Mutta hyvänen aika jos menen yksin niin hyvä ettei kumihanskaa aleta vetään käsiin kun sitä tarkastusta tehdään.
Tuossa lienee myös jonkinlaista turvallisuusammattilaisen tilannekohtaista arviointia ja satunnaisia pistokokeita. Järkkäreiden arviossa lapsen kanssa liikkeellä olevalla aikuisella lienee yleisestikin pienempi todennäköisyys lieveilmiöiden aiheuttamiseen.

Vuodenvaihteen jääbaletissa ei ollut ollenkaan tuota ovella lääppimistä. Kysyin järkkäriltä, mistä ero kiekkopeleihin johtuu ja hän totesi tapahtumien turvallisuusarvion olevan erilainen. Kuulemma sielläkin tekivät tarvittaessa yksittäisiä tarkastuksia harkinnan mukaan. Itse en nähnyt yhtään tuollaista tilannetta aulassa ollessa.

Järkkärien oman arvioinnin lisääminen lienee ainakin yksi syy siihen, että turvatarkastus on tuntunut vetävän tällä kaudella nopeammin kuin arenan ensimmäisen kauden peleissä. Toki muutamassa ison yleisömäärän ottelussa olen itsekin joutunut jonottamaan turvatarkastukseen. Muuten saa pääosin kävellä suoraan sisälle tarkastettavaksi siihen yleiseen taskujen, selän ja hatun taputteluun. Itsekin tuota tarkastusta pystyy nopeuttamaan jonkin verran ottamalla tyhjän vesipullon valmiiksi käteen näkyville, jättämällä "miljoonalaukut" yms. romukokoelmat kotiin jne.

Kun on tultu lapsen kanssa peliin, niin hänellä on ollut yleensä läpinäkyvä reppu mukana pikkueväille, pehmolelulle, kännykälle yms. mitä nyt mukaan yleensä tarvitseekaan. Sekin on tuntunut nopeuttavan turvatarkastusta huomattavasti. Siitä muuten seuraava käytännön arkea helpottava myyntiartikkeli Ilves-Kaupalle: läpinäkyvä lastenreppu Ilves-logolla.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Antti-Vitun-Tuisku - Tampereen playoff kevään syöpä.

Voihan hohtimet sanon taas.
Voin melkein lyödä vetoon, että pleijaripelit tekisi enemmän liikevaihtoa kuin tämä. Tosin pelaatanhan ne kuitenkin, mutta varsinkin jos paikallissemit iskee, niin melkosesti siimaa toi Rovaniemen henkilö antaa muille.
 
Ylös