dorsku
Vakiokokoonpanossa
Kameraa siirretty ja 360 kuvaa.
En käsitä, miksei tuota voida siirtää areenan sisälle? Aika monta kertaa ja monessa paikkaa tuota on pyydetty / ihmetelty. Kaippa tuohon joku fiksu selitys on.
Kameraa siirretty ja 360 kuvaa.
No ehkäpä Helsingin kanssa on perin vaikeata kilpailla suurista nimistä.
360 kuva mutta vähemmän näkyy silti kuin viimeksi. Kaksi viikkoa piti sitten tuota odottaa...Kameraa siirretty ja 360 kuvaa.
Avajaiset järjestetään 15.12, esiintyjänä Eppu Normaali Tampere Filharmonian kanssa.
Tuo varmaankin tarkoittaa "artistiavajaisia". Eli päästään ilmeisesti korkkaamaan areena paikallismatsilla, eikös tuota ole marras-joulukuun vaihteeseen suunniteltu?
Voi hyvinkin olla että avajaispeli on joulun jälkeen.
Voi hyvinkin olla että avajaispeli on joulun jälkeen.
Juu itse olen kuullut puhuttavan, että 3. ja 4.12 olisi paikallismatsit. Tuo perjantai vissiin Hakametsän jäähyväiset ja lauantaina areenaan.
Voisin silti kuvitella, että tulot jaetaan tasan molemmista.Ilves isännöi Hakametsän pelin ja Tappara Uroksen.
Ilves isännöi Hakametsän pelin ja Tappara Uroksen.
Jos tämä on ratkaisu, niin itse otan tämän mielellään vastaan. Uroksessa ehtii kyllä olemaan, mutta Hakametsän jäähyväiset omilta kausikorttipaikoilta on "Once in a Lifetime" kokemus.
Voisin silti kuvitella, että tulot jaetaan tasan molemmista.
Se olisi siis reilua tuossa, että toinen saa vähemmän tuloja näiltä kun toinen?Miksi niin tehtäisiin?
Hakametsään mahtuu 7800 katsojaa ja Urokseen > 13000 ja odotettavissa on, että tupa täyttyy. Ihan reilua siis tasata tulot.Miksi niin tehtäisiin?
Ilves isännöi Hakametsän pelin ja Tappara Uroksen.
Itse ymmärsin, että tuplapelit pelataan nimenomaan uudella areenalla.
Itse ymmärsin, että tuplapelit pelataan nimenomaan uudella areenalla.